דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנדרסן מחזקת את הפלטפורמה באפריקה
אנדרסן מחזקת את הפלטפורמה באפריקה
חיים נוי 23/02/21 |  צפיות: 1193

אנדרסן מחזקת את הפלטפורמה באפריקה

סן פרנסיסקו, 23 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE):

בעקבות ההתרחבות המהירה שלה באפריקה, אנדרסן גלובל מאחדת עכשיו את החברות החברות שלה באפריקה במסגרת המותג "אנדרסן". כחלק מהשינוי הזה, חמש חברות שיתוף פעולה לשעבר יהפכו לחברות חברות של אנדרסן גלובל, ויחזקו את הפלטפורמה שלה באפריקה. ההודעה מגיעה בעקבות האימוץ של המותג אנדרסן על ידי החברות המייסדות האמריקניות ב-2019 והחברות החברות באירופה, באמריקה הלטינית ובמזרח התיכון ב-2020.

החברות החברות של אנדרסן גלובל בניגריה וקניה -- שפעלו קודם במסגרת המותג "Andersen Tax" ישנו עכשיו למותג המשותף "אנדרסן". חברות שיתוף פעולה לשעבר בדרום אפריקה (Tabacks), טוניסיה (Jelil Bouraoui & Associates) ומאוריציוס ואיי סיישל (ATax Advisors) יאמצו אף הן את המותג אנדרסן. אנדרסן גלובל גם מקדמת ברכה חברות חברות בחוף השנהב (Mondon Conseil) ומוזמביק (Isálcio Mahanjane Advogado & Associados).

הפעילות במסגרת מותג משותף מפגינה את היכולת של האזור לספק שירות יעיל בכל העולם עם החברות החברות האחרות של אנדרסן גלובל. באמצעות החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה שלה, יש לאנדרסן גלובל עכשיו נוכחות ב-45 מדינות ביבשת, כולל שירותים משפטיים ב-41 מדינות.

"בשנים האחרונות, הפלטפורמה שלנו באפריקה נשארה בעדיפות גבוהה שעולה בקנה אחד עם המחויבות שלנו לשירות לקוחות והספקה של שירותי מיסים ומשפטיים יעילים בכל העולם. כשהכלכלה והשווקים ממשיכים להשתנות ולהיות יותר גלובליים, הצורך של הארגון שלנו בפתרונות מקיפים חוצי גבולות נעשה קריטי. באמצעות פעילות ההתרחבות שלנו והאיחוד של החברות החברות האפריקניות שלנו במסגרת מותג משותף, השגנו את היעד שלנו - להיות הנוכחות המשפטית הכי גדולה ביבשת", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "אנחנו נשארים מחויבים להיות אחת מחברות המיסים והמשפטים הכי משמעותיות מבחינת מספר עובדים, כיסוי ג"ג, והכי חשוב - מבחינת איכות".

כדי לחזק עוד את מבנה ההנהלה שלו באזור, המועצה האפריקנית של הארגון בחרה את ג'ליל בוראוי, המנהל הכללי של המשרד של אנדרסן בטוניסיה, לייצג את האזור במועצת המנהלים הגלובלית של אנדרסן גלובל. בנוסף, אולליי אדביי, המנהל הכללי של המשרד של אנדרסן בניגריה, ודריק קאופמן, המנהל הכללי של המשרד של אנדרסן בדרום אפריקה, ישמשו כמנהלים כלליים משותפים של האזור. ג'ליל, אולליי ודריק יעבדו באופן קרוב כדי לנהל את הפרקטיקה באפריקה ולתמוך בפעילות ההתרחבות העתידית של האזור.

השורשים של הפלטפורמה הגלובלית של אנדרסן מקורם ב-2002 כש-23 שותפים לשעבר של ארתור אנדרסן הקימו את חברת המיסים בלבד WTAS LLC ואחריה הוקמה אנדרסן גלובל (לשעבר WTAS Global) ב-2014. באותה שנה, החברה החברה האמריקנית המייסדת התקדמה ואימצה את המותג Andersen Tax ולאחר מכן חברות חברות באמריקה הלטינית, אירופה ואפריקה. הופעת הבכורה של Andersen Tax ו-Andersen Tax & Legal במזרח התיכון הייתה ב-2017 והאזור התרחב מאז ליותר מ-20 מקומות, 500 אנשי מיסים ומשפטנים וקרוב ל-100 שותפים כיום.

ההיסטוריה של אנדרסן גלובל התחילה ב-2002 כש-23 שותפים לשעבר של ארתור אנדרסן הקימו את חברת המיסים בלבד WTAS LLC ואחריה הוקמה אנדרסן גלובל (לשעבר WTAS Global) ב-2013. בשנה שלאחר מכן, החברה החברה האמריקנית אימצה את המותג Andersen Tax ולאחר מכן חברות חברות באמריקה הלטינית ואירופה. הופעת הבכורה של Andersen Tax הייתה בניגריה ב-2017 וקניה ב-2018, והאזור התרחב מאז ליותר מ-65 מקומות, יותר מ-1,000 אנשי מיסים ומשפטנים וקרוב ל-200 שותפים כיום.

חברות חברות בקנדה וישראל יאמצו אף הן את המותג אנדרסן השנה, ואילו אנדרסן גלובל תמשיך להתמקד באסטרטגיית ההתרחבות שלה בשווקים קריטיים, כולל הקריביים, אמריקה הלטינית, אפריקה והמזרח התיכון.

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-254 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI