דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנדרסן גלובל חותמת על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין הגדולה ביותר בבלארוס
אנדרסן גלובל חותמת על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין הגדולה ביותר בבלארוס
חיים נוי 21/10/20 |  צפיות: 1539

אנדרסן גלובל חותמת על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין הגדולה ביותר בבלארוס

סן פרנסיסקו, 20 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE) :

אנדרסן גלובל מגדילה את הפלטפורמה שלה במזרח אירופה עם ההוספה של חברת שיתוף פעולה REVERA, אחת מחברות עורכי הדין המובילות בבלארוס, ומרחיבה את הכיסוי של הארגון כשהיא מחזקת את דריסת הרגל שלה באזור.

החברה ממינסק שהוקמה ב-1998 מספקת דיני תאגידים, מסחר, ליטיגציה, עבודה, הגבלים עסקיים, נדלן וקניין רוחני, תוך התמקדות בשירותי מיסים ושירותים ללקוחות פרטיים. בניהולו של השותף המנהל דמיטרי ארחיפנקו, הצוות של ריברה שכולל יותר מ-50 עורכי דין מייצג כמה חברות רב לאומיות ומשתתף לעיתים קרובות בתהליך החקיקה בבלארוס. בנוסף, החברה הוכרה על ידי Chambers Europe, Legal 500, IFLR 100 ו-Best Lawyers.

"במשך יותר מעשרים שנה, החברה שלנו בנתה מוניטין מכובד על ידי המחויבות שלנו לאחריות ואי תלות, והיכולת שלנו לספק ללקוחות פתרונות הטובים מסוגם", אמר דמיטרי. "אנחנו מצפים לעבוד עם החברות החברות וחברת שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל בהמשיכנו לבנות ארגון גלובלי מוביל בשוק".

"דמיטרי והצוות שלו קובעים את אמות המידה לשירותים משפטיים בבלארוס וישלימו את היכולות הקיימות שלנו במזרח אירופה כדי לענות על הצרכים הגדלים של הלקוחות שלנו", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "שיתוף הפעולה הזה הוא ייצוג נוסף של המחויבות שלנו לספק שירותי מיסים ומשפטיים סינרגטיים באופן חלק בכל העולם. זה גם ציון דרך חשוב באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית שלנו באזור ומספק פלטפורמה מוצקה לצמיחה עתידית בהמשיכנו להתרחב מזרחה".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-208 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI