דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Virtustream מכריזה היום על xStreamCare Services™לאבטחה וציות, שמאפשר ללקוחות להפחית סיכונים ולהשיג מצב אבטחה יותר פעיל
Virtustream מכריזה היום על xStreamCare Services™לאבטחה וציות, שמאפשר ללקוחות להפחית סיכונים ולהשיג מצב אבטחה יותר פעיל
חיים נוי 10/10/20 |  צפיות: 1882

Virtustream מכריזה היום עלxStreamCare Services™לאבטחה וציות, שמאפשר ללקוחות להפחית סיכונים ולהשיג מצב אבטחה יותר פעיל

בנג'מין מור פונה לפלטפורמת האמון ושירותי האבטחה החדשים ל Virtustream כדי לנהל סיכונים באופן פעיל בעומסי עבודה מבוססי ענן עם יותר דיוק ומהירות

מקלין, וירג'יניה, 9 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

Virtustream, חברת ענן ארגוני ועסק של דל טכנולוגיות, הכריזה היום על xStreamCare Servicesלאבטחה וציות, שמפגיש ניהול וניטור אבטחה מתקדמים, שירותי ייעוץ עם מומחים ואת פלטפורמת האמון החדשנית שלה - פלטפורמת ניהול אבטחה וציות מאוחדת.

פתרונות האבטחה האחרונים של Virtustream מספקים ראות בזמן קרוב לאמת על התראות אבטחה, ניסיונות חדירה, נקודות תורפה פתוחות, ניתוחים של יומני רישום, ניהול מדיניות וזכאויות בפלטפורמות הענן הארגוני וענן שירותי הבריאות של Virtustream, ומאפשרים לארגונים להשיג מצב אבטחה יותר פעיל כדי להגן על נכסי, יישומי ונתוני המחשבים של העסק שלהם.

"קביעת אמות המידה של המצוינות חשובה לצוות שלנו בבנג'מין מור. לא רק בהיצע המוצרים והצבעים שלנו, אלא גם באבטחת המחשבים", אומר סייד היידר, מנהל אבטחת המחשבים, בנג'מין מור. "בגלל המומחיות העמוקה של Virtustream בענן והמיקוד בהבנת הצרכים של העסק שלנו היא התאמה מצוינת עבורנו. ועל ידי שימוש בפלטפורמת האמון החדשה ושירותי האבטחה המקיפים של Virtustream - עם ראות ברורה הכל במקום אחד - אנחנו יכולים לטפל ביעילות בכל בעיה או סכנה שעשויה להתעורר".

עבור רוב הלקוחות, התקנת שירותי אבטחה היא תהליך ידני, שבדרך כלל מנוהל דרך מספר פלטפורמות. זה יכול להיות עתיר זמן, מורכב ויקר. בלי אמצעי לשילוב נתוני אבטחה, ארגונים מתקשים לזהות את סיכוני האבטחה והציות והסיכונים העסקיים שלהם באופן כולל. למעשה, במחקר מהזמן האחרון של 1Ponemon Institute נמצא ש-56% מהעסקים אומרים שפריצות לנתונים קורות בגלל היעדר ראות על הפעילות של תוכניות האבטחה שלהם.

"הגישה הכוללת שלנו לאבטחה מבוססת על יותר מעשור של מומחיות במשימות קריטיות בענן. עם מוצרי האבטחה החדשים שלנו, אתם יכולים לבטל את הצורך לנהל באופן פנימי את המספר הגדל של מורכבויות, התקפות סייבר ודרישות רגולציה", אומר פריטש פרק, מנהל אמון ואבטחה ראשי של Virtustream. "xStreamCare Services לאבטחה וציות שלנו מאפשר ללקוחות שלנו להשיג מצב אבטחה יותר פעיל וחזק עם ראות מאוחדת בזמן כמעט אמת, שמאפשרת להם לקבוע סדרי עדיפויות במהירות ולקבל החלטות אבטחה יותר מושכלות ומדויקות".

מבט מאוחד מאפשר תובנות משופרות וזמני תגובה מהירים יותר

פלטפורמת האמון של Virtustream מבצעת צירוף ואוטומציה של נתוני אבטחה לתוך דשבורד מאוחד. המבט המפושט והמקיף של הפלטפורמה מבטל את הצורך לצרף ולעבד ידנית יומני רישום ממספר כלים ושירותים על ידי הצגת מבט נקי בזמן כמעט אמת של מצב האבטחה, הציות והסיכון של הארגון בעומסי עבודה מרובים.

פלטפורמת האמון של Virtustream מבוססת על עשרות שנות הניסיון של החברה באבטחת נתונים ויישומים קריטיים בענן. את הפתרון החדש מבדלות עוד ממוצרים אחרים בענף תכונות מתקדמות, שהן:

דשבורד התראות: מציג התראות אבטחה עם דרגות רגישות שמקורן באמצעי בקרה שהתקינה Virtustream עם יכולת לבצע הסתעפות, לסנן ולייצא נתונים.

דשבורד נקודות תורפה: מציג הגנה פעילה באמצעות מודעות לנקודות תורפה פתוחות יחד עם החומרה והגיל שלהן. משתמשים מורשים יכולים להגדיר ולנהל מדיניות של גיול ותיקון.

ניתוח יומני רישום: מאפשר שאילתות אד-הוק מול יומני רישום מיצרפיים של האבטחה ומערכת ההפעלה.

ניהול מדיניות: תמיכה במדיניות שמגדיר הלקוח לניהול נקודות תורפה באבטחה.

דיווחי ציות: מאפשר הורדה לפי דרישה של דוחות זמינים כמו Type 2 SOC 2 + HITRUST עם Cloud Security Alliance (CSA) Cloud Controls Matrix ו-Type 2 Attestation (AT-C 105 and AT-C 205) HIPAA/HITECH.

דשבורד ניהול נכסים: מקטלג את כל הנכסים בענן יחד עם הסטטוס של שירותי האבטחה.

פלטפורמת האמון זמינה היום בענן הארגוני של Virtustream ובענן שירותי הבריאות של Virtustream.

שירותי אבטחה לצורכי המחשבים של כל עסק

השילוב של תכונות אבטחה חזקות עם ראות שאפשר לפעול לפיה עוזר לחסום התקפות באופן פעיל לפני שיוכלו לחדור לסביבה מאובטחת. השימוש בשירותי אבטחה עבור יישומים קריטיים שנמצאים בענן יכול גם להגדיל את הפריון של צוות פעולות האבטחה הפנימי. על ידי העברת הניהול, אנשי המחשוב הפנימיים יכולים להפחית את הנטל היומי של ניהול פעולות האבטחה. הצוותים הפנימיים יכולים גם לנצל גישה לפי דרישה למומחי אבטחת סייבר מוסמכים ושירותי ייעוץ כדי לתת מענה למגוון פערי מיומנויות פנימיים פוטנציאליים.

חבילת יסודות האבטחה כוללת אנטי-וירוס/ אנטי נוזקה, מערכת זיהוי חדירות (IDS) במארח, חומת אש במארח, ניטור תקינות קבצים במארח, ניהול יומני רישום וסריקת נקודות תורפה. חבילת האבטחה לשירותי בריאות כוללת את כל השירותים מחבילת היסוד וגם הצפנה של נתונים במנוחה וזיהוי חדירות לרשת. והחבילה המשופרת כוללת את כל השירותים האלה יחד עם העברת יומני רישום, מבקר מדיניות חומת האש של הרשת, הצפנה של נתונים במנוחה, סריקות להקשחת מערכת ההפעלה ושירותי סריקת וירוסים של SAP.

למידע נוסף על Virtustream Enterprise Cloud, Virtustream Healthcare Cloud, Trust Center ו-xStreamCare Services for Security and Compliance.

אודות Virtustream

Virtustream LLC, עסק של דל טכנולוגיות, היא חברת הענן הארגוני שארגונים בכל העולם סומכים עליה בהעברת והפעלת היישומים הקריטיים שלהם בענן. עבור ארגונים, ספקי שירותים, ארגוני בריאות וגופים ממשלתיים המומחיות xStreamCare Services™ של Virtustream יחד עם פלטפורמת הניהול Virtustream xStream® והתשתית כשירות (IaaS) עונים על דרישות האבטחה, ציות, ביצועים, יעילות ובילינג מבוסס צריכה של יישומי ייצור מורכבים בענן -- פרטי, ציבורי או היברידי.

Virtustream הוא שם מסחר של Virtustream LLC. שמות מסחר אחרים עשויים להיות שמות מסחר של בעליהם בהתאמה.

1) "The Cybersecurity Illusion: The Emperor Has No Clothes," by Ponemon Institute, published in July 2019, cited here on Nov. 6, 2019.

אנשי קשר

לשאלות מהעיתונות:

ראו את Virtustream newsroom

Frank E. Smith
Head of Global Communications, Virtustream
[email protected]

מקור:Virtustream

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI