דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים פיצ'רספייס משיקה רשתות התנהגותיות עמוקות אוטומטיות
פיצ'רספייס משיקה רשתות התנהגותיות עמוקות אוטומטיות
חיים נוי 28/02/21 |  צפיות: 1374

פיצ'רספייס משיקה רשתות התנהגותיות עמוקות אוטומטיות

המובילה העולמית במניעת פשעים פיננסיים ארגוניים מציגה שכבה עמוקה יותר של הגנה לכרטיסים ותשלומים

לונדון ואטלנטה וסינגפור, 25 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE) :

היום פיצ'רספייס Featurespaceמציגה רשתות התנהגותיות עמוקות אוטומטיות לענף הכרטיסים והתשלומים, שמספקות שכבה עמוקה יותר של הגנה כדי להגן על הצרכנים מפני הונאות, השתלטות על חשבונות, הונאות של כרטיסים וחשבונות, שעלו לפי ההערכה 42 מיליארד דולר ב-2020.

"החשיבות של הפיתוח הזה היא מעבר למתן מענה לפשעים פיננסיים ארגוניים. זה באמת הדור הבא של למידת מכונה", אמר דייוויד אקסל, המייסד של פיצ'רספייס.

ההמצאה

ההמצאה הזאת שהיא פריצת דרך בטכנולוגיה של למידה עמוקה הצריכה דרך חדשה לגמרי לארגן ולתכנן פלטפורמות של למידה עמוקה. רשתות התנהגותיות עמוקות אוטומטיות היא ארכיטקטורה חדשה המבוססת על רשתות משוב עצביות שזמינה רק באמצעות הגרסה האחרונה של ARIC™ Risk Hub.

.

האתגר והגילוי

לטכנולוגיה של למידה עמוקה יש יישומים שונים, כמו עיבוד שפות טבעיות כדי לנבא את המילה הבאה במשפט, אבל השימוש בה למניעת הונאות בכרטיסים וגילוי הונאות בתשלומים לא מוטב כדי להגן על חברות וצרכנים מהונאות בכרטיסים ותשלומים. ההמצאה הזאת פותרת את האתגר הזה.

עסקאות הן לא רציפות, ולכן ההבנה ההקשרית של הזמן קריטית לניבוי התנהגות. בעבר, בניית מודלים יעילים של למידת מכונה למניעת הונאות חייבו את מדעני הנתונים שתהיה להם מומחיות עמוקה בתחום כדי לזהות ולבחור תכונות מתאימות של נתונים - שלב מייגע אבל חיוני.

המחקר של פיצ'רספייס פיתח את הרשתות ההתנהגותיות העמוקות האוטומטיות כדי להפוך לאוטומטי את הגילוי של תכונות ולהציג תאי זיכרון עם הבנה טבעית של החשיבות של הזמן בזרימה של עסקאות, תוך שיפור הביצועים המובילים בשוק של ניתוחי ההתנהגות המסתגלת של החברה. גילוי הונאות לפני שהכסף של הקורבן עוזב את החשבון הוא קו ההגנה הטוב ביותר נגד הונאות, השתלטות על חשבונות, והתקפות של הונאות בכרטיסים וחשבונות. עבור הקבוצות הבאות, היתרונות של הרשתות ההתנהגותיות העמוקות האוטומטיות כוללים:

צרכנים:

  • מאפשר עסקאותאמיתיות עם אימות מופחת.
  • זיהוי אוטומטי שלהונאות, השתלטות על חשבונות, והתקפות של הונאות בכרטיסים וחשבונות לפני שהכסףשל הקורבן עוזב את החשבון.

מדעני נתונים:

  • גילוי אוטומטי שלתכונות באירועי עסקאות.
  • דחיפת לוגיקה שללמידת מכונה דרך כל מחסנית המידול.
  • ניצול אי הסדירותשל הפעולות של בני אדם כדי לזהות התנהגות חריגה.
  • שמירת כל הגילוייםשל ניתוחי ההתנהגות המסתגלת של פיצ'רספייס.

ענף הכרטיסים והתשלומים:

  • שיפור הוודאות של ציוןהסיכון בכל העסקאות (גילוי הונאות בזמן העסקה גדל והתנהגות אמיתית מזוההבדיוק רק יותר כדי לאפשר קבלה של יותר עסקאות).
  • העלאת הביצועים בכלסוגי התשלומים, כולל כרטיסים ו-ACH/BACS, העברות בנקאיות, P2P ותשלומים מהירים יותר.
  • שיפור הגילוי שלהונאות עם ערך גבוה וכמות קטנה (וגם זיהוי של הונאות עם ערך נמוך וכמותגדולה).
  • הפחתת האימותהמדורג.
  • מספק תיעוד שלמימשל במודל מחמיר, עם לוגיקה ניתנת להסברה, קבלת החלטות הוגנת וקודים שלסיבות.
  • מספק ניקוד יציבבזמן אמת עם קצב העברה גבוה וזמני תגובה עם השהיה קצרה עבור ארגונים קריטיים,גם בתנאי נחשול.

אקסל המשיך: "תשלומים בזמן אמת, השינוי הדיגיטלי והביקוש של הצרכנים מצריכים תנועות כספים מיידיות, והתפקיד שלנו הוא להבטיח שיש לענף את הכלים הטובים ביותר כדי להגן על הארגונים והצרכנים שלו מפשיעה כלכלית. אני מאוד גאה בצוות המחקר שלנו והעיסוק שלהם בחידושים בלמידת מכונה בשם הלקוחות שלנו".

אודות פיצ'רספייס - www.featurespace.com

Featurespace™ היא המובילה העולמית במניעת פשיעה כלכלית ארגונית של הונאות ואיסור הלבנת הון. פיצ'רספייס המציאה ניתוחי התנהגות מסתגלת ורשתות התנהגותיות עמוקות אוטומטיות, שזמינים שניהם באמצעות הפלטפורמה ARIC™, תוכנת למידת מכונה בזמן אמת שנותנת ציוני סיכון לאירועים ביותר מ-180 מדינות כדי למנוע הונאות ופשיעה כלכלית.

ARIC™ Risk Hub משתמש בגילוי חריגות ניתן להסברה מתקדם כדי לאפשר למוסדות פיננסיים באופן אוטומטי לזהות סיכונים, לתפוס התקפות הונאות חדשות ולזהות פעילות חשודה בזמן אמת. יותר מ-30 מוסדות פיננסיים גלובליים גדולים משתמשים ב-ARIC כדי להגן על עסקים שלהם ועל הלקוחות שלהם. לקוחות שפרסמו שהם לקוחות כוללים את

HSBC, TSYS, Worldpay, NatWest Group, Contis, Danske Bank, ClearBank, AK Bank, Permanent TSB

אנשי קשר

Michael Touchton, Featurespace
PR and Communications Manager
[email protected]
+1 (423) 364-5491

מקור: Featurespace

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI