דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ג'ליפיש רוכשת חמש חברות, מניעה התרחבות גלובלית עם יכולות דיגיטליות חדשות
ג'ליפיש רוכשת חמש חברות, מניעה התרחבות גלובלית עם יכולות דיגיטליות חדשות
חיים נוי 24/02/21 |  צפיות: 1279

 

ג'ליפיש רוכשת חמש חברות, מניעה התרחבות גלובלית עם יכולות דיגיטליות חדשות

ג'ליפיש מרחיבה את דריסת הרגל הגלובלית עם יכולות נתונים וניתוח שמחוזקות על ידי מוצרים חדשים במסחר אלקטרוני, יצירת תוכן, קריאייטיב ולוקליזציה

לונדון, 23 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Jellyfish, השותפה בשיווק דיגיטלי של המותגים המובילים בעולם (כלומר סמסונג, אובר, נסטלה, דקר, ספוטיפיי ואי-ביי), הודיעה היום על הרכישה של חמש חברות -- כל אחת מהן מובילה ידועה בתחום הדיגיטל. ההתרחבות המהירה של ג'ליפיש באה על רקע של מיזוגים ואתגרים במגזר הסוכנויות המסורתיות כשהיכולות של החברה טמונות בסיוע למותגים במהלך מסע השינוי הדיגיטלי שלהם. ההתרחבות של ג'ליפיש באה בעקבות רכישות קודמות עם השקעה משמעותית של קבוצת פימלק ב-2019. החברה מייצגת עסק דיגיטלי מסוג חדש, שבו שירותי סוכנות משולבים בייעוץ, הדרכה וטכנולוגיות בחזית הקידמה כדי לספק ללקוחות את התוצאות הכי טובות שאפשר.

היא הוקמה ב-2005 והפכה לאחת משותפות פלטפורמות השיווק של גוגל המעטות הנבחרות שמנוהלות גלובלית, וצומחת בשיעור שנתי ממוצע של 45% באופן עקבי בשמונה השנים האחרונות.

תחזיות עכשוויות של eMarketer מצביעות על כך שההוצאה הכוללת על פרסום במדיה צפויה להגיע ליותר מ-600 מיליארד דולר ב-2021 ולכן, כדי להישאר תחרותיות, וכדי להגביר את היעילות במדיה, החברות חייבות להתמודד עם סביבה דיגיטלית רוויה ולספק תקשורת יעילה ורלבנטית בכל הערוצים ונקודות המגע. ההאצה של השינוי הדיגיטלי בתגובה למגיפה העולמית יצר אצל המותגים צורך רב יותר לחבור לחברות שיכולות לעזור להם להתמודד ולעמוד באתגרים של יצירת צמיחה וקיימות.

"המשימה שלנו היא להבטיח שללקוחות שלנו יהיו כל המשאבים שנחוצים כדי לאמץ באופן מלא שינוי דיגיטלי ולהגיע לתוצאות שעולות על כל הציפיות. אחרי שנה של שיבוש ושינוי ללא תקדים בשיווק הדיגיטלי, ג'ליפיש ממשיכה לצמוח בכל העולם, נכנסת לשווקים החדשים של אוסטרליה ומכסיקו ומגדילה את הנוכחות שלנו בצרפת, ברזיל וארה"ב -- ומוסיפה יכולות ואנשים מוכשרים ברחבי העולם, עם דגש על יצירה ולוקליזציה של תוכן, מסחר אלקטרוני, קריאייטיב ומיטוב נתונים", אמר רוב פייר, מנכ"ל ג'ליפיש. "הרכישות האלה חשובות ליצירת בולטות וצמיחה בשוק ואנחנו מאמינים שאין דבר שהוא בלתי אפשרי או מחוץ להישג ידם של הלקוחות שלנו", מוסיף פייר.

"הרכישות האלה מביאות שיפורים חזקים לתיק השירותים שלנו על ידי הרחבת עומק המומחיות שלנו, טווח ההגעה הג"ג והמוצרים שלנו בכמה יבשות ואזורים", אומר כריס לי, מנהל התפעול, ג'ליפיש.

הרחבת המומחיות, טכנולוגיות:

Seelk
תוכנה וייעוץ ל-Amazon Marketplace
Splash
טכנולוגיות ושירותי קרייאטיב עם לוקליזציה גלובלית
Quill
תוכן ביצועים גלובלי למסחר אלקטרוני
Webedia Brand Services
מישחוק, תוכן, נתונים, שירותים טכנולוגיים ואסטרטגיות נתונים ארגוניות

הרחבת דריסת הרגל הגלובלית:

Data Runs Deep - אוסטרליה
ייעוץ, התקנה והדרכה של פתרונות נתונים

למידע נוסף על כל אחת מהקבוצות שג'ליפיש רכשה, תלחצו כאן.

רכישות נוספות מהזמן האחרון שהרחיבו את דריסת הרגל הגלובלית שלנו:

Reamp - ברזיל
שיווק פרוגרמטי, אוטומציה של שיווק וביצועי קמפיינים דיגיטליים (נרכשה במחצית השנייה של 2020)
San Pancho - מכסיקו וקולומביה
יכולות שיווק דיגיטלי עם משפך מלא ומומחיות בניתוחים (נרכשה במחצית השנייה של 2020)

אודות ג'ליפיש

Jellyfish ג'ליפיש, חלק מקבוצת פימלק, היא שותפה גלובלית בשיווק ושינוי דיגיטלי של כמה מהמותגים המובילים בעולם כולל סמסונג, אובר, נסטלה, אורנג', ספוטיפיי ואי-ביי. ג'ליפיש מייצגת עסק דיגיטלי מסוג חדש, שבו שירותי סוכנות משולבים בייעוץ, הדרכה וטכנולוגיות בחזית הקידמה כדי לספק ללקוחות את התוצאות הכי טובות שאפשר. עם יותר מ-2000 אנשים שהיא מעסיקה ב-40 משרדים ברחבי העולם, ועם התרחבות נוספת באופק, המטרה של ג'ליפיש היא להיות הבחירה הראשונה כשותפה הגלובלית לדרישות הדיגיטליות של כל מותג. ג'ליפיש שהוקמה ב-2005 גם התפתחה והפכה לאחת משותפות השיווק של גוגל המעטות הנבחרות שמנוהלות גלובלית. ג'ליפיש שצומחת בשיעור שנתי ממוצע של 45% באופן עקבי בשמונה השנים האחרונות גאה להיות בחזית הכלכלה הדיגיטלית העולמית.

אנשי קשר

לשאלות של עיתונאים התקשרו בבקשה
Julia Angelen Joy, Media Frenzy Global
[email protected]
208.996.9844

מקור:Jellyfish

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI