דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Ovid Therapeutics ואנג'ליני פארמה מתקשרות בהסכם רישיון בלעדי לפיתוח, ייצור ומסחור של OV101 לטיפול בתסמונת אנגלמן באירופה
Ovid Therapeutics ואנג'ליני פארמה מתקשרות בהסכם רישיון בלעדי לפיתוח, ייצור ומסחור של OV101 לטיפול בתסמונת אנגלמן באירופה
חיים נוי 16/07/20 |  צפיות: 1914

Ovid Therapeutics ואנג'ליני פארמה מתקשרות בהסכם רישיון בלעדי לפיתוח, ייצור ומסחור של OV101 לטיפול בתסמונת אנגלמן באירופה

  • אנג'ליני פארמהמקבלת זכויות בלעדיות על הפיתוח, הייצור והמסחור של OV101(gaboxadol) לטיפול הפוטנציאלי בתסמונת אנגלמן באיחוד האירופי ומדינות אחרות באזור הכלכליהאירופי (שווייץ, טורקיה ובריטניה) וברוסיה
  • Ovid Therapeutic תקבל תשלום מראש של 20 מיליוןדולר ותשלומים נוספים של עד 212.5 מיליון דולר עם ההשגה של אבני דרך בפיתוח,ייצור ומכירות בנוסף לתמלוגים דו ספרתיים מהמכירות נטו אם OV101 תמוסחר בהצלחה.
  • אנג'ליני פארמהתבצע את ההסכם באמצעות החברה המסונפת החדשה שלה AngeliniPharma Rare Diseases AG
  • אוביד תקיים שיחתועידה ושידור אינטרנט היום בשעה 08:15 שעון החוף המזרחי.

ניו יורק ורומא, 13 ביולי 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :


Ovid Therapeutics Inc. (NASDAQ: OVID, להלן "אוביד"), חברת ביופארמה שמחויבת לפיתוח תרופות שמשנות את החיים של אנשים עם מחלות עצבים נדירות, ו-Angelini Pharma S.p.A. (להלן: "אנג'ליני פארמה"), חברת תרופות איטלקית בבעלות משפחתית שמחויבת לעזור לחולים עם מיקוד קבוע ודומיננטי בבריאות הנפש, מחלות נדירות ובריאות צרכנית, הודיעו על הסכם שבו אנג'ליני פארמה תהיה אחראית על הפיתוח, הייצור והמסחור של OV101 (gaboxadol) לטיפול הפוטנציאלי בתסמונת אנגלמן באיחוד האירופי ומדינות אחרות באזור הכלכלי האירופי (שווייץ, טורקיה ובריטניה) וברוסיה. אנג'ליני פארמה תבצע את ההסכם באמצעות החברה המסונפת החדשה שלה Angelini Pharma Rare Diseases AG. הדעה היא ש-OV101 היא האגוניסט קולטן GABAA הדלתא (δ) סלקטיבי היחיד שבפיתוח והוא מוערך כעת בניסוי הפיבוטלי שלב 3 NEPTUNE בתסמונת אנגלמן, והתוצאות הראשוניות צפויות ברבעון הרביעי של 2020.

לפי תנאי ההסכם, אוביד תקבל תשלום מראש של 20 מיליון דולר וזכאית לקבל תשלומים נוספים של עד 212.5 מיליון דולר עם ההשגה של אבני דרך בפיתוח, ייצור ומכירות להתוויה המקורית (תסמונת אנגלמן), וגם תמלוגים דו ספרתיים מהמכירות נטו אם OV101 תמוסחר בהצלחה. אוביד תשמור את כל הזכויות המסחריות על OV101 בארה"ב ובשאר העולם.

"אנחנו נרגשים להתקשר בשיתוף פעולה אסטרטגי עם אנג'ליני פארמה עם יעד להביא את OV101, אם תאושר, לקהילת האנגלמן באירופה מהר ככל האפשר. אנג'ליני פארמה היא שותפה אידיאלית לאירופה כי יש להם ידע אזורי מעמיק, תשתית מבוססת עם היסטוריה של השקות מוצרים מוצלחות ומחויבות לשפר את איכות החיים של קהילות החולים שהם משרתים", אמר ג'רמי לוין, DPhil, MB, BChir, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של Ovid Therapeutics. "מציאת השותפים הנכונים כדי להביא את OV101 לקהילת האנגלמן מהר ככל האפשר היא חלק ליבה של האסטרטגיה הגלובלית שלנו. אנחנו מאמינים שהשותפות הזאת עם אנג'ליני פארמה תעזור למקסם את הערך המסחרי הפוטנציאלי של OV101 ותשיג את המטרות האסטרטגיות שלנו באזור החשוב הזה".

"היום הוא יום שנזכור. באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם Ovid Therapeutics, אנחנו מניחים את היסוד לפיתוח פתרונות בריאות חדשניים למחלות נדירות, בהתאם לאסטרטגיה החדשה של אנג'ליני פארמה", אמר פיירלואיג'י אנטונלי, מנכ"ל אנג'ליני פארמה. "היחידה העסקית החדשה Angelini Pharma Rare Diseases AG תתרום לפיתוח, הרישום, הייצור, ואם תאושר, המסחור באירופה של OV101, התרופה המאוד מבטיחה של Ovid Therapeutics שעוברת הערכה בניסוי קליני שלב 3 לטיפול בתסמונת אנגלמן. נכון לעכשיו, אין טיפול יעיל למחלה הגנטית הנדירה הזאת, המתאפיינת בנכות פסיכומוטורית חמורה, שמתבטאת מילדות. אנחנו גאים לקיים את המחויבות שלנו, גם מבחינה מדעית וגם מבחינת ההשפעה החברתית".

"כבעלי מניות ומנהלים בכירים ב-Angelini Holding אנחנו ממשיכים להשקיע בתחום התרופות, שמהווה כיום מחצית מהמחזור של הקבוצה", אמרה סגנית הנשיא הביצועית תיאה פאולה אנג'ליני והמנכ"לית של Sergio Marullo di Condojanni. "אסטרטגיית הפיתוח והבנאום שלנו מתמקדת בתחומים עסקיים עם פוטנציאל צמיחה רב. במיוחד, אנחנו בוחנים מקרוב את כל ההזדמנויות שיכולות להיפתח, לא רק בבריאות אלא גם במגזרי הצריכה והמכונות".

Rothschild & Co פעלו כיועצים לאוביד בהסכם לשיתוף פעולה.

אודות תסמונת אנגלמן

תסמונת אנגלמן היא מחלה גנטית נדירה שמתאפיינת במגוון של סימנים ותסמינים. תכונות אופייניות של המחלה הזאת הם עיכוב התפתחותי, מוגבלות שכלית התפתחותית, ליקוי דיבור חמור, בעיות בתנועה ושיווי משקל, התקפים, הפרעות שינה וחרדה. הסיבה הכי נפוצה לתסמונת אנגלמן היא אובדן תפקוד של הגן E3A (UBE3A) שמקדד את ליגז החלבון אוביקוויטין, שממלא תפקיד קריטי בתקשורת בין תאי עצב, והתוצאה היא עכבת רקע פגומה. לאנשים עם תסמונת אנגלמן יש בדרך כלל תוחלת חיים רגילה אבל הם אינם יכולים לחיות באופן עצמאי. לכן הם צריכים תמיכה מתמדת מרשת של מומחים ומטפלים. תסמונת אנגלמן פוגעת ב-1 מ-12,000 עד 1 מ-20,000, בערך, אנשים בכל העולם.

אין טיפולים מאושרים על ידי מינהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA), סוכנות התרופות האירופית או שאר העולם לתסמונת אנגלמן, והטיפול כולל בעיקר התערבויות התנהגותיות וניהול פרמקולוגי של התסמינים.

תסמונת אנגלמן קשורה בהפחתת עכבת הרקע, פונקציה של קולטן GABAA הדלתא (δ) סלקטיבי שמאפשר למוח האדם לפענח אותות עצביים מעוררים ומעכבים באופן נכון בלי שייקלע לעומס יתר. אם עכבת רקע מופחתת, המוח מוצף באותות ומאבד את היכולת להפריד בין רעש רקע ומידע קריטי.

אודות OV101 (gaboxadol)

הדעה היא ש-OV101 הוא האגוניסט קולטן GABAA הדלתא (δ) סלקטיבי היחיד בפיתוח והתרופה הניסיונית הראשונה שהמטרה הספציפית שלה היא השיבוש של עכבת הרקע, תהליך פיזיולוגי מרכזי של המוח שחושבים שהוא הסיבה היסודית של כמה מחלות של התפתחות עצבית. OV101 הדגימה במחקרי מעבדה ומודלים של בעלי חיים הפעלה סלקטיבית של תת היחידה δ של קולטני GABAA, שנמצאים מחוץ לסינפסות, ועל ידי כך משפיעים על פעילות עצבית על ידי ויסות של עכבת הרקע.

אוביד מפתחת את OV101 לטיפול בתסמונת אנגלמן ותסמונת Fragile X כדי לשחזר פוטנציאלית את עכבת הרקע ובכך לטפל בכמה תסמיני ליבה של המחלות האלה. בשתי התסמונות האלה, הפתופיזיולוגיה היסודית כוללת שיבוש בעכבת הרקע שמווסתת באמצעות תת היחידה δ של קולטני GABAA. במחקרים קדם קליניים, ראו ש-OV101 שיפרה את התסמינים של תסמונת אנגלמן ותסמונת Fragile X. התרכובת הזאת גם נבדקה קודם ביותר מ-4,000 חולים (חשיפה של יותר מ-1,000 חולים- שנים) וראו שיש לה פרופילי בטיחות וזמינות ביולוגית חיוביים. אוביד עורכת ניסוי קליני פיבוטלי שלב 3 עם OV101 בתסמונת אנגלמן (NEPTUNE) והשלימה ניסוי קליני למציאת סימנים שלב 2 עם OV101 בתסמונת Fragile X (ROCKET).

OV101 קיבלה סיווג של מחלת ילדים נדירה מ-FDA לטיפול בתסמונת אנגלמן. FDA גם נתנה סיווגים של תרופה יתומה ומסלול מהיר ל-OV101 לטיפול בתסמונת אנגלמן ובתסמונת Fragile X. בנוסף, הנציבות האירופית נתנה סיווג של תרופה יתומה ל-OV101 לטיפול בתסמונת אנגלמן. משרד הפטנטים וסימני המסחר של ארה"ב נתן לאוביד פטנטים שמכוונים לשיטות טיפול בתסמונת אנגלמן ובתסמונת Fragile X באמצעות OV101. הפטנטים שהונפקו פוקעים ב-2035 ללא הארכות רגולטוריות.

מידע על שיחת ועידה ושידור אינטרנט של אוביד

Ovid Therapeutics תקיים שיחת ועידה בשידור חי היום בשעה 08:15 שעון החוף המזרחי. אפשר לגשת לשידור האינטרנט החי על ידי ביקור בחלק המשקיעים של אתר החברה בכתובת https://investors.ovidrx.com/news-events/presentations-events. לחלופין, חייגו בבקשה 866-830-1640 (ארה"ב) או 210-874-7820 (בינ"ל) כדי להאזין לשיחת הוועידה בשידור חי. מספר הזיהוי של הוועידה לשיחה החיה הוא 5579257. השמעה חוזרת של השידור תהיה זמינה באתר של החברה אחרי שיחת הוועידה בשידור חי.

אודות Ovid Therapeutics

Ovid Therapeutics Inc. היא חברת ביו פארמה מניו יורק שמשתמשת בגישה שלה BoldMedicine® כדי לפתח תרופות שמשנות את החיים של חולים עם מחלות עצבים נדירות. לאוביד יש צנרת פיתוח רחבה של תרופות פוטנציאליות הראשונות מסוגן. התרופה הניסיונית הכי מתקדמת של החברה, OV101 (gaboxadol), נמצאת עכשיו בפיתוח קליני לטיפול בתסמונת אנגלמן ותסמונת Fragile X. אוביד גם מפתחת את OV935 (soticlestat) בשיתוף פעולה עם Takeda Pharmaceutical Company Limited לטיפול פוטנציאלי באנצפלופתיה התפתחותית ואפילפטית נדירה (DEE). למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.ovidrx.com.

אודות אנג'ליני פארמה

אנג'ליני פארמה, שבבעלות Angelini Holding, היא חברת תרופות שמחויבת לעזור לחולים עם מיקוד קבוע ודומיננטי בבריאות הנפש, כולל כאב, מחלות נדירות ובריאות צרכנית. לאנג'ליני פארמה יש תוכניות מו"פ נרחבות ומוכרות, מפעלי ייצור "ברמה עולמית" ופעילות מסחור בינ"ל של מרכיבים פעילים ותרופות שמובילות את השוק. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.angelinipharma.com.

אודות Angelini Holding

Angelini Holding היא חברת האם של קבוצה בינ"ל שפועלת במגזרי התרופות ומוצרי צריכה. אנג'ליני הוקמה באיטליה ב-1919 והיום היא פועלת ב-17 מדינות עם 5,600 עובדים ומחזור של 1.7 מיליארד אירו. בנוסף למגזר התרופות, קבוצת אנג'ליני פועלת בתחום עסקי הטיפוח והטיפול בבית באמצעות Fater, מיזם משותף עם Procter & Gamble, בתחום המכונות, שוב במיזם משותף עם P&G, כשהקבוצה פועלת באוטומציה ורובוטיקה עבור תעשיית מוצרי הצריכה Fameccanica, בבשמים וטיפוח העור והגנה מהשמש באמצעות Angelini Beauty ובמגזר היין באמצעות Bertani Domains. Angelini Holding נכנסה לאחרונה גם לשוק המזון לתינוקות באמצעות MadreNatura, מיזם משותף עם Hero Group, שמציע מוצרי מזון לתינוקות 100% אורגניים.

יצירת קשר Ovid Therapeutics

קשרי מדיה ומשקיעים

Ovid Therapeutics Inc.
Investor Relations & Public Relations
[email protected]

או

משקיעים

Steve Klass
Burns McClellan, Inc.
[email protected]
(212) 213-0006

מדיה

Katie Engleman
1AB
[email protected]

Angelini Pharma Contact:
Daniela Poggio
Head of Global Communications Angelini Pharma
+39 348 6558882
[email protected]

Angelini Holding Contact:
Institutional & External Relations Director Angelini Holding
+39 348 6707240
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI