דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים היינזברנדז נבחרה כאחת מהחברות הכי אתיות בעולם לשנת 2021
היינזברנדז נבחרה כאחת מהחברות הכי אתיות בעולם לשנת 2021
חיים נוי 23/02/21 |  צפיות: 1256

 

היינזברנדז נבחרה כאחת מהחברות הכי אתיות בעולם לשנת 2021

בבקשה הראשונה של החברה לאתיספיר היא זוכה במקום בין 135 חברות מרחבי העולם שזכו להכרה על הובלה בפרקטיקות עסקיות אתיות

ווינסטון-סאלם, קרוליינה הצפונית, 23 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE):

HanesBrands היינזברנדז (NYSE:HBI), משווקת מובילה עם אחריות חברתית של בגדי בייסיק יומיומיים ממותגים, זכתה להכרה כאחת מהחברות הכי אתיות בעולם לשנת 2021 מאתיספיר Ethisphere, מובילה גלובלית בהגדרה והקידום של אמות המידה של הפרקטיקות העסקיות האתיות.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005687/en/

היינזברנדז היא אחת משני יצרני בגדים בלבד שזכו להכרה מבין 135 חברות ב-22 מדינות והמייצגות 47 ענפים. תהליך ההערכה של אתיספיר כולל יותר מ-200 שאלות על תרבות, פרקטיקות סביבתיות וחברתיות, אתיקה ופעילויות ציות, מימשל, גיוון ויוזמות לתמיכה בשרשרת ערך חזקה. השנה, אתיספיר גם מדדה איך מגישי הבקשות הסתגלו והגיבו למגיפה הבריאותית הגלובלית, בטיחות, צדק וכלילה וצדק חברתי.

"יש לנו מחויבות חזקה לפעול באופן אחראי, ואנחנו מאוד גאים לקבל הכרה מאתיספיר", אמר המנכ"ל בראטספייז. "הכבוד הזה הוא תוצאה של 61,000 עובדים ברחבי העולם שמחויבים להפעיל את העסק שלנו באופן הנכון. הצרכנים יכולים להיות גאים שכאשר הם בוחרים בבגדים שלנו הם בוחרים בחברה שיש לה מחויבות עמוקה לקיימות".

ל-HBI יש מחויבות ארוכת שנים להובלה בפרקטיקות העסקיות האתיות. החברה נבחרה לאחרונה כאחת ממאה החברות הכי מקיימות במדינה זאת השנה השנייה על ידי ברונז וקיבלה ציון A ברמת הובלה, אחרי שנתיים עם ציון -A, בדוח שינויי האקלים של CDP לשנת 2020. HBI היא גם חברת הבגדים היחידה בהיסטוריה שקיבלה את פרס המצוינות בת הקיימא כוכב האנרגיה של המשרד להגנת הסביבה של ארה"ב.

באוקטובר 2020 HBI הודיעה על יעדי קיימות גלובליים מאוד מגוונים ל-2030 שכוללים מחויבות למטרות סביבתיות מבוססות על מדע, יעד לשפר את החיים של 10 מיליון אנשים לפחות, והתייחסות לשימוש בפלסטיק וחומרי גלם בני קיימא במוצרים ואריזות. היעדים הושקו באמצעות אתר קיימות חדש, שמיועד להגביר את השקיפות של החברה והדיווח על מדדים חשובים, כולל גיוון, אמות מידה של זכויות אדם והערכות סיכונים עבור משקיעים.

"בזמן שעסקנו באתגרים הקשים של 2020, ראינו חברות שמובילות -- מעל כל המוסדות האחרים -- בזכייה באמון של בעלי העניין באמצעות חוסן ומחויבות לאתיקה ויושרה", אמר מנכ"ל אתיספיר טימותי ארבליך. "הזוכות בכבוד כחברות הכי אתיות בעולם ממשיכות להפגין מחויבות בלתי מעורערת לערכים הנעלים ביותר ולהשפיע באופן חיובי על הקהילות שהן משרתות. ברכות לכל האנשים בהיינזברנדז על הזכייה בתואר של החברות הכי אתיות בעולם".

מידע נוסף על החברות הכי אתיות בעולם ועל המחויבות של היינזברנדז לאחריות.

מכון אתיספיר

מכון Ethisphere® הוא המוביל הגלובלי בהגדרה והקידום של אמות המידה של הפרקטיקות העסקיות האתיות שמזינות את האופי של חברות, אמון השוק בהן וההצלחה העסקית שלהן. לאתיספיר יש מומחיות עמוקה במדידה והגדרה של אמות מידה אתיות ליבתיות באמצעות תובנות מבוססות נתונים שעוזרות לחברות לחזק את האופי של החברה ולמדוד ולשפר את התרבות. אתיספיר חולקת כבוד להישגים מעולים באמצעות תוכנית ההכרה שלה "החברות הכי אתיות בעולם" ומספקת קהילה של מומחי תעשייה במסגרת ברית ההובלה באתיקה עסקית (BELA). למידע נוסף על אתיספיר, בקרו בבקשה באתר https://ethisphere.com.

היינזברנדז

HanesBrands היינזברנדז, שהמטה שלה בווינסטון-סאלם, קרוליינה הצפונית, היא משווקת מובילה עם אחריות חברתית של בגדים צמודים לגוף ובגדי פעילות בייסיק יומיומיים באמריקות, אירופה, אוסטרליה ואסיה פסיפיק. החברה מוכרת את מוצריה במסגרת כמה ממותגי הבגדים הכי חזקים בעולם, ביניהם:

Hanes, Champion, Bonds, Maidenform, DIM, Bali, Playtex, Bras N Things, Nur Die/Nur Der, Alternative, L’eggs, JMS/Just My Size, Lovable, Wonderbra, Berlei, Gear for Sports

החברה מוכרת חולצות T, חזיות, תחתוני נשים, מחטבים, הלבשה תחתונה, גרביים, גרביונים ובגדי ספורט שמיוצרים בשרשרת האספקה הגלובלית עם העלויות הנמוכות של החברה. להיינזברנדז, שהיא חברת Fortune 500 וכלולה במדד המניות S&P 500 (NYSE: HBI), יש בערך 61,000 עובדים ביותר מ-40 מדינות.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר התאגידי של החברה בכתובת www.Hanes.com/corporate ובחדר החדשות בכתובת https://newsroom.hanesbrands.com/. התחברו עם החברה דרך המדיה החברתית: טוויטר (@hanesbrands), פייסבוק (www.facebook.com/hanesbrandsinc), אינסטגרם (@hanesbrands) ולינקדאין (@Hanesbrandsinc).

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005687/en/

אנשי קשר

Carole Crosslin (336) 671-3704
[email protected]

מקור:HanesBrands

מולטימדיה

וידאו

היינזברנדז זכתה להכרה כאחת מהחברות הכי אתיות בעולם לשנת 2021 מאתיספיר. HBI היא אחת משני יצרני בגדים בלבד, מבין 135 חברות ב-22 מדינות והמייצגות 47 ענפים, שזכו להכרה על הובלה בפרקטיקות עסקיות אתיות.

לוגו

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI