דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קופנס מציגה פלטפורמת זיהוי ותגובה לדיוג (PDR) שמשנה את הענף
קופנס מציגה פלטפורמת זיהוי ותגובה לדיוג (PDR) שמשנה את הענף
חיים נוי 07/12/20 |  צפיות: 1629

קופנס מציגה פלטפורמת זיהוי ותגובה לדיוג (PDR) שמשנה את הענף

יכולות אוטומציה מתקדמות מפחיתות את זמן התגובה ואת הסכנה של התקפות דיוג

ליסבורג, וירג'יניה, 7 בדצמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

Cofense®, המובילה הגלובלית בפתרונות חכמים של הגנה מפני דיוג (פישינג), הציגה היום את פלטפורמת הזיהוי ותגובה לדיוג (PDR) שלה, פתרון שמיועד ספציפית לארגונים גדולים. התקפות הדיוג ממשיכות להיות יותר מתוחכמות ומתמידות ולהתאים את עצמן להגנות האבטחה הוותיקות, והביקוש לפתרונות הגנה מפני דיוג מקצה לקצה נמצא בשיא של כל הזמנים. פלטפורמת ה- PDRשל קופנס מספקת גישה מקיפה לעצירת התקפות דיוג באמצעות מודיעין דיוג גלובלי ממיקור המונים מ-25 מיליון אנשים בשילוב אוטומציה מתקדמת.

פלטפורמת ה-PDR החדשה של קופנס מיועדת להתקנה כחבילת מוצרים משולבת או להספקה כשירות PDR מנוהל מקיף באמצעות מרכז ההגנה מפני דיוג של קופנס (PDC). שתי האופציות עוצרות ביעילות התקפות דיוג ונלחמות בתחכום של ההתקפות באמצעות שילוב של אנשים וטכנולוגיה אוטומטית כדי להפחית ולסלק את הסכנה במהירות.

למרות השקעות גדולות בשערי דוא"ל מאובטחים (SEGs) והדרכות על מודעות בענפים השונים, התקפות דיוג ממשיכות להגיע למשתמשים. בדוח של גרטנר* "איך להגיב לסביבת האיומים של 2020" (17 June 2020; John Watts) נאמר:

  • "דיוג הוא עדיין וקטור הגישה הראשוניתמספר 1 של התקפות נוזקה".
  • "דיוג וטקטיקותאחרות של הנדסה חברתית מול לאנשים הן עדיין הווקטורים העיקריים של התקפותמוצלחות".
  • "דיוג ממוקד (spear phishing) ודיוג המכוון לבכירים (whaling) שמשתמשים בחדירה לדואל של העסק (BEC) הופכים ליותר נפוצים ופוטנציאלית יותרהרסניים. ה-FBI דיווח ש-BEC היה אחראי להפסדים של יותר מ-26מיליארד דולר בין 2016 ו-2019".

"קופנס היא הספקית המובילה של PDR בגלל הגישה שלנו לשלב חידושים טכנולוגיים עם רשת של יותר מ-25 מיליון אנשים ברחבי העולם שמזהים, מדווחים ומשתפים מידע על חשדות לדיוג. הבינה האנושית תהיה תמיד גדולה יותר מהבינה המלאכותית, וביחד עם טכנולוגיה קופנס מספקת הגנה ללא מקבילים לארגונים", אמר רוהיט בלני, מייסד שותף ומנכ"ל, קופנס.

פלטפורמת ה-PDR של קופנס היא הפתרון הכי הוליסטי בשוק, וכוללת:

  • PhishMe: הארכיטקטורה שונתה לגמרי כדי לתת מענה לצרכים של ארגוניםגדולים, והמשתמשים יכולים להפעיל ביתר קלות ויעילות הדמיות של דיוג ולנהל אתתוכנית המודעות לאבטחה שלהם; הדמיות שנבנו בקפידה על בסיס דיוג אמיתי - לא תאורטי- אופפות את המשתמשים בחוויית הדיוג מקצה לקצה, ומשפרות את העמידות של הארגוןמפני התקפות.
  • Triage: פתרון התיאום, אוטומציה ותגובה הראשון שספציפי לדיוג שעוזרלזהות התקפות דיוג פעילות שבעיצומן; דיוג חשוד מקובץ ומנותח במהירות על ידימנתחי SOC שיוצרים מהאינדיקטוריםרצף לתיקון.
  • Vision: Vision,שמופעל על ידי אוטומציה, מזהה במהירות את כל המקבלים של התקפות דיוגואוטומטית שם את האיום בהסגר ומסלק אותו מכל תיבות הדואר; מאפשר לצוותי SOC ו-IR לחפש באופן פעיל איומים, IOCs ו-TTPs לא מדווחים ויוצר ביקורת ומימשל שקופיםשל פעולות הקלה.
  • Intelligence : מקורות של אוספים גלובליים קניינייםמספקים מבט נרחב בזמן אמת למבצעים של איומים שנצפו בשטח; מספק התראות ומודיעיןמאוד אמינים ספציפיים לדיוג, מספק הערכות מדויקות ובזמן על סביבת איומי הדיוגהנוכחית ועל מגמות שמתפתחות. אפשר לשלב בקלות מידע מהפתרון Intel עם SOARs, SIEMs ו-TIPs.

Cofense Managed PDR

  • עבור ארגונים גדולים שמעדיפים לחפש פתרונותמנוהלים, הצוות של מרכז ההגנה מפני דיוג של קופנס מספק את Managed PDR,שמנהל את כל התהליך של זיהוי ותגובה לדיוג. מפעילי אבטחה מקבלים את המומחיות,המשאבים והשקט הנפשי שנחוצים כדי להגן באופן פעיל מפני איומים עכשוויים או מתפתחיםעם תוצאות ללא מקבילים על ידי הפעלת Cofense Managed PDR.כפי שנדון לאחרונה, צוות ה-PDC עצר וסילק התקפה תוך פחות מ-10 דקות.

מדריך השוק של גרטנר לאבטחת דואל (published September 8, 2020, Mark Harris, Peter Firstbrook, Ravisha Chugh) ממליץ: "מנהלי אבטחה וניהול סיכונים שאחראים על אבטחת דואל צריכים: לטפל בפערים ביכולות ההגנה מפני איומים המתקדמות של שער דואל מובטח (SEG) קיים על ידי החלפתו או להוסיף לו יכולות משלימות באמצעות שילוב של API".

על ידי שילוב כל הרכיבים של פלטפורמת ה-PDR של קופנס, ארגונים יכולים לזהות דיוג בסביבה שלהם, ללמד את העובדים איך לזהות דיוג ולדווח עליו, ולהגיב במהירות כדי לתקן את האיומים לפני שנגרם נזק לארגון שלהם. למידע נוסף על קופנס ו-PDR, בקרו בבקשה באתר cofense.com/product-overview.

*Gartner, How to Respond to the 2020 Threat Landscape, John Watts, 17 June 2020

אודות קופנס

Cofense®, היא הספקית המובילה בפתרונות חכמים של הגנה מפני דיוג בכל העולם.פלטפורמת ה- PDRשל קופנס המיועדת לארגונים ארגוניים, מספקת גישה מקיפה לעצירת התקפות דיוג באמצעות מודיעין דיוג גלובלי ממיקור המונים מ-25 מיליון אנשים בשילוב אוטומציה מתקדמת, המדווחים באופן פעיל על חשד לדיוג. בשילוב עם אוטומציה מתקדמת, חבילת המוצרים של קופנס משלבת מודיעין התקפות בזמן הנכון על איומי דיוג שחמקו מאמצעי בקרה היקפיים ודווחו על ידי עובדים, עם טכנולוגיות פעולות אבטחה הטובות מסוגן כדי לעצור התקפות מהר יותר ולהקדים את הפורצים.עם אינטגרציה חלקה ברוב ה- TIPs, SIEMs ו-SOARs העיקריים, פתרונות קופנס מתיישרים בקלות עם מערכות אקולוגיות אבטחה קיימות.הלקוחות של קופנס כוללים ארגוני Global 1000 במגזרי הביטחון, אנרגיה, שירותים פיננסיים, בריאות וייצור שמבינים איך שינוי ההתנהגות של המשתמשים ישפר את האבטחה, יעזור להגיב לאירועים ויפחית את הסכנה של פריצה לנתונים. למידע נוסף, בקרו בקשה באתר www.cofense.com או התקשרו איתנו: Twitter, LinkedIn.

אנשי קשר

Katie Brookes
[email protected]

מקור:Cofense

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI