דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים iRhythm Technologies מקבלת הנחיה לאומית חיובית בפיילוט הראשון מסוגו של רפואה דיגיטלית של המכון הלאומי למצוינות בבריאות וטיפול
iRhythm Technologies מקבלת הנחיה לאומית חיובית בפיילוט הראשון מסוגו של רפואה דיגיטלית של המכון הלאומי למצוינות בבריאות וטיפול
חיים נוי 01/12/20 |  צפיות: 1676

iRhythm Technologies מקבלת הנחיה לאומית חיובית בפיילוט הראשון מסוגו של רפואה דיגיטלית של המכון הלאומי למצוינות בבריאות וטיפול

שירות הניטור מרחוק של הלב Zio XT הוערך וקיבל המלצה חיובית מ-NICE

סן פרנסיסקו ולונדון, 1 בדצמבר 2020 (BUSINESS WIRE) :

iRhythm Technologies (NASDAQ: IRTC), חברה מובילה של פתרונות בריאות דיגיטלית שמתמקדת בקידום של טיפול בלב, הודיעה היום שהיא הטכנולוגיה הראשונה שעברה פיילוט טכני של בריאות דיגיטלית, והתוצאה היא המלצה מוצלחת לאימוץ של המכון הלאומי למצוינות בבריאות וטיפול (NICE).

השירות Zio XT של iRhythm -- מוניטור לב אמבולטורי ידידותי לחולה שנתמך על ידי אלגוריתמים של למידה עמוקה -- הוערך כחלק מפרויקט הפיילוט הראשון של NICE להערכת טכנולוגיות של רפואה דיגיטלית. Zio XT קיבל המלצה חיובית מ-NICE כאפשרות לאנשים עם חשד להפרעות בקצב הלב שיפיקו תועלת מניטור אק"ג במשך יותר מ-24 שעות.

המסקנה של ההנחיה, שפורסמה היום, היא ש-Zio XT נוח וקל ללבישה, עם התאמה רבה יותר לחולה ועם תפוקה אבחנתית משופרת (מדד שמודד כמה אנשים עם הפרעות בקצב הלב מאובחנים) בהשוואה לניטור של 24 שעות באמצעות הולטר. הוכחות קליניות הראו שחולים העדיפו את Zio XT בהשוואה לפרקטיקת הניטור הקיימת ב-NHS (שירות הבריאות הממלכתי הבריטי), שבדרך כלל כרוכה בה לבישת מוניטור אק"ג רציף, כמו המוניטור של 24 שעות הולטר. יש גם הערכות שהשימוש ב-Zio XT כנראה יחסוך עלויות, או יעלה כמו השימוש במוניטור של 24 שעות הולטר.

בהתייחסו לחדשות, ג'סטין הול, מנהל כללי וסגן נשיא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-iRhythm, אמר: "אנחנו שמחים ש-Zio קיבל הנחיה כל כך חיובית מ-NICE בהערכה הראשונה מסוגה, במיוחד בתקופה קריטית כזאת. בזמן מגיפת קוביד-19 ראינו מספר חולי לב שנמנעו מבתי חולים וסבלו בשקט, אפילו כשחוו מצבים רפואיים רציניים כמו שבץ. זה גרם להצטברות של חולים שצריכים טיפול, שמוסיפה לחץ על הצוותים והשירותים הרפואיים".

"למרבה המזל שירותים כמו Zio יכולים להקל על ההצטברות הזאת, כשהם מציעים שירותים מרחוק שאומתו קלינית. החולים לא צריכים לחשוף את עצמם לסביבות מסוכנות של בתי חולים, ואילו הצוותים הרפואיים יכולים עדיין להציע את אותה רמת טיפול רציפה. קריטי, לכן, שלחולים תהיה גישה לטכנולוגיות האלה ושהקלינאים יוכלו ליישם אותן במהירות ובקלות".

ההנחיה, שמעריכה מכשירים ואבחונים רפואיים חדשים וחדשניים, מיועדת לעזור לאנשים ב-NHS לקבל החלטות יעילות, משתלמות ועקביות לגבי אימוץ טכנולוגיות רפואיות חדשות. הנחיית טכנולוגיות רפואיות חיובית של NICE פותחת את הדלת לתמיכה עתידית בשירות Zio XT באמצעות MedTech Funding Mandate, שמיועד להאיץ את האימוץ של חידושים מוכחים נשיגים כחלק מהתוכנית לטווח ארוך של NHS.

ההמלצה החיובית של iRhythm מפיילוט הבריאות הדיגיטלית של NICE מתבססת על הזכייה של החברה לאחרונה במענק הבינה המלאכותית בבריאות וטיפול של ממשלת בריטניה, שבו iRhythm תשתמש בכסף כדי להעריך את השירות Zio שלה באתרים נבחרים של NHS ברחבי בריטניה. במשך שלוש השנים של התוכנית, תוצאות קליניות, מסלוליות וכלכליות ינוטרו ויוערכו כדי לתת מידע תומך להחלטות עתידיות על הכנסה לשימוש של Zio XT ב-NHS.

אודות iRhythm Technologies, Inc.

iRhythm היא חברת בריאות דיגיטלית מובילה שמגדירה מחדש את האופן שבו מאבחנים באופן קליני הפרעות בקצב הלב. החברה משלבת מכשירי ביו חישה לבישים שנלבשים במשך עד 14 יום וניתוחי מידע מבוססי ענן עם אלגוריתמים קנייניים חזקים שמזקקים נתונים ממיליוני פעימות לב למידע שאפשר לפעול לפיו קלינית. החברה מאמינה שלשיפורים בגילוי ואפיון הפרעות בקצב הלב יש פוטנציאל לשנות את הניהול הקליני של חולים.

אנשי קשר

אנשי קשר למדיה:
Ellie Stansfield
Hotwire for iRhythm Technologies
[email protected]

Saige Smith
HighwirePR for iRhythm Technologies
[email protected]

אנשי קשר למשקיעים:
Leigh Salvo
Gilmartin Group
[email protected]

מקור:iRhythm Technologies

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI