דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים זינגה רוכשת את הצוות של Echtra Games שמנהלים המפתחים של הזיכיונות Diablo ו-Torchlight
זינגה רוכשת את הצוות של Echtra Games שמנהלים המפתחים של הזיכיונות Diablo ו-Torchlight
חיים נוי 04/03/21 |  צפיות: 1384

זינגה רוכשת את הצוות של Echtra Games שמנהלים המפתחים של הזיכיונות Diablo ו-Torchlight

  • מוסיפה צוות מפתחים כישרוניים עם ניסיון רבבמשחק חוצה פלטפורמות לזינגה
  • מביאה כלי פיתוח וטכנולוגיות חוצי פלטפורמותקנייניים של Echtra Games
  • מחזקת את יכולות הפיתוח של זינגה לפרויקטיםחוצי פלטפורמות עתידיים
  • הצוות של EchtraGames יפתח משחק תפקידים (RPG)חדש שטרם הוכרז למשחק חוצה פלטפורמות בשותפות עם האולפן NaturalMotion של זינגה.

סן פרנסיסקו, 3 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

זינגה, Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שרכשה את Echtra Games, אולפן משחקים חוצי פלטפורמות שכולל צוות פיתוח שחברי הליבה שלו עיצבו בעבר את העולם של משחקי תפקידים עם אקשן באמצעות העבודה שלהם על כותרים שהגדירו את הסוגה, כולל Diablo, Diablo II, הזיכיון Torchlight ועוד.

הצוות של Echtra Games מחזק את העתיד של המשחק חוצה הפלטפורמות של זינגה על ידי הוספת מפתחים כישרוניים עם ניסיון רב במשחק חוצה פלטפורמות וגם כלי פיתוח וטכנולוגיות חוצי פלטפורמות קנייניים שנבנו מעל ה-Unreal Engine. ספציפית, הצוות של Echtra Games יפתח RPG חדש שטרם הוכרז למשחק חוצה פלטפורמות עם האולפן NaturalMotion של זינגה.

"מקס והצוות שלו ב-Echtra Games אחראים לכמה מתכונות המשחקים הכי אגדתיות שנוצרו אי פעם, והם מומחים בסוגת ה-RPG עם אקשן ובפיתוח חוצה פלטפורמות. אני נרגש לקבל את פניו של הצוות של Echtra Games למשפחת זינגה", אמר פרק גיבו, המנהל הכללי של זינגה. "לרכישה הזאת תהיה חשיבות רבה בהגדלת הרישיונות והמותגים האיקוניים שלנו מסלולר ועד למחשבים אישיים וקונסולות, והיא גם תעזור להגדיל עוד את השוק הפוטנציאלי הכולל של זינגה".

"Echtra Games שמחה להצטרף למשפחת זינגה", אמר מקס שפר, המנהל הכללי של Echtra Games. "אנחנו שותפים לחזון של זינגה שמשחק חוצה פלטפורמות הוא חלק חיוני מהעתיד של RPGs ובידור אינטראקטיבי ולהוטים להשתמש בניסיון הרב שלנו והאנשים הכישרוניים במאמץ הזה".

זינגה הוקמה ב-2016 ומנוהלת על ידי קבוצה מנוסה של ותיקים בענף. מקס שפר וצוות ההנהלה שלו היו שותפים להקמה של חברות כמו Blizzard North, Flagship Studios ו-Runic Games, ויש להם ניסיון פיתוח רב בכותרים כמו Diablo, Diablo II, הזיכיון Torchlight, The Sims 4 ועוד. העובדים הוותיקים של Echtra Games עבדו עם חברות כמו Blizzard, דיסני, Electronic Arts, Runic Games, Kabam ו-Undead Labs. צוות הפיתוח של זינגה פרסם וניהל שירותים חיים בסלולר, מחשבים אישיים, Playstation 4, XBox One ו-Nintendo Switch.

הערת העורך:

גרפיקה ונכסים חשובים זמינים לשימוש בקישור הבא: https://www.dropbox.com/sh/zt2yw10epgmbol5/AAAER_7l74stge--9VocMcqPa?dl=0

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

אודות Echtra Games Inc.

Echtra Games היא סטודיו משחקים מסן פרנסיסקו שכולל מפתחים מנוסים שעזרו לעצב את העולם של משחקי תפקידים עם אקשן. הצוות הוקם בתחילת 2016 על ידי מקס שפר, יוצר שותף של זיכיונות משחקים שהגדירו את הסוגה כמו Torchlight ו-Diablo. חלום ישן להחזיר לחיים את העולם של Torchlight נצן לו את ההשראה לאחד מחדש כמה מהמפתחים הכי טובים בענף וליצור את הפרויקט הראשון של האולפן, Torchlight III. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.echtragames.com.

גרסת מקור בשפה האנגלית:

https://www.businesswire.com/news/home/20210303005013/en/

אנשי קשר

קשרי מדיה:
Rebecca Lau
[email protected]

קשרי משקיעים:
Sarah Ross
[email protected]

מקור:Zynga

מולטימדיה

תמונה

זינגה רוכשת את הצוות של Echtra Games שמנהלים המפתחים של הזיכיונות Diablo ו-Torchlight (תמונה: Business Wire)

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI