דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Mary Kay Inc. ממשיכה לתמוך בביוטי, אופנה ועיצוב באירועים שנערכים באסיה, אירופה וארה"ב
Mary Kay Inc. ממשיכה לתמוך בביוטי, אופנה ועיצוב באירועים שנערכים באסיה, אירופה וארה"ב
חיים נוי 09/07/20 |  צפיות: 2085

Mary Kay Inc. ממשיכה לתמוך בביוטי, אופנה ועיצוב באירועים שנערכים באסיה, אירופה וארה"ב

דאלאס, 8 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

Mary Kay Inc. וסטודיו העיצוב הגלובלי של Mary Kay לאחרונה נתנו חסות והשתתפו באירועים שונים של ביוטי, אופנה ועיצוב ברחבי העולם במטרה לקדם את אמנות הביוטי האישי והייחודי -- ואת אמני הביוטי עצמם -- ולהכשיר את הקרקע לטרנדים הבאים של העונה.

Glamhive Live ו-Glamhive Digital Summer Bazaar

Mary Kay הייתה נותנת החסות המציגה של אירוע Glamhive Live Digital Summit הראשון ב-9 במאי. Glamhive, חברת הזנק של אופנה דיגיטלית שהוקמה על ידי הסטייליסטית של הסלבריטאים סטפני ספריינג'רז, מאפשרת למשתמשים לקבל ייעוץ חזותי ישיר מסטייליסטים מומחים ברחבי העולם. הסטייליסטים של Glamhive כוללים את טארה סווינן, אילריה אורבינטי, ניקול צ'אבז, ג'ין יאנג, סמנתה מקמילן, סוניה יאנג, מייקה שיפמן וג'ייסון בולדן וגם מומחים עולים מבטיחים עם עין טובה למה שלוהט.

הפסגה הדיגיטלית כוללת מגוון של נושאים, ביניהם אופנה מקיימת, ביוטי ואיך לחיות את החלום שלך באמצעות יזמות. דוברים אורחים מתעשיות האופנה, עיצוב, טלוויזיה ואקססוריז דיברו אף הם על התגברות על מכשולים ושבירת מחסומים. המנחים והדוברים באירוע כללו את ליביה פירת, לואיז רו, רבקה מינקוף, קנדרה סקוט, ג'זלן מוייט, ג'סיקה פסטר, סינדי אקרט, לילה רוז, אניטה פטריקסון, ג'ני פקהם, אוליבייה תייסקנס, בבי אהלוואליה, סוניה יאנג, אריקה קלאוד, סינתיה ראולי, איליאיה אורבינטי, ג'ניפר פישר וליסה לווינסון -- ואלה רק חלק מהם.

מרטל, אמנית הביוטי, השגרירה והמאפרת לטלוויזיה של Mary Kay אוקראינה, הייתה דוברת מרכזית ב-Glamhive Live. בדיון השולחן העגול "ביוטי כפול אופנה", מרטל הדגישה את החשיבות של שיתוף פעולה ותקשורת ברורה עם מעצבים וסטייליסטים כשהיא מאפרת את הדוגמניות, הלקוחות או הסלבריטאים שלה לצילומי שער, תצוגות אופנה חשובות, אירועי שטיח אדום ועוד.

15% מההכנסות מ-Glamhive Live Digital Summit נתרמו ל-Feeding America כדי לתמוך בפעולות סיוע שקשורות ל-קוביד-19. הרשת של Feeding America היא ארגון הסיוע לרעב המקומי הגדול ביותר בארה"ב.

Mary Kay וסטודיו העיצוב הגלובלי של Mary Kay יהיו שוב נותני החסות המציגים של Digital Summer Bazaar ב-11 ביולי. לראשונה, החוויה הדיגיטלית החדשה הזאת תתרחב לכל העולם כדי לשמש נקודת מפגש גלובלית לאנשי מקצוע מהתעשייה ולמעריצי ביוטי וסטייל. הדוברים והמנחים יהיו מרחבי העולם, כולל קנדה, בריטניה, בלגיה, צרפת, איטליה, הודו, וייטנם ודרום אפריקה.

סטייליסטים, מאפרים ומעצבי שיער מובילים של סלבריטאים כמו קריסטן סטיוארט, לופיטה ניונגו, טום בריידי ורבים אחרים משתפים את החוויות, המומחיות והתובנות שלהם מהתעשייה באופן מקוון כחלק מ-Glamhive Digital Summer Bazaar.

באירוע עם כרטיסים הזה שיימשך כל היום יהיו שלושה מסלולים, 32 פנלים ויותר ממאה דוברים שונים, והוא מציע "כיתות אמן" מאוד אינטנסיביות שמתמקדות בנושאים ספציפיים עם שיחות אינטימיות לעומק עם מומחים בעלי שם עולמי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://www.glamhive.com/live. Glamhive תתרום 15 אחוז מכל המכירות של הכרטיסים ל-NAACP.

שבוע האופנה של אוקראינה

שבוע האופנה של אוקראינה (UFW) התקיים בין 1 ל-5 בפברואר בעיר הבירה קייב. יותר מ-16,000 משתתפים יכלו להתפעל מהיצירות של מעצבי האופנה האוקראינים, שבראשן לוקים טרנדיים של המאפרת המובילה של Mary Kay אוקראינה, מרטל. מרטל, יחד עם מומחי הביוטי של Mary Kay, עשתה את הליטוש האחרון ליותר מ-50 דוגמניות שלבשו את העיצובים האחרונים של
Elena Burenina, Iryna DIl, Przhonskaya, Ksenia Schnaider, Sonya Monina, Chuprina, A\Raise, Kass, Kami ורבים אחרים.

Mary Kay אוקראינה גם שיתפה פעולה עם מעצב האופנה בסגנון הרחוב המוכשר Dastish Fantastish כדי ליצור קולקציית קפסולה בשביל מומחי הביוטי של Mary Kay. הקולקציה Mary Kay Dastish Fantastish כללה שמונה פרטי ביגוד ששילבו סגנון עסקים קלאסי שאינהרנטי למותג Mary Kay עם הטרנדים האופנתיים, עתידנות וסגנון רחוב הכי רלבנטיים. הצבעים העיקריים של הקולקציה היו גוונים של "ורוד פוקסיה" ו"אדום קלאסי". בין הדגשים של הקו המוגבל היו ריקמה, צורות מאוד גדולות ואלמנטים של עור.

שבוע האופנה של ניו יורק

שבוע האופנה של ניו יורק (NYFW) התקיים בין 6 ל-9 בפברואר 2020 ב-Angel Orensanz Foundation במנהטן. Mary Kay הייתה שותפת האיפור הרשמית של שתי תצוגות, וחברה למותגי אופנת היוקרה Monse (נערכה באזור הפיננסי) ו-Adam Lippes (נערכה בוורוניקה, בקומה העליונה של פוטוגרפיסקה ניו יורק). לואיס קסקו, שגריר הביוטי הגלובלי של Mary Kay, היה המאפר המוביל בשתי התצוגות. הוא עבד באופן צמוד עם המעצבים כדי ליצור לוקים שישלימו את כל אחת מהקולקציות וניהל את צוותי המאפרים שהפיחו בהן חיים.

פרסי האריה הצ'כי

Mary Kay, תומכת תאגידית ותיקה של אופנה ואמנות, גם נתנה חסות לפרסי האריה הצ'כי בפראג, הרפובליקה הצ'כית, בהם ציינו את הישגי הקולנוע של המדינה בטקס פרסים שנתי. פרסי האריה הצ'כי, שהתחילו ב-1993, מקבילים לפרסי האוסקר האמריקנים עבור האמנים ברפובליקה הצ'כית.

טקס פרסי האריה הצ'כי ה-27 הועבר בשידור חי בטלוויזיה הלאומית הצ'כית ב-7 במרץ ממלון רודולף ההיסטורי בפראג עם יותר מ-1,200 משתתפים. העידית של האמנים הצ'כים נכחו כדי לגלות מי הזוכים בפרסי האריה הצ'כי של השנה. Mary Kay הייתה שותפת האיפור הרשמית עם צוות זוהר של מומחי ביוטי של Mary Kay שעשו ליטוש אחרון ואיפרו את הסלבריטאים.

#Shero Style Fashion Trends עם Mary Kay סין

ב-3 במאי, לציון 25 שנים לקיומה, Mary Kay סין הזרימה בשידור חי את #Shero Style Fashion Trends: Power of Beauty, Power of Technology, Power of Health, and Power of Shine. נותני החסות של תצוגת האופנה הדיגיטלית היו, בין היתר, סטודיו העיצוב הגלובלי של Mary Kay, כתב העת Baazar וסברובסקי.

The Mary Kay Foundation℠ וקנדרה סקוט

השנה The Mary Kay Foundation℠ שיתפה פעולה עם קנדרה סקוט כדי להציע עגילים יפים למנהלות המכירות העצמאיות. כל ההכנסות מהעגילים הועברו ל-The Mary Kay Foundation℠ כדי לתמוך בעולם שבו נשים מועצמות, בריאות ובטוחות. הפעילות גייסה קרוב ל-$200,000.

Mary Kay יוצרת שותפויות עם מעצבים טרנדיים בבגדים ואקססוריז לקריירה

במשך יותר מ-55 שנים, Mary Kay יוצרת שותפויות עם המעצבים המובילים של התקופה כדי לשתף פעולה בבגדים לקריירה -- החליפות והאקססוריז שמוצעים ליועצות ביוטי עצמאיות ברמות השונות של העסקים העצמאיים שלהן. לאחרונה, Mary Kay הציגה שותפויות עם:

  • St. John x Mary Kay / NSD Suit OptionUnveil - US Leadership
  • Nicole Miller x Mary Kay / 2021-22 SuitUnveil
  • Ted Baker x Mary Kay US / Star 2020Prize Collection
  • Kate Spade x Mary Kay US / Kendra ScottX Mary Kay US - Gifting
  • Kendra Scott x Mary Kay / Rock it in RedJacket Challenge 2020

שינויים באירועים בגלל קוביד-19

בתגובה למגיפת קוביד-19 העולמית, אירועי ביוטי, אופנה ועיצוב רבים בחסות Mary Kay נדחו או בוטלו ב-2020. הם כוללים את:

בוטלו

  • שבוע האופנה מרצדס-בנץ רוסיה, תצוגות אביב 2020 לסתיו/חורף 20/21
  • כנס הביוטי של GLOW, גרמניה
  • ימי האופנה של ברטיסלבה של מרצדס-בנץ, תצוגות אביב2020 לסתיו/ חורף 20/21

נדחו

  • Anketa OTO 2020 - נדחה עד להודעה חדשה

אבני דרך ראויות לציון בהיסטוריית האופנה של Mary Kay

· לפני 25 שנים / 1995: Mary Kay מקבלת את פרס האופנה והסביבה הראשון של תוכנית הסביבה של האו"ם

· לפני 30 שנים / 1990: הפופולריות העצומה של בגדי קריירה בקרב חברות הארגון של Mary Kay משתקפת מחוץ לחברה. החליפות Mary Kay® Sales Director זוכות בפרס הנכבד "בגדי הקריירה של העשור" של שנות השמונים.

· לפני 40 שנים / 1980: תוכנית הז'קטים האדומים נולדה ב-1973 כשמגייסים כוכבים לבשו ז'קטים אדומים על מגרש הבייסבול כדי לחלוק כבוד לסנט לואיס קרדינלס בערב Mary Kay הראשון. ב-1980 החברה אימצה את תוכנית הז'קטים האדומים כבגדי ההכרה הרשמיים.

· לפני 55 שנים / 1965: הופעת הבכורה של חליפת מנהלת המכירות העצמאית - חליפת שני חלקים שחורה סרוגה מצמר עם כובע בוקרים בסגנון טקסני.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

אודות The Mary Kay Foundation℠

The Mary Kay Foundation℠, שמנחה אותה החלום של מרי קיי אש להעשיר את חייהן של נשים בכל מקום, מגייסת ומחלקת כספים כדי להשקיע במחקרי סרטן פורצי דרך כדי למצוא מרפא לסוגי סרטן שקשורים לנשים, וכדי למגר אלימות במשפחה נגד נשים. מאז 1996, The Mary Kay Foundation℠ תרמה יותר מ-80 מיליון דולר לארגונים שמתאימים למשימה הכפולה שלה. בנוסף, הקרן תומכת ביוזמות של מודעות, תוכניות שיחור קהילתיות וחקיקה שתבטיח את הבריאות והביטחון של נשים. יחד נוכל לעשות את העולם לטוב יותר עבור נשים. למידע נוסף על איך להשכיל, לתמוך, להתנדב ולתרום, ולהצטרף לפעילות מצילת חיים כדי לתמוך ולהעצים נשים, בקרו באתר marykayfoundation.org, תמצאו אותנו בפייסבוק ואינסטגרם או תעקבו אחרינו ב-Twitter.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52246675/en

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

מקור:Mary Kay Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI