דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Mary Kay Inc. תורמת קרוב ל-10 מיליון דולר לתמיכה גלובלית בקוביד-19
Mary Kay Inc. תורמת קרוב ל-10 מיליון דולר לתמיכה גלובלית בקוביד-19
חיים נוי 30/04/20 |  צפיות: 2597

Mary Kay Inc. תורמת קרוב ל-10 מיליון דולר לתמיכה גלובלית בקוביד-19

דאלאס, 29 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE):

במאמץ לעזור להאט את ההתפשטות של מגיפת קוביד-19 ולתמוך בעובדים בחזית, Mary Kay Inc. תרמה קרוב ל-10 מיליון דולר בתרומות כספיות, תרומות של מוצרים ותמיכה בהפצה במדינות בהן היא פועלת ובקהילות במצוקה קריטית ברחבי העולם.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20200429005893/en/

דייוויד הול, יו"ר ומנהל כללי, Mary Kay Inc. (צילום: Mary Kay Inc.)

"ייתכן שיעבור זמן עד שנדע באמת את ההשפעה הנרחבת של המגיפה הזאת על הכלכלות, האוכלוסייה והעולם בכללותו", אמר דייוויד הול, היו"ר והמנהל הכללי של Mary Kay Inc.. "אבל בזה אנחנו בטחים כבר עכשיו: אנשים סובלים, ובמשבר ללא תקדים צריכים את התמיכה של כולם. זאת האחריות שלנו לתמוך במי שנפגעו מהנגיף -- בין אם ישירות, כמו עובדי החזית שלנו, או בעקיפין, כמו נשים וילדים שנפגעו מהעלייה המדאיגה במקרים של אלימות במשפחה".

במענה למגיפת קוביד-19 העולמית, Mary Kay Inc., החברות הבנות שלה ברחבי העולם ויחד עם ארבע הקרנות שלה שבחסות החברה בקנדה, ברזיל, סין וארצות הברית, נקטו בפעולות הבאות שמטרתן לתמוך בפעולות הסיוע הגלובליות והמדינתיות:

תמיכה בחזית:

  • שינוי מיקוד בפעילות הייצור הגלובלית לייצור ותרומות של מוצריםחיוניים בלבד, כולל מוצרי טיפוח והיגיינה אישיים, וגם מחטא ידיים שנתרם לקרובל-20 מערכות בריאות, 1,000 בתי חולים ו-1.5 מיליון נותני מענה, רופאים ואנשיצוות בחזית ביחד ברחבי העולם.
  • במאמץ לתמוך ברשת ההתרעה והמענה הגלובליתלמגיפות (GOARN), Mary Kay תרמה מחטא ידיים לארגוןהבריאות הפן אמריקני, המשרד האזורי של האמריקות של ארגון הבריאות העולמי (PAHO/WHO). התרומה תתמוךבמדינות באמריקות במענה לקוביד-19.
  • תרומה של מחטא ידיים ל-CARE (גוף הומניטריבינ"ל) כדי לתמוך בפעילות המענה לקוביד-19 הנחוצה באופן קריטי שלו ב-63מדינות מתפתחות באזורי אסיה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה שנלחמות במשבר עםמשאבים מוגבלים.
  • הצטרפות לפלטפורמת הפעולה של קוביד-19 החדשה של הפורום הכלכליהעולמי שנוצרה עם תמיכה של ארגון הבריאות העולמי. מטרת הפלטפורמה הגלובלית,הראשונה מסוגה, היא לכנס את הקהילה העסקית לפעולה קולקטיבית, להגן על הפרנסהשל אנשים ולאפשר רציפות עסקית, ולגייס תמיכה למענה לקוביד-19. הפלטפורמהתתמוך במנגנונים לתרומות של מחטא ידיים למענה של בריאות הציבור באזורים ברחביהעולם שבהם אספקה חיונית שמאוד נחוצה לא נגישה בקלות.
  • תיאום עם המועצה למוצרי טיפוח אישי (PCPC) ו-Feeding America לגבי תרומות של מחטאידיים לארגונים שצריכים אותו.
  • תרומות של מחטא ידיים למערכות הבריאות ובתי חולים בעשר הערים בארצותהברית שנפגעו הכי קשה.
  • תמיכה מקומית באזורים שסביב המטה ומתקן הייצור הגלובליים של Mary Kay:

o ליד המטה הגלובלי של Mary Kay Inc. (דאלאס, טקסס), הספקת מחטא ידיים ואספקה אחרת למוסדות האלה:

Dallas County First Responders, Addison Police Department, Tenet Healthcare, Baylor Scott & White Health, UT Southwestern Medical Center, Steward Health Care, HCA Hospital Network, Christus Health, Medical City Dallas, Parkland Health and Hospital, Kay Bailey Hutchison Convention Center Pop-Up Hospital

    • בלואיסביל, טקסס, שם נמצא מתקן היצור הגלובלי של החברה, Mary Kay Inc. סיפקה מחטא ידייםל-Lewisville Police Department and FirstResponders.
    • Mary Kay Inc. סיפקה מחטא ידיים ל-Tarrant County First Responders השכן וצורכי בריאותהציבור.

תמיכה בצרכים של מניעת אלימות במשפחה ומענה:

  • The Mary Kay Foundation℠ (ארצות הברית) הודיעהעל פתיחת הגשת בקשות למענקי סיוע של קוביד-19, המציעים מענקים כספיים לאמוגבלים למקלטים מאלימות במשפחה נזקקים. שלושה מקלטים מאלימות במשפחה מקומייםבדאלאס או בסביבתה (DentonCounty Friends of the Family, TheFamily Place ו-Hope’s Door NewBeginning Center) קיבלו $25,000 כל אחד כדי לתמוךבשירותי מקלטי החירום ותוכניות ההשפעה שלהם. הקרן גם תרמה $75,000 ל‑Genesis Women’s Shelter & Support ולפעילות הכנס עלפשעים נגד נשים (CCAW) שלה בשיתוף פעולה עם משטרת דאלאס, לתמיכהבמשימה לשים קץ לכל האלימות נגד נשים.
  • The Mary Kay Foundation℠ (ארצות הברית),מנהלי המכירות עצמאיים הכלל ארציים של Mary Kay ומנהלי המכירות עצמאיים הכלל ארציים של Mary Kay בדימוס תרמו מחטאידיים לקרוב ל-500 מקלטים מפני אלימות במשפחה ברחבי ארצות הברית כדי להבטיחסביבה בריאה ובטוחה לנשים וילדים שמחפשים מקלט מפני הוראות סגר שלוכדות אותםבמצבים של התעללות. אותם קרוב ל-500 מקלטים מפני אלימות במשפחה תומכים ביותרמ-1.5 מיליון נשים וילדים בשנה בארצות הברית.
  • מוקדם יותר השנה, קרן הצדקה על שם מרי קיי אש (קנדה) העניקה מענקיאלימות במשפחה בסך $100,000 לעשרה מקלטים מפניאלימות במשפחה. כדי להמשיך בפעולות הסיוע, קרן הצדקה תעניק תרומות קטנות יותרלקרוב ל-40 מקלטים נוספים ותספק למקלטים, כמעט 50 בסך הכל, מחטא ידיים.
  • Instituto Mary Kay (ברזיל) תרם לארגון ללא כוונת רווח Fala Mulher כדי שהארגון יוכללקנות ציוד מניעה (כמו מחטא ידיים, כפפות ומסיכות) כדי להבטיח את המשיך הטיפולבשורדי אלימות במשפחה.

תמיכה בפעילויות אחרות:

  • קרן הצדקה של Mary Kay סין תרמה לקרןהידידות (ארגון חברתי סיני עצמאי המוקדש לבריאות הציבור, רווחה חברתית, סיועבאסונות ומשימות צדקה אחרות), ותרמה תרומות מוקדמות לפעילות הסיוע שקשורותלקוביד-19 בווהאן, סין. Mary Kay סין גם תרמה מוצריתזונה, טיפוח העור והגנה על הידיים לעובדות ומתנדבות בחזית מערכת הבריאות.
  • Mary Kay ברזיל ו-Instituto Mary Kay תרמו ל-FIOCRUZ - קרן אוסוולדו קרוז כדי לעזור לייצר 5,000בדיקות קוביד-19 מודרניות עבור בתי חולים; תרמו לקרן של מדינת סאו פאולו כדילעזור במאמצים לרכוש מכונות הנשמה; ותרמו למשרד הבריאות של המדינה כדי לתמוךבסינורי הגנה מיוחדים לעובדים במחלקות טיפול נמרץ בבתי חולים ציבוריים.
  • Mary Kay מכסיקו תתרום יחידות של מחטאי ידיים כדילתמוך בקהילות מהמעמד הכלכלי הנמוך: Bancosde Alimentos de Mexico (רשת בנקי המזון של מכסיקו), Unidas Contigo Monterrey (מודעות לסרטן השד)ו-Fondo Semillas Mexico (מניעת אלימותבמשפחה).
  • Mary Kay רוסיה תרמה מוצרי היגיינה לעובדי החזית במכוןהמחקר המדעי לעזרה ראשונה נ.ו. סקליפוסובסקי ולחדר המיון א.ס. פוצ'קוב שלמחלקת הבריאות של מוסקבה.
  • יש עוד הרבה פעילויות שמתרחשות ברחבי העולם במדינות בהן Mary Kay פועלת כדי לתמוךבפעילויות סיוע מקומיות שקשורות לקוביד-19.

ציטוטים משותפים/ תמיכה בחזית:

ד"ר סירו אוגרטה, מנהל מצבי החירום הבריאותיים של PAHO

"אנחנו מודים לתרומה הנדיבה של מחטא ידיים ש-Mary Kay תרמה לארגון הבריאות הפן אמריקני, המשרד האזורי של האמריקות של ארגון הבריאות העולמי (PAHO/WHO). התרומה הזאת תתמוך במענה של הארגון למגיפת קוביד-19, ותעזור למדינות באמריקות להאט את התפשטות הנגיף בסביבות של מתקני בריאות ולהגן על עובדי בריאות שבחזית המענה למגיפה הזאת".

מישל נן, נשיאה ומנכ"לית של CARE

"CARE פועל כל יום בקהילות פגיעות ברחבי העולם שם מערכות הבריאות הכי חלשות. בתקופות של מגיפות, החיים נעשים מסכנים אפילו יותר בקהילות האלה. מחטאי ידיים הם משאב חשוב בעצירת ההתפשטות של קוביד-19, במיוחד במקומות עם גישה מוגבלת למים וסניטציה, ושבהם ריחוק חברתי מהווה אתגר להישרדות. לכן אנחנו אסירי תודה על התרומה הנדיבה של Mary Kay כדי לעזור שהקהילות יישארו בטוחות".

פט דרורי, המנהל מטעם ארגון הבריאות העולמי, רשת ההתרעה והמענה הגלובלית למגיפות (GOARN)

"המשימה של רשת ההתרעה והמענה הגלובלית למגיפות (GOARN), שפועלת בשיתוף פעולה עם ארגון הבריאות העולמי, היא לספק משאבים בינ"ל של בריאות הציבור כדי לשלוט במגיפות ומצבי חירום של בריאות הציבור ברחבי העולם. הרשת מחברת מוסדות חברים לקבלת תוצאות בריאות טובות יותר ומרשתת משאבים בינ"ל של בריאות הציבור כדי לתמוך בקהילות, ולהציל חיים בזמנים של מגפות גדולות ומצבי חירום של בריאות הציבור. כשאנו מציינים עשרים שנה לקיומנו באמצע מגיפת קוביד-19, המשימה שלנו יוצרת תהודה עכשיו, יותר מאי פעם. בשם אלה שייהנו במידה הרבה ביותר מהנדיבות הזאת, אנחנו מודים ל-Mary Kay על התרומה הזאת".

זארה אינגיליזיאן, מנהלת תעשיות מוצרי הצריכה ופלטפורמת העתיד של הצריכה, הפורום הכלכלי העולמי

"הפורום הכלכלי העולמי, בשותפות עם ארגון הבריאות בעולמי, מגייס את כל בעלי העניין כדי להגן על חיים ומחיה באמצעות פלטפורמות פעולות קוביד-19 שלו. ההתפשטות של המחלה הזאת מחייבת שיתוף פעולה גלובלי בין ממשלות, ארגונים בינ"ל והקהילה העסקית. חברות מתעשיית מוצרי הצריכה, כמו Mary Kay, והתרומה שלה של מוצרי סניטציה מצילי חיים ממלאות תפקיד חיוני בהגנה על הבריאות והשלומות של עובדים, אנשי בריאות וצרכנים".

ציטוטים משותפים/ תמיכה בצרכים של מניעת אלימות במשפחה ומענה:

מישל נן, נשיאה ומנכ"לית של CARE

"כשהיא משולבת במדינות שחוות מלחמה, עוני ואי יציבות, קוביד-19 יוצרת סערת גורמים מושלמת שתחמיר קשיים קיימים שנשים ונערות רבות בסביבות האלה חוות, כולל אלימות על בסיס מגדר. עלינו להבטיח שמענה החירום לקוביד-19 לא ישכח את האנשים הכי פגיעים בחברה ושהכי נדחקו לשוליים. התרומה הנדיבה של קרן Mary Kay תעזור לשמור על נשים ונערות מאלימות על בסיס מגדר ואיומים אחרים בתקופת משבר זאת".

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

אודות The Mary Kay Foundation℠

The Mary Kay Foundation℠, שמנחה אותה החלום של מרי קיי אש להעשיר את חייהן של נשים בכל מקום, מגייסת ומחלקת כספים כדי להשקיע במחקרי סרטן פורצי דרך כדי למצוא מרפא לסוגי סרטן שקשורים לנשים, וכדי למגר אלימות במשפחה נגד נשים. מאז 1996, The Mary Kay Foundation℠ תרמה יותר מ-80 מיליון דולר לארגונים שמתאימים למשימה הכפולה שלה. בנוסף, הקרן תומכת ביוזמות של מודעות, תוכניות שיחור קהילתיות וחקיקה שתבטיח את הבריאות והביטחון של נשים. יחד נוכל לעשות את העולם לטוב יותר עבור נשים. למידע נוסף על איך להשכיל, לתמוך, להתנדב ולתרום, ולהצטרף לפעילות מצילת חיים כדי לתמוך ולהעצים נשים, בקרו באתר marykayfoundation.org, תמצאו אותנו בפייסבוק ואינסטגרם או תעקבו אחרינו ב-Twitter.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20200429005893/en/

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

מולטימדיה

תמונה

דייוויד הול, יו"ר ומנהל כללי, Mary Kay Inc. (תשלום: Mary Kay Inc.)

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI