דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים VerifyMe וטקינד של קבוצת גוהר יוצרות קשר אסטרטגי כדי לטפל באימות מוצרים והגנה על מותגים בשוק התרופות הגדול והמתפתח של הודו
VerifyMe וטקינד של קבוצת גוהר יוצרות קשר אסטרטגי כדי לטפל באימות מוצרים והגנה על מותגים בשוק התרופות הגדול והמתפתח של הודו
חיים נוי 15/06/20 |  צפיות: 1905

VerifyMe וטקינד של קבוצת גוהר יוצרות קשר אסטרטגי כדי לטפל באימות מוצרים והגנה על מותגים בשוק התרופות הגדול והמתפתח של הודו

הטכנולוגיות של VerifyMe יילחמו במגיפה הכלל עולמית של תרופות מזויפות

רוצ'סטר, ניו יורק, 15 ביוני 2020, (ACCESSWIRE):

VerifyMe, Inc. (OTCQB:VRME), ספקית של פתרונות טכנולוגיה דיגיטלית שמתמחה במניעת זיופים, אימות, עריכה בסדרות, כריית נתונים, מעקב ואיתור, תכונות של תוויות, אריזות ומוצרים שמחה להודיע על התקשרותה בקשר אסטרטגי עם Techind Engineers & Consultants-Impex ("טקינד"), חלק מקבוצת גוהר, מהודו.

לטקינד יש ניסיון בעריכה בסדרות ומעקב ואיתור, אחרי שמכרה והתקינה יותר ממאה מערכות עריכה בסדרות של קווי ייצור עבור עשרה לקוחות בענף התרופות בשנים האחרונות.

VerifyMe וטקינד יפעלו ביחד כדי לספק את פתרון העריכה בסדרות ומעקב ואיתור VeriPASTM למגוון הרחב של ענפים ולקוחות של טקינד, עם מיקוד ספציפי בענף התרופות. תחומי פרויקטים אחרים של טקינד הם: ביוטק, מזון מעובד, כימיקלים ואריזות נלוות לשלב השלישי, על בסיס מוכן להפעלה. עם יותר מ-35 שנות נוכחות בשוק, טקינד זכתה למעמד, אמון ומוניטין באזור.

מנכ"ל טקינד א.ר.ג'. גוהר אמר: "יש לנו ניסיון בעריכה בסדרות ומעקב ואיתור בתשע השנים האחרונות כי הלקוחות שלנו ביקשו פתרונות של אימות מוצרים והגנה על מותגים. VeriPASTM של VerifyMe הוא שדרוג ממה שעשינו קודם ומשהו שאנחנו מאמינים שהלקוחות הקיימים שלנו יכולים להשתלב איתו ולקוחות חדשים ירצו אותו. כבר סימנו את התחומים של תרופות, מזון מרפא ומוצרי צריכה, שבהם יש לנו לקוחות וקשרים שמחפשים פתרונות של עריכה בסדרות ומעקב ואיתור. השותפות הזאת היא במיוחד בזמן המתאים בגלל הניסיון שלנו בענף התרופות ואמצעי הגישה לאחרונה לערוך בסדרות ולאמת ערכות בדיקה לקוביד-19. זה יהיה תחום התמקדות מיידי. אנחנו מצפים להתחיל להפיץ את VeriPASTM לבסיס הלקוחות שלנו בהודו, באזור הארגון הדרום-אסיאתי לשיתוף פעולה אזורי ובכל העולם".

המנהל הכללי של VerifyMe פטריק ווייט אמר: "לפי ארגון הבריאות העולמי, עשרות אלפי אנשים מתים בגלל הפורענות של תרופות מזויפות. ראו https://www.newsweek.com/tens-thousands-children-dying-fake-drugs-new-report-shows-726104. אנשים רוצים להיות בטוחים שהתרופות שהם נוטלים אמיתיות. הטכנולוגיות שלנו מאפשרות למשתמשים ולמשגיחי המותגים לבצע בדיקת אימות יעילה מיידית פשוטה באמצעות הטלפון החכם שלהם. אנחנו שמחים שקבוצת גוהר וטקינד בחרו בטכנולוגיות שלנו. מהשילוב של הטכנולוגיות להגנה מפני זיופים שלנו עם המומחיות שלהם בבניית מערכות לייצור תרופות מרוויחים לא רק הלקוחות שלהם בתחום התרופות אלא גם האנשים שצריכים הגנה מפני תרופות מזויפות מזיקות וקטלניות. ההצלחה העסקית והמוניטין ללא רבב שלהם, לא רק בהודו ובאזור הארגון הדרום-אסיאתי לשיתוף פעולה אזורי אלא בכל העולם, מהווים הזדמנות לפתרון העריכה בסדרות ומעקב ואיתור שלנו VeriPASTM. רשימת הלקוחות שלהם מאוד מרשימה ובמיוחד בתרופות, מהווה הזדמנות גדולה עבורנו במיוחד עם חברות כמו אלה:

Sun Pharma, Cipla, Lupin, Panacea Biotec, Wockhardt, Intas, Apotex, Hospira, Johnson & Johnson, Daiichi Sankyo, Sanofi Aventis, Glaxo Smithkline, Novartis, Merck, Pfizer, AstraZeneca.

אנחנו גם מצפים לעבודה עם מר אדינאיאק גוהר - המנהל הטכני של טקינד כדי להפוך את העולם שלנו למקום יותר בטוח".

לרשימה של לקוחות נבחרים של קבוצת גוהר, בקרו: http://www.gohargroup.in/clients.php

אודות קבוצת גוהר ו-Techind Engineers & Consultants-Impex

קבוצת גוהר הוקמה ב-1945 ופועלת בתחום מגוון של פעילויות עם קשת רחבה של שירותים בלעדיים, בתחומים מבטיחים שונים כגון ייצור, טכנולוגיית המידע ותקשורת, שירותי בריאות, אנרגיה/ נפט וגז, בנקאות וביטוח, תשתיות ובנייה, חינוך ושימור הסביבה ומיחזור. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.gohargroup.in.

טקינד, עם משרדים בדלהי ומומבאי, עוסקת בהנדסה וייעוץ של פרויקטים מוכנים להפעלה, ונותנת שירותים באזור הארגון הדרום-אסיאתי לשיתוף פעולה אזורי - הארגון הבין ממשלתי האזורי והאיחוד הגיאו פוליטי של מדינות בדרום אסיה. המדינות החברות הן אפגניסטן, בנגלדש, בהוטן, הודו, המלדיבים, נפאל, פקיסטן וסרי לנקה. טקינד עוסקת גם בייצוג של חברות זרות באירופה וארה"ב כדי לשווק את המכונות, הציוד והידע שלהן ללקוחות שונים ברחבי העולם.

אודות VerifyMe, Inc.

VerifyMe, Inc. היא חברת פתרונות טכנולוגיים שמשווקת מוצרים שנתמכים על ידי פטנטים, בקשות לפטנטים וסודות מסחריים שמספקת מזהים ועריכה בסדרות לפונקציות אימות ומעקב ואיתור של תוויות, אריזות ומוצרים. הטכנולוגיה של VerifyMe מאמתת אריזות, תוויות ומסמכים באמצעות חבילה של דיו ופיגמנטי ביטחון קנייניים, שפועלים יחד עם תוכנת עריכה בסדרות ומעקב ואיתור בשם VeriPAS™ שמאפשרת לצרכנים ולמשגיחי המותגים לבצע בדיקת אימות באמצעות הטלפון החכם שלהם. VeriPAS™ הוא מערכת תוכנה לעריכה בסדרות שבעלי מותגים ניגשים אליה דרך פורטל אינטרנט כדי לנטר, לבקר ולהגן על "מחזור החיים" השלם של המוצרים שלהם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.verifyme.com.

לרישיונות או מידע אחר התקשרו עם:

החברה:VerifyMe, Inc.
אתר:[email protected]
אתר:http://www.verifyme.com

משקיעים:

ClearThink
[email protected]

מקור:VerifyMe

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI