דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סמיתס מדיקל מודיעה על שותפות היישומון של התאחדות ההדרכה על מכונות הנשמה
סמיתס מדיקל מודיעה על שותפות היישומון של התאחדות ההדרכה על מכונות הנשמה
חיים נוי 27/05/20 |  צפיות: 2336

סמיתס מדיקל מודיעה על שותפות היישומון של התאחדות ההדרכה על מכונות הנשמה

מיניאפוליס, 26 במאי 2020, (BUSINESS WIRE):

סמיתס מדיקל הודיעה היום שהיא הצטרפה לכמה מהיצרניות האחרות של מכונות הנשמה בעולם בהתאחדות ההדרכה על מכונות הנשמה (VTA) כדי לתמוך בגישה של ספקי שירותים רפואיים למאגר מרכזי של הדרכה על מכונות הנשמה. אפשר למצוא את התוכן ביישומון סלולרי שמנוהל על ידי אלגו.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20200526005108/en/

"סמיתס מדיקל גאה להיות חלק מ-VTA על ידי מתן הדרכה על מכונות ההנשמה שלנו באמצעות היישומון של אלגו", אמר ג'פרי הוהן, סגן נשיא, מצוינות גלובלית במוצרים ומסחר, אסטרטגיות ומיזוגים ורכישות בסמיתס מדיקל. "בזמנים קריטיים אלה, אנחנו מבינים שאנשי הרפואה צריכים מידע על מכונות הנשמה מהר והיישומון מאפשר להם לספק את הטיפול הנכון לחולים, במהירות".

היישומון של VTA מחבר מטפלים בנשימה, אחיות ואנשי רפואה אחרים עם משאבי הדרכה על מכונות הנשמה מהחברות שחברות בהתאחדות. היישומון כולל סרטי הדרכה איך לעשות דברים, מדריכי הפעלה ומדריכים איך לפתור בעיות שחיוניים לטיפול בחולים שסובלים ממצוקת הנשימה שקשורה לקוביד-19.

מכונות הנשמה ממלאות תפקיד קריטי בניהול חולים שצריכים עזרה בנשימה בגלל מחלה חמורה, כמו קוביד-19. למהירות וקלות הגישה להדרכה על מכונות הנשמה יכולה להיות השפעה ישירה על בריאות החולים במשבר קוביד-19.

אפשר לגשת לתוכן שביישומון של VTA במכשירי iOS ואנדרואיד -- גם בסביבות עם מעט או בלי גישה ל-Wi-Fi -- או מדפדפן אינטרנט. היישומון מספק לאנשי הרפואה כתוביות סמויות בשפות שונות ושמע ברקע מהסלולרי כשהם מבצעים כמה דברים ביחד.

איך לגשת למרכז של התאחדות ההדרכה על מכונות הנשמה

היישומון מסופק ללא עלות לאנשי רפואה. כדי להוריד את יישומון מרכז הידע של התאחדות ההדרכה על מכונות הנשמה, בקרו ב-Apple App Store או ב-Google Play store, או גשו למרכז מכל דפדפן אינטרנט.

צפו בסרטון עם סקירה כללית על היישום של VTA.

אודות התאחדות ההדרכה על מכונות הנשמה

התאחדות ההדרכה על מכונות הנשמה מספקת ספרייה של משאבי הדרכה ומוצרים לאנשי רפואה. מרכז הידע המרכזי, שנוצר באמצעות שותפות בין יצרניות של מכונות הנשמה, ביניהן Dräger, GE Healthcare, Getinge, Hamilton Medical, מדטרוניק, Nihon Kohden, סמיתס מדיקל ופיליפס ומופעל על ידי אלגו, מספק גישה בחינם מהסלולר למדריכי וידיאו, מדריכי הוראות וחומר הדרכה אחר על ציוד שקריטי כדי לעזור לקלינאים לטפל בחולים שסובלים ממצוקת הנשימה שקשורה לקוביד-19.

אם אתם יצרנים של מכונות הנשמה וברצונכם להצטרף להתאחדות, תשלחו בבקשה את הבקשה שלכם אל: [email protected].

אודות סמיתס מדיקל

ספקית מובילה של מכשור וציוד רפואי מיוחד לשווקים גלובליים, מתמקדת בפלחי השוק של הספקת תרופות, טיפול חיוני ומכשירי בטיחות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.smiths-medical.com.

אודות קבוצת סמיתס

חברת טכנולוגיות גלובלית שפועלת קרוב ל-170 שנה, מספקת מוצרים ושירותים לשוקי הטכנולוגיה הרפואית, ביטחון והגנה, תעשייה כללית, אנרגיה וחלל ותעופה מסחרית בכל העולם. קבוצת סמיתס מעסיקה בערך 22,000 עמיתים ביותר מ-50 מדינות ורשומה בבורסה לניירות ערך של לונדון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.smiths.com.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com https://www.businesswire.com/news/home/20200526005108/en/

אנשי קשר

Smiths Medical Media Relations at [email protected] or Vanessa Krier at 763-383-3299.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI