דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים [INVNT GROUP]™ ממנה מנהלת כללית באירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי להניע עוד צמיחה של תיק חדש
[INVNT GROUP]™ ממנה מנהלת כללית באירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי להניע עוד צמיחה של תיק חדש
חיים נוי 02/09/20 |  צפיות: 2146

[INVNT GROUP]™ ממנה מנהלת כללית באירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי להניע עוד צמיחה של תיק חדש

לונדון, 2 בספטמבר 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

[INVNT GROUP], THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ גייסה מנהלת כללית חדשה לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה, המנהלת המפורסמת ומאוד מוערכת בענף קלודיה סטיבנסון, מהלך שהניע אותו גידול בביקוש למוצר הרב תחומי של הקבוצה בסביבה של המגיפה.

סטיבנסון, מצוינת בתקשורת עם קשרי לקוחות של שנים רבות במגזרים שכוללים טכנולוגיה, משחקים, משאבי אנוש ושירותי בריאות, מצטרפת מפרימן ומביאה למשרה עשרים שנות ניסיון, שבהן ניהלה צוותים רב תפקודיים ביישום וההשקה של קמפייני שיווק משולבים שמשנים עסקים ומאיצים צמיחה.

ילידת ארה"ב שגרה בבריטניה בתשע השנים האחרונות, יש לסטיבנסון הבנה ייחודית בשוק האמריקני וגם באירופי, וכישרון מיוחד לתמוך בלקוחות שרוצים לקחת באופן חלק את הקמפיינים שלהם לאזורים חדשים, בעיקר על ידי כך שהיא מבטיחה שהגישה שלהם מותאמת מקומית לכל שוק ושוק.

המשימה שהוטלה על סטיבנסון, שתהיה כפופה למנהלת התפעול הראשית של [INVNT GROUP] ומנכ"לית INVNT קריסטינה מקוברי, היא לזהות הזדמנויות צמיחה בתיק של [INVNT GROUP] באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, והקמת וניהול צוות שמורכב מהכישרונות הכי טובים ומבריקים של האזור, שיפעלו בשותפות עם הלקוחות כדי להבטיח את העקביות של BrandStory בכל הפלטפורמות והקהלים שלהם.

בהתייחסה למינוי של סטיבנסון, מקוברי אומרת: "הודות ליכולת של הצוות שלנו לשנות באופן חלק את הגישה שלו בתגובה לקוביד-19, חווינו צמיחה ללא תקדים עם לקוחות חדשים וקיימים, ולכן זיהינו צורך במנהל מנוסה שיעמוד בראש העסק שלנו באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

"קלאודיה, מקצוענית מוכוונת תוצאות עם ידע נרחב בענף ובלקוחות שלנו באזורים שונים, היא נכס רב ערך לקבוצה, ואין לי ספק שהיא תאיץ את המוצרים שלנו באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ומעבר להם בהמשיכנו לבנות ולפתח את BrandStory Project.

סטיבנסון הוסיפה: "אני שמחה להצטרף ל-[INVNT GROUP] בשלב צמיחה כזה מלהיב. קוביד-19 מהווה אתגר למגזר השיווק -- במיוחד השיווק החווייתי, אבל הצורך של מותגים במעורבות של הקהלים שלהם עדיין חשוב כתמיד. ההצלחה שהייתה ל-INVNT, ועכשיו ל-[INVNT GROUP], בששת החודשים האחרונים היא ההוכחה לכך, ומחזקת את העמדה שלה כמובילת השוק ואת היכולת המתמשכת לאתגר את הבריפים של הלקוחות כדי לספק את הפתרונות הכי חדשניים ומוכווני תוצאות.

"אני מצפה לעבודה עם הצוותים המקומיים והגלובליים שלנו בכל הקבוצה כדי לפתח פתרונות עשויים לפי הזמנה ללקוחות שדוחפים את גבולות היצירתיות, מחברים אותם ללקוחות שלהם ובסופו של דבר מתכנסים ל-BrandStory אחד משמעותי, עקבי ורהוט, במיוחד כשאנו צולחים את המגיפה - ויוצאים ממנה".

סמלילים ותמונות פנים של החברה תמצאו כאן:https://bit.ly/3hwgpsA

אודות [INVNT GROUP]™

[INVNT GROUP] הוקמה ב-2020 עם חזון לספק סיפור מותג עקבי, עם משמעות ומנוסח היטב בכל הפלטפורמות. בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קלתר, [INVNT GROUP], THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מהווה תיק גדל של תחומים משלימים שמיועדים לעזור למותגים בכל מקום שחושבים קדימה, להשפיע על הקהלים שחשובים, בכל מקום. הקבוצה כוללת את FOLK HERO, חברה לאסטרטגיות מותגים מודרניות, MEANING, חברה לייעוץ תרבותי מוכוונת קריאייטיב, HEVĒ, אולפן לתוכן ממותג ושיווק דיגיטלי, ו-INVNT, הסוכנות הגלובלית לסיפור סיפורים חיים של מותגים. למידע נוסף על [INVNT GROUP], בקרו בבקשה באתר https://www.invntgroup.com/.

צירופים

  • Claudia Stephenson, Managing Director, [INVNT GROUP] EMEA
  • Kristina McCoobery, [INVNT GROUP] COO + INVNT CEO

לפרטים נוספים

Brea Carter
 [INVNT GROUP]™
+1 (917) 633-6171
[email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").

Recursion ממנה את ד"ר נג'את חאן למנהלת מחקר ופיתוח ראשית ומנהלת עסקים ראשית
ד"ר חאן, לשעבר מנהלת מדע נתונים ראשית ומנהלת אסטרטגיה ופורטפוליו גלובלית, מחקר ופיתוח רפואה חדשנית ב-Johnson & Johnson (J&J), תצטרף גם למועצת המנהלים של Recursion

BeyondTrust רוכשת את Entitle ומחזקת את פלטפורמת אבטחת הזהות מבוססת ההרשאות עם פרדיגמה שמשתנה לגישה בדיוק בזמן ומשילות מבוססת זהות
· Entitle הוא פתרון ניהול הרשאות חלוצי המגלה, מנהל וממכן גישת בדיוק בזמן (JIT) ומשילות וניהול זהויות (IGA) מודרני בכל תחום הענן של הארגון. · רכישה אסטרטגית זו משפרת את יכולתה של BeyondTrust להתמודד עם אתגרי הלקוחות המתוחכמים של ניהול גישה מורשית (PAM) וניהול זכאות לתשתיות ענן (CIEM) בנוף הממוקד בענן של ימינו באמצעות תזמון אחוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI