דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Guardian External Workforce של AlertEnterprise Inc. זמינה עכשיו לרכישה במרכז היישומים של SAP®
Guardian External Workforce של AlertEnterprise Inc. זמינה עכשיו לרכישה במרכז היישומים של SAP®
חיים נוי 17/09/20 |  צפיות: 1760

Guardian External Workforce של AlertEnterprise Inc. זמינה עכשיו לרכישה במרכז היישומים של SAP®

Guardian External Workforce מרחיבה את הגישה הבטוחה למרחב העבודה, הבריאות והבטיחות לעובדים חיצוניים

פרמונט, קליפורניה, 15 בספטמבר 2020 (BUSINESS WIRE) :

AlertEnterprise הודיעה היום ש-Guardian External Workforce שלה זמינה עכשיו לרכישה מקוונת ב-SAP® App Center, זירת המסחר הדיגיטלי למוצרים של שותפי SAP. Guardian External Workforce הופכת את האבטחה, הבטיחות והפרטיות לחלק אינטגרלי מהמסע מהקליטה ועד העזיבה של העובד החיצוני. הפלטפורמה משתמשת בשילוב עם SAP Fieldglass Contingent Workforce Management כדי לבצע אוטומציה וייעול של הזהות הפיזית והגישה למרחב העבודה ומספקת ראות של 360 מעלות וניהול גישת עובדים משולב.

"בתקופה זאת של שינויים ללא תקדים, העובדים המודרניים חווים שינויים עצומים כשארגונים צריכים יותר ויותר את הגמישות להציב עובדים חיצוניים בכל מקום", אמר ג'סביר גיל, מנכ"ל AlertEnterprise. "Guardian External Workforce עוזרת לעסקים לאכוף את האבטחה, הבטיחות והפרטיות אצל העובדים החיצוניים שלהם מבלי לסכן את החוויה והיצרניות".

עובדים חיצוניים עם גישה פיזית לאזורים מאוד מאובטחים ורגישים יכולים להוות סיכון גדול לארגון וגם לציות לאבטחה והבטיחות עם הם לא משולבים באופן מלא בתוך אסטרטגיית PIAM (ניהול זהות וגישה פיזיות). הפלטפורמה מבוססת הענן Guardian External Workforce מאחדת את תהליך מחזור החיים של הזהות של העובד החיצוני בכל הארגון, וסותמת פערי אבטחה. חברות יכולות לנהל ולעקוב אחרי פרופילים של עובדים חיצוניים פרטניים במספר מערכות בקרת גישה פיזית (PACS) ואתרים, ולבצע אוטומציה של הגישה הפיזית של משימות הקליטה, העברות, שינוי תפקידים, הכשרה ואימות אישורים ועזיבה.

בנוסף, מודולים זמינים של פיקוח ובינת גישה של בטיחות ובריאות של קוביד-19 עוזרים לעובדים החיצוניים להיכנס שוב באופן בטוח למקומות פיזיים, באמצעות כלים של אימות עצמי, אנליטיקה משופרת ותכונות של מעקב אחרי מגעים כדי למזער סיכונים.

במרכז היישומים של SAP, עסקים יכולים לגלות בערך 1,600 פתרונות חדשניים של שותפים שמשתלבים עם פתרונות של SAP ומרחיבים אותם. הלקוחות יכולים למצוא שם את היישומים של השותפים שעברו אימות של SAP שהם צריכים כדי להגדיל את העסק שלהם. ועל כל רכישה שמתבצעת במרכז היישומים של SAP, SAP נוטעת עץ. תמצאו, תנסו ותקנו פתרונות של שותפי SAP באופן דיגיטלי באתר www.sapappcenter.com.

AlertEnterprise היא שותפה בתוכנית PartnerEdge® של SAP. ככזאת, היא יכולה ליצור, לשווק ולמכור יישומי תוכנה בנוסף לפלטפורמות טכנולוגיות מובילות שוק של SAP. תוכנית PartnerEdge של SAP נותנת את הכלים המאפשרים, היתרונות והתמיכה כדי לאפשר יצירת יישומים משבשים באיכות גבוהה שמתמקדים בצרכים עסקיים ספציפיים -- במהירות ובאופן משתלם. התוכנית מאפשרת גישה לכל הטכנולוגיות הרלבנטיות של SAP במסגרת אחת פשוטה בחוזה גלובלי אחד.

אודות AlertEnterprise

אצל AlertEnterprise זהות ואמון דיגיטליים נמצאים במרכזו של כל דבר שאנו עושים. המשימה שלנו היא להפגיש אנשים, תהליכים, נתונים וטכנולוגיות באופן ייחודי כדי לעזור לארגונים להגן על מה שהכי חשוב. אנחנו קוראים לזה התכנסות האבטחה. ואנחנו מפתחים פתרונות משני מצב של התכנסות האבטחה שמספקים פיקוח על זהויות, ניהול גישה, בינת אבטחה ואימות ציות בסביבות המחשוב, משאבי האנוש, הסייבר והאבטחה הפיזית של הארגון. למידע נוסף על AlertEnterprise, בקרו בבקשה באתר https://alertenterprise.com.

כל מידע בהודעה זאת שאינו עובדות היסטוריות הוא מידע צופה פני עתיד כמוגדר ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. כל מידע צופה פני עתיד נתון לסיכונים ואי ודאויות שונים המתוארים בדוחות ש-SAP מגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), כולל הדוח השנתי האחרון על גבי טופס 20-F, שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מהציפיות. SAP מזהירה את הקוראים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד זה, ש-SAP לא נוטלת שום התחייבות לעדכן ושנכון רק לתאריך שלו.

SAP ומוצרים ושירותים אחרים של SAP שמוזכרים כאן וגם הסמלילים וסימני המסחר של כל אחד מהם הם סימני מסחר או סימני מסחר רשומים של SAP SE בגרמניה ובמדינות אחרות. בקרו בבקשה באתר https://www.sap.com/copyright למידע נוסף על סימני מסחר והודעות נוספים. כל השמות האחרים של מוצרים ושירותים המוזכרים כאן הם סימני מסחר של החברות שלהם.

אנשי קשר

למידע נוסף, עיתונות בלבד:
Willem Ryan, Vice President Marketing and Communications, AlertEnterprise, [email protected]

מקור: AlertEnterprise Inc.

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI