דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים עם הפתיחה מחדש של הוותיקן, דלוס חוברת ל-Humanity 2.0 Well Being כדי ליישם את התקנת השלומות הראשונה של הוותיקן בתיק הנדלן שלו במכון אוריינטלה האפיפיורי המפורסם
עם הפתיחה מחדש של הוותיקן, דלוס חוברת ל-Humanity 2.0 Well Being כדי ליישם את התקנת השלומות הראשונה של הוותיקן בתיק הנדלן שלו במכון אוריינטלה האפיפיורי המפורסם
חיים נוי 12/05/20 |  צפיות: 1972

עם הפתיחה מחדש של הוותיקן, דלוס חוברת ל-Humanity 2.0 Well Being כדי ליישם את התקנת השלומות הראשונה של הוותיקן בתיק הנדלן שלו במכון אוריינטלה האפיפיורי המפורסם

יישום היסטורי של התערבויות הבריאות והשלומות של דלוס בבתי המגורים של האוריינטלה של הוותיקן כדי לתמוך בשלומות של הדיירים ולהשכיל את הרשת של הוותיקן כשהיא מתכוננת להגדיר קווים מנחים לשמירה על הבריאות

ניו יורק, 11 במאי 2020, (BUSINESS WIRE):

בתגובה למגיפת נגיף הקורונה, דלוס, חברת נדלן וטכנולוגיות שלומות, יצרה שיתוף פעולה עם Humanity 2.0 Well Being ומכון אוריינטלה האפיפיורי כדי לשדרג את בתי המגורים של אוריינטלה של הוותיקן באמצעות טכנולוגיות ופתרונות הבריאות והשלומות המסתמכים על הוכחות שלה.

רומא והוותיקן יוצאות באיטיות מהסגר, וזה חלון קריטי לעזור ליצור עמידות בריאותית, למנוע מחלות ולהפחית את העברת הנגיפים בבתים, משרדים, קהילות ומתקנים של בתי ספר באמצעות טכנולוגיות ופתרונות שנתמכים על ידי המדע.

דלוס, הסמכות שבוטחים בה בבניינים בריאים, התאימה במיוחד תוכנית עבור מכון אוריינטלה האפיפיורי, שכוללת טכנולוגיה לטיהור אוויר וניקוי משטחים, תאורה יממית והתערבויות אחרות המסתמכות על הוכחות שמיועדות לעזור לתמוך בבריאות חיסונית, להפחית מתחים, לשפר את איכות השינה ולקדם את השלומות הכוללת.

בשותפות עם Humanity 2.0 Well Being, פלטפורמת השלומות שנוצרה בשיתוף פעולה עם הוותיקן (הכס הקדוש), מכון אוריינטלה האפיפיורי זוהה בגלל ההיסטוריה העשירה והמנהיגות החדשנית שלו, וגם התפקיד החיוני בכינוס קבוצות בין דתיות גלובליות בוותיקן. מכון אוריינטלה האפיפיורי, שבראשות האב דייוויד נזאר, .S.J, נוצר על ידי האפיפיור בנדיקטוס ה-15 ב-1917 והוא כיום בית ספר ללימודים גבוהים שהמשימה הספציפית שלו היא לשרת את הכנסיות המזרחיות.

"הכנסייה הקתולית מפעילה את המערכת הגדולה ביותר בעולם של בתי ספר ממשלתיים, שמשמשת ביותר ממאה מדינות - כמה מהן בנות יותר מאלף שנים - ומפעילה רבע ממוסדות הטיפול הרפואי בעולם", אמר האב דייוויד נזאר, הרקטור של האוריינטלה. "התפיסה שלה הייתה תמיד טיפול באדם השלם ובחברה. טכנולוגיית המידע ומדעי השלומות בתקופה האחרונה הבליטו תובנות מאוד נחוצות על מתן אופי אנושי לסביבה החינוכית. התלמידים שלנו באים מיותר מ-40 מדינות, רבים ללא משאבים עמוקים, ודיכאון אצל התלמידים הוא תופעה גוברת בעולם שנאבק למצוא מטרה משתפת. קוביד-19 הראתה לנו כמה אנחנו שבריריים. עם דלוס ו-Humanity 2.0 Well Being, ניישם כלי בריאות ושלומות שמטפלים באתגרים החינוכיים העכשוויים האלה, ויעזרו לנו להמשיך להתמקד בחיזוק האדם השלם - גוף, נפש ורוח. האפיפיור פרנציסקוס, עם הדגש שלו על האקולוגיה האנושית, ביקש ממוסדות הכנסייה להראות מנהיגות. עם דלוס ו-Humanity 2.0 Well Being, האוריינטלה עושה בדיוק את זה".

"לכבוד הוא לנו שהתבקשנו להתאים במיוחד את חבילת פתרונות המחקר והטכנולוגיה שלנו שהצטברו במשך שנים לתוכנית הראשונה מסוגה עבור מכון אוריינטלה האפיפיורי", אמר פול שיאלה, מייסד ומנכ"ל דלוס. "אנחנו יודעים שלבניינים יש השפעה עמוקה על בריאות האדם, אבל המגיפה הנוכחית הגדילה את הצורך החיוני להתערבויות בריאותיות המסתמכות על הוכחות בסביבת הפנים, ששותפים לכך הוותיקן והרשת הגלובלית שלו".

לאור הנוכחות הגלובלית של הכנסייה הקתולית, שכוללת 200,000 קולג'ים, אוניברסיטאות ובתי ספר אחרים, 220,000 קהילות, 117,000 מוסדות סיעודיים ובתי אבות ו-10,000 בתי יתומים ב-196 מדינות, תוכנית הוותיקן של דלוס באוריינטלה תהיה זמינה באופן רחב יותר לכנסייה כדי ליידע ולעצב פרקטיקות מיטביות מוסדיות.

"על ידי השדרוג של בנייני החינוך שלנו באמצעות חידושי בריאות, אנחנו בעצם בונים יכולת אנושית באחת התקופות הכי מעצבות שלה", אמר מוראד פאריד, מנכ"ל Humanity 2.0 Well Being ומייסד שותף של דלוס. "לאב נזאר והאוריינטלה יש מורשת של חלוצים, והשותפות הראשונית הזאת היא תבנית וזרז לשיתוף פעולה אסטרטגי גדול יותר עם הוותיקן בתקופה קריטית זאת".

עם התמיכה של האפיפיור פרנציסקוס, וביחד עם האב וויליאם ווטסון, S.J., סגן נשיא לקידום של האוריינטלה, בתי המגורים, המשרדים, הכיתות, הספריות ומקומות הכנסים של האוריינטלה שודרגו משמעותית ב-2017 - שנת המאה של המכון. בתי המגורים האלה יהיו עכשיו בתי המגורים הראשונים בוותיקן שיישמו את הטכנולוגיות והפתרונות של דלוס.

שיתוף הפעולה עם דלוס ו-Humanity 2.0 Well Being מקודם על ידי היוזמה של האוריינטלה לשדרג את התשתית הטכנולוגית בכל הכיתות של האוריינטלה כדי לאפשר את יכולות הלמידה מרחוק הכי מקיפות בכל אוניברסיטה אפיפיורית, וזה מתאפשר באמצעות שותפות עם השותפים ב-UBS ג'יימס מלהן ומרק רוסו.

דלוס היא המייסדת של מכון הבניינים הבינ"ל WELL (IWBI), שיצר את WELL Building Standard™, שמיושם כעת ביותר מ-4,000 פרויקטים עם נדלן שלומות בשטח שעולה על 500 מיליון רגל רבוע ב-61 מדינות. IWBI הקים לאחרונה כוח משימה לקוביד-19 וזיהומים נשימתיים אחרים - שיושבי הראש המשותפים שלו הם המנהל ה-17 של בריאות הציבור בארה"ב ריצ'רד קרמונה, הנשיאה והמנכ"לית לשעבר של קרן רוברט ווד ג'ונסון ד"ר ריסה לביצו-מורי, ד"ר ג'ונתן פילדינג מ-UCLA וג'וזף אלן מבית הספר לבריאות הציבור של הרווארד - כדי לקדם את התפקיד של בניינים בהגנה על הבריאות וחיזוקה.

אודות דלוס

דלוס היא חברת נדלן וטכנולוגיות שלומות עם משימה להיות הזרז המוביל בעולם לשיפור הבריאות והשלומות של אנשים על ידי שיפור הסביבות הפנימיות שבהן הם חיים, עובדים, ישנים ומשחקים. עם מידע מיותר משבע שנים של מחקר וניתוח קפדני של ההשפעות הבריאותיות הסביבתיות על אנשים, דלוס וחברות הבת שלה מציעות מערך של טכנולוגיות ופתרונות המסתמכים על הוכחות לסביבה הבנויה. דלוס היא המייסדת של מכון הבניינים הבינ"ל WELL ותקן הבניינים WELL, התקן הראשון במעלה לבניינים, מרחבים פנימיים וקהילות שרוצות ליישם, לאמת ולמדוד תכונות שתומכות ומקדמות את בריאות ושלומות האדם. מכון הבניינים הבינ"ל WELL מנהל וממשיך את הפיתוח של WELL ומגביר את האימוץ בשוק. דלוס שיתפה פעולה עם מרפאת מאיו כדי ליצור את Well Living Lab, מרכז למחקר מדעי שמשתמש במחקר שמתרכז רק בבני אדם כדי להבין את האינטראקציה בין בריאות ושלומות לסביבות פנים. המועצה המייעצת של החברה כוללת אנשי מקצוע מובילים מתחומי הנדלן, בריאות, מדיניות ממשלתית וקיימות, כולל המנהל ה-17 של בריאות הציבור בארה"ב ריצ'רד קרמונה, ד"ר ג'ונתן פילדינג מ-UCLA, מפורסם השלומות הבולט דיפק צ'ופרה והתומך בקיימות לאונרדו דיקפריו. למידע נוסף על דלוס, בקרו בבקשה באתר www.delos.com.

אודות Humanity 2.0 Well-Being

Humanity 2.0 נוצרה כדי לאפשר מיזמים של שיתוף פעולה בין המגזר הציבורי, הפרטי והמבוסס על אמונה שהיסטורית הם איים מבודדים. הקרן Humanity 2.0 שהוקמה ב-2018 בשיתוף פעולה עם הדיקסטריה לפיתוח אנושי אינטגרלי בכס הקדוש (הוותיקן) בראשות הוד רוממותו הקרדינל פיטר טרקסון, הפכה כוח גלובלי ייחודי ביכולת החדשה שלה לזהות יוזמות גלובליות חשובות, ליצור שותפויות ולהציג פתרונות מדעיים עם השפעה גלובלית. אחרי שנתיים של היוועדות בקריית הוותיקן עם מאורות גלובליים בתחומי האתיקה, המדע, הבריאות והטכנולוגיה, Humanity 2.0 Well Being פותחה כדי להתמקד באופן יותר מוחשי ביישום פתרונות הסביבה והשלומות האימהית המובילים בעולם ברחבי מגזר האמונה ומעבר לו. https://humanity2-0.org/

אודות מכון אוריינטלה האפיפיורי

המשימה של אוריינטלה היא לקיים מחקר, הוראה ופרסומים שקשורים למסורות של הכנסיות המזרחיות - אזור ג"ג שמשתרע מרוסיה עד אתיופיה ומאיטליה עד הודו - בתאולוגיה, ליטורגיה, אבות הכנסייה, היסטוריה, חוק קנוני, ספרות ושפות, רוחניות וארכיאולוגיה שלהן ושאלות חשובות מבחינה אקומנית וגיאו-פוליטית. תחומי העיסוק העיקריים של אוריינטלה כיום הם המזרח התיכון והעולם הפוסט סובייטי. למידע נוסף על אוריינטלה, בקרו בבקשה באתר https://orientale.it/en/

אנשי קשר

Media:
Jamie Matos
Delos
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI