דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים נטאפ תרכוש את ספוט
נטאפ תרכוש את ספוט
חיים נוי 04/06/20 |  צפיות: 2389

נטאפ תרכוש את ספוט

החברות המשולבות ייצרו הובלה בתשתיות מבוססות יישומים, וימטבו את עלויות החישוב והאחסון בעננים ציבוריים באמצעות הפלטפורמות המובילות שלה

סאניווייל, קליפורניה, 3 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE):

NetApp® (NASDAQ: NTAP), המובילה בשרותי נתונים בענן, הודיעה היום על התקשרותה בהסכם סופי לרכישת ספוט, מובילה בניהול חישובים ומיטוב עלויות בעננים ציבוריים, כדי ליצור הובלה בתשתיות מבוססות יישומים.

יוזמות של שינוי דיגיטלי האיצו ונשארו העדיפות העסקית הגבוהה ביותר, במיוחד בסביבות של היום, והעננים הציבוריים מציעים את המהירות והגמישות כדי לנווט בנורמלי החדש הזה כשחברות מוצאות דרכים חדשות לעבוד, לבצע אינטראקציות ולעשות עסקים. אבל עננים לא ממוטבים יכולים להיות יקרים ולהאט את השינוי העסקי. כדי לתת מענה לאתגר הזה, תשתית מבוססת יישומים מתרגמת את דפוסי עומסי העבודה של היישום ומפיקה את הרמה הטובה ביותר האפשרית של ביצועים ועלות עבור האחסון והחישוב, והכל נעשה תוך שמירה על הסכם רמת השירות (SLA) והסכם רמת היעד (SLO) החוזיים. ביחד, התשתית מבוססת היישומים של נטאפ וספוט למיטוב רציף, תעזור ללקוחות לחסוך עד 90 אחוז מעלויות החישוב והאחסון בענן שלהן, שבדרך כלל מהוות 70 אחוז מההוצאה הכוללת על הענן, ותעזור להאיץ את האימוץ של הענן הציבורי.

"בעננים הציבוריים של היום, מהירות היא קנה המידה החדש. עם זאת, הבזבוז בעננים הציבוריים שנגרם בגלל משאבים מושבתים והספקת יתר של משאבים הוא בעיה משמעותית וגדלה של הלקוחות שמאטה יותר אימוץ של הענן הציבורי", אמר אנתוני ליי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי, שירותי ענן ציבורי, נטאפ. "השילוב של פלטפורמת האחסון המשותף לבלוקים, קבצים ואובייקטים המובילה של נטאפ עם פלטפורמת החישוב של ספוט יספק פתרון מוביל למיטוב הרציף של עלויות לכל עומסי העבודה, גם אלה שבענן וגם במערכות הוותיקות. לקוחות ממוטבים הם לקוחות מרוצים ולקוחות מרוצים מתקינים יותר בעננים הציבוריים".

ספוט מספקת שילוב של כלים לנראות ואוטומציה, שיוצרים מיטוב רציף של עומסי עבודה בפלטפורמה אחת תוך שמירה על SLA ו-SLO. זה משחרר את צוותי ה-DevOps, CloudOps ו-FinOps מהנטל והמורכבות של ניהול, מדרוג, כוונון ומיטוב משאבי ענן כך שהם יכולים להתמקד בחידושים עסקיים במסגרת בקרה תקציבית מתקבלת על הדעת.

"ספוט הוקמה עם חזון לחולל מהפכה באופן שבו חברות צורכות שירותי תשתיות ענן, תוך שימוש באנליטיקה ואוטומציה כדי לספק את התשתיות הכי אמינות, עם הביצועים הכי טובים והכי משתלמות לכל עומס עבודה בכל ענן", אמר עמירם שחר, מייסד ומנכ"ל, ספוט. "אנחנו מצפים להצטרף למשפחת נטאפ ולבנות ביחד את העתיד של התשתית מבוססת היישומים ולעזור ללקוחות להתקין יותר עומסי עבודה בענן".

ביחד, נטאפ וספוט ייצרו תשתית מבוססת יישומים כדי לאפשר ללקוחות להתקין יותר יישומים בעננים ציבוריים מהר יותר באמצעות פלטפורמת "כשירות" של ספוט למיטוב רציף של החישוב והאחסון עבור קוני מחשוב מסורתי עם יישומים ארגוניים, עומסי עבודה בענן ואגמי נתונים.

העסקה צפויה להיסגר במחצית הראשונה של שנת הכספים של נטאפ וכפופה לקבלת אישורים רגולטוריים מסוימים ולמילוי של תנאי סגירה מקובלים אחרים.

משאבים נוספים

  • תקראו עוד על תשתיות מבוססות יישומים כאן: NetApp blog
  • מנכ"ל ספוט, עמירםשחר, משתף את נקודת המבט שלו כאן: Spot blog
  • תעקבו אחרי נטאפ כאן: Twitter, Linkedin, Facebook

אודות ספוט

ספוט, לשעבר ספוטינסט, היא ספקית מובילה של תוכנה שמעצימה צוותי CloudOps להפיק את המכסימום מהענן שלהם. תיק המוצרים שלה עוזר לחברות לבצע מיטוב ואוטומציה של השימוש שלהן בענן כדי למקסם את הערך והזמינות של תשתית הענן שלהן תוך צמצום של הבזבוז. באמצעות שימוש בראות ותובנות לפעולה, ספוט משפרת את היעילות באופן רציף ואוטומטי בזמן אמת. לספוט, שהוקמה על ידי עמירם שחר ולירן פולק ב-2015, יש כעת יותר מ-180 עובדים במשרדים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, וושינגטון הבירה, תל אביב ולונדון.

אודות נטאפ

נטאפ היא המובילה בשירותי נתונים בענן, שמאפשרת לארגונים גלובליים לשנות את העולם שלהם באמצעות נתונים. יחד עם השותפים שלנו, אנחנו היחידים שיכולים לעזור לכם לבנות את מארג הנתונים הייחודי שלכם. פשטו את הענן המרובה ההיברידי ותספקו באופן מאובטח את הנתונים, השירותים והיישומים הנכונים לאנשים הנכונים בזמן הנכון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.netapp.com.

אנשי קשר

NetApp Press Contact:
Amelia Vierra
NetApp
408.822.6403
[email protected]

NetApp Investor Contact:
Lance Berger
NetApp
408.822.6628
[email protected]

Spot Press Contact:
[email protected]

מקור: NetApp, Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI