דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Mary Kay Inc. תומכת בהעצמת נשים, סביבות עבודה בטוחות ומכובדות באירוע וירטואלי של פורום הנשים הבינ"ל - TIME’S UP בריטניה
Mary Kay Inc. תומכת בהעצמת נשים, סביבות עבודה בטוחות ומכובדות באירוע וירטואלי של פורום הנשים הבינ"ל - TIME’S UP בריטניה
חיים נוי 23/07/20 |  צפיות: 1774

Mary Kay Inc. תומכת בהעצמת נשים, סביבות עבודה בטוחות ומכובדות באירוע וירטואלי של פורום הנשים הבינ"ל - TIME’S UP בריטניה

דאלאס, 22 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

ב-21 במאי, Mary Kay Inc., תומכת בהעצמה ויזמות גלובלית של נשים, הצטרפה לכנס וירטואלי של פורום הנשים הבינ"ל (IWF), למושב שנקרא SAFE SETS: An online panel discussion with TIME’S UP UK.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20200722005187/en/

קרוליין פסי, המנהלת הכללית של Mary Kay בריטניה ואירלנד (תמונה: Mary Kay Inc.)

המושב בשידור חי התמודד עם הבעיה שנוכחת כל הזמן של נשים בכל העולם: הטרדה מינית וניצול מיני במקום העבודה. TIME’S UP בריטניה הדגישה את החשיבות הקריטית של שינוי התרבות כדי להבטיח מקום עבודה בטוח ללא הטרדות והתייחסה לעבודה שנעשית כדי להגדיר ביטחון לנשים בסרטים באמצעות הנחיות של אינטימיות.

הדוברות מ-TIME’S UP בריטניה היו:

  • דיים התר רבאטס, יו"ר TIME’SUP בריטניה, המנהלתכללית של CovePictures, יו"ר SohoTheatre וחברה לא ביצועיתבוועד המנהל של Arts Alliance.
  • איטה אובריאן, מתאמתהאינטימיות המובילה בבריטניה והמייסדת של Intimacy on Set, החברה שלה שבאמצעותה היא מפתחת פרקטיקות מיטביות לגביאינטימיות ועירום בסרטים, טלוויזיה ותיאטרון ושבאמצעותה היא מכשירה מתאמיאינטימיות בכל העולם.

"הפעילות של TIME’S UP תעזור לחולל שינוי רחב עבור נשים במקום העבודה -- בכל העולם ובכל הענפים, אמרה קרוליין פסי, המנהלת הכללית של Mary Kay בריטניה ואירלנד. "כאחת התומכות המובילות בעולם בהעצמת נשים, Mary Kay גאה לתמוך, באמצעות IWF, בנשים מנהיגות שמתייצבות כדי לתת לנשים אחרות קול, עוזרות להן לקבל את הזהות שלהן ולהגדיר את הגבולות שלהן".

"מה שבלט יותר ויותר בשיחה היה האופן שבו הייתה ל-#MeToo ו-TIME’S UP השפעה עצומה וחיובית ששינתה את האופן שבו הפקות פועלות, איך הן עוברות לפרקטיקות טובות יותר בהרבה דרכים חדשות, ובמיוחד עם התפקיד של מתאמת אינטימיות", אמרה דיים התר רבאטס. "השיחה על סטים בטוחים היא על איך לעשות את השינוי התרבותי, תעשייה אחרי תעשייה, עד שלא נצטרך לקיים את השיחה הזאת שוב לעולם".

""כן" משמעו כן, "לא" משמעו לא, ו"אולי" משמעו "לא" - אנחנו מציינות ומאמצות את ה"לא"", הדגישה איטה אובריאן, כשדיברה על התהליך שבו נותנים לשחקנים להביע את רמת הנוחות שלהם כשמצלמים סצנות אינטימיות. החברה שהקימה אובריאן, Intimacy on Set, קבעה הנחיות כדי לאפשר נתיבי תקשורת והסכמה ברורים לא רק בין שחקנים, אלא גם בין כל האנשים האחרים שמעורבים בצילום סצנות אינטימיות ואמוציונליות. "גבולות ברורים למעשה יוצרים חופש ועוזרים להבין מה מתאים לך".

"הקו הזה מגיע ללב העניין, ואיך כולנו לומדים לבטא היכן נמצאים הגבולות שלנו, ולא מפחדים לשתף אותם", סיכמה דיים התר רבאטס. "חשוב מאוד שיש מנגנונים כלשהם שמגנים על עצמך, כדי שנדע שנוכל לממש "לא". זה יעצים אותנו בכל המצבים הבעייתיים והקשים שקורים בחיים, אישיים או מקצועיים".

"מחזק לראות את העבודה המשפיעה שמובילות מחשבה ותומכות השיגו בשנים האחרונות בקידום הבטיחות והביטחון של נשים במקום העבודה. הנשים האלה, כמה ממובילות המחשבה הכי משפיעות בבריטניה, יש להן משימה לתמוך בדור הבא של נשים שיהיו המנהיגות של מחר", אמרה מרטי וויקסטרום, חברה ב-IWF בריטניה ויו"ר משותפת של כנס אבן הפינה. "IWF מקדם מנהיגות נשית ותומך בשוויון בכל העולם מאז 1974, ו-Mary Kay תומכת ביזמות ומנהיגות נשית מאז 1963. המושב הזה מבטא מפגש של דעות, ואנחנו גאות להציג לראווה את השותפות הנשית".

אודות פורום הנשים הבינ"ל (IWF) וקרן המנהיגות

IWF הוא ארגון שהחברות בו לפי הזמנה בלבד של יותר מ-7,000 נשים מגוונות ומומחיות מ-33 מדינות בשש יבשות. IWF מקדם מנהיגות של נשים ותומך בשוויון בכל העולם על ידי חיבור בין נשים מומחיות ברמה הגלובלית והמקומית. החברות כוללות מנהלות של חברות Fortune 500, מנהיגות מימשל מהרמה המקומית עד הלאומית, מנהלות של ארגונים ללא כוונת רווח, ונשים מזהירות מהאקדמיה, האומנויות והמדע. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.iwforum.org.

אודות TIME’S UP בריטניה

TIME’S UP הוא ארגון שמתעקש על עבודה בטוחה, הוגנת ומכובדת לנשים מכל הסוגים. בתגובה לתנועה הגדלה של TIME’S UP בארה"ב, קבוצה של נשים בריטיות: שחקניות, מפיקות, כותבות ואחרות מתעשיות הסרטים, טלוויזיה ותיאטרון יזמו יוזמה אחות בבריטניה. להשגת השפעה מכסימלית הארגון הוקם במותג של TIME’S UP ומטרתו להגביר ולחזק את המסר שכבר מקודם בארה"ב.

התנועה הבריטית מבקשת להתבסס על רכיבי מפתח של מכתב הסולידריות שפורסם על ידי TIME’S UP וההודעה של הפעילות שנכחו בגלובס, שהדגישו את הצורך להדגיש את הקשרים בין הגילויים על ההטרדות בהוליווד והאופי הרחב יותר, השיטתי של הטרדות ואלימות נגד נשים בכל הענפים, הקשרים והמדינות מתוך הכרה שהעניין הזה הוא אוניברסלי. אנחנו מחפשות חוזק באחדות ובשיתוף פעולה מירבי. ההודעה של הפעילות גם ציינה את הדרכים שבהן היוזמה של TIME’S UP מצטרפת לקולקטיב שגדל כל הזמן של ארגונים, תנועות ומנהיגים שפועלים לשים קץ לאלימות מבוססת מגדר. העבודה בבריטניה מתייצבת בסולידריות מוחלטת עם תנועות קיימות: TIME’S UP בריטניה היא עכשיו גם ארגון צדקה שהוקם לאחרונה, וכארגון צדקה אנחנו יכולות להמשיך לפעול רק באמצעות תמיכה ותרומות. אנחנו מבינות כולנו שאנחנו חוות אתגרים ללא תקדים אבל היות ש-TIME’S UP מתמקד בביטחון לכל הנשים במקום העבודה, שכולל עכשיו את הבית, אנחנו מקוות שתוכלו לתמוך בנו: www.timesupuk.org.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

אודות Intimacy on Set

Intimacy on Set שהוקמה ב-2018 מספקת שירותים לטלוויזיה, סרטים ותיאטרון כשהם עוסקים באינטימיות, תוכן מיני ועירום. המייסדת שלה, מתאמת האינטימיות המובילה בבריטניה איטה אובריאן, הייתה חלוצת המקצוע של מתאמת אינטימיות ומאז 2014 מפתחת הנחיות לפרקטיקות מיטביות של אינטימיות בסט, שאומצו באופן נרחב בתעשייה. החברה שזכתה לשבחים מתנועת TIME’S UP ומאחרים תומכת בעבודה בטוחה, הוגנת ומכובדת לכולם. אובריאן עבדה בהרבה הפקות מאוד מתוקשרות כמו אנשים רגילים (BBC3/Hulu), חינוך מיני 1&2 (Netflix), כנופיות לונדון (Sky Atlantic), הגדולה (Hulu) ולהרוס אותך (BBC/HBO), וזכתה לכיסוי נרחב בתקשורת המקומית והבינ"ל כדוברת המובילה בתחום הזה: www.intimacyonset.com/

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200722005187/en/

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

מולטימדיה

תמונה

קרוליין פסי, המנהלת הכללית של Mary Kay בריטניה ואירלנד (תמונה: Mary Kay Inc.)

תמונה

מרטי וויקסטרום, חברה בפורום הנשים הבינ"ל בריטניה ויו"ר משותפת של כנס אבן הפינה (תמונה: Mary Kay Inc.)

לוגו

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI