דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים שינוי דיגיטלי: Mary Kay Inc. משיקה את פלטפורמת החוויה הווירטואלית האופפת Suite 13TM
שינוי דיגיטלי: Mary Kay Inc. משיקה את פלטפורמת החוויה הווירטואלית האופפת Suite 13TM
חיים נוי 19/04/21 |  צפיות: 1022

שינוי דיגיטלי: Mary Kay Inc. משיקה את פלטפורמת החוויה הווירטואלית האופפת Suite 13TM

פלטפורמת מציאות מדומה שמספקת מרחב גמיש ל-Mary Kay ויועצות הביוטי העצמאיות שלה להראות את המוצרים הכי חדישים, לספר את הסיפור של המותג ולהציג את המורשת שלו

דאלאס, 15 באפריל 2021, (BUSINESS WIRE):

מותג הביוטי הגלובלי Mary Kay Inc. ו-Mary Kay Global Design Studio שלו מציגים את Suite 13TM, חוויית ביוטי וירטואלית חדשנית שמנצלת את השימוש במציאות מדומה כדי למחשב את חדר התצוגה הפופ-אפ הווירטואלי הראשון של Mary Kay. Suite 13TM החדש שתוכנן בטכנולוגיות המציאות המדומה הכי חדישות מציע ליועצות הביוטי העצמאיות של Mary Kay וללקוחות שלהן חוויית ביוטי תלת מימדית 360 מעלות שבה המשתמשות יכולות לעיין וירטואלית במוצרי טיפוח העור של המותג וגם ללמוד על החברה ועל ההיסטוריה של המייסדת שלה מרי קיי אש.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20210415005306/en/

Suite 13TM החדש מציע ליועצות הביוטי העצמאיות של Mary Kay וללקוחות שלהן חוויית ביוטי תלת מימדית 360 מעלות. (תמונה: Business Wire)

Suite 13TM החדש מזמין את המשתמשות לעבור בין "חדרים" וירטואליים. עם הכניסה ל"מבואה", המשתמשות יכולות ללמוד על המורשת הגלובלית של החברה. החדרים הווירטואליים האחרים כוללים את "הכיכר הוורודה" שחוקר את הערכים של החברה ו"מרכז החדשנות" שמראה את מוצרי טיפוח העור החדשניים של Mary Kay ומציג את היתרונות והמרכיבים החשובים של המוצרים. הפלטפורמה גם מאפשרת למשתמשות להוסיף את מוצרי Mary Kay האהובים עליהן לרשימת בקשות שתשותף עם יועצת הביוטי העצמאית של המשתמשת.

"ההשקה של Suite 13TM היא תוצאה של חודשים של יצירתיות, להט ומחויבות לספק ליועצות הביוטי העצמאיות של Mary Kay את הכלים הכי טובים וחדשניים בשוק כדי לעזור להן לנהל את העסק שלהן", אמרה שריל אטקינס-גרין, מנהל השיווק הראשי של Mary Kay Inc.. "כיום הטכנולוגיה נמצאת במרכז של הכל, ואנשים - במיוחד הדור הצעיר - רוצים לגלות, ללמוד ולמצוא מוצרים חדשים באינטרנט. Suite 13TM ייתן ליועצות הביוטי העצמאיות של Mary Kay את הגמישות של עסק דיגיטלי על ידי היכולת להציג את המותג שלנו Mary Kay בכל מקום בכל זמן ולחזק את האופן שבו הן יוצרות קשרים עם הלקוחות שלהן על ידי שיתוף בחוויית ביוטי אופפת. כדי לנצח בסביבה החדשה הזאת שמבוססת על דיגיטל, נמשיך למצוא דרכים חדשות שבהן אנשים יוכלו להתחבר וירטואלית לחוויות וירטואליות דלות מגע מותאמות אישית המבוססות על חדשנות הייטק".

בעיצוב של Suite 13TM, Mary Kay שיתפה פעולה עם אובסס, פלטפורמת מסחר אלקטרוני חווייתי מובילה שמאפשרת למותגים ליצור חוויות אינטראקטיביות מקוונות באמצעות מציאות מדומה. אובסס שבראשה עומדת היזמית ניהה סינג עבדה עם מותגי ביוטי ואופנה גלובליים אחרים ויצרה חוויות וירטואליות ממותגות בלתי נשכחות לצרכנים. בהתאם למשימה שלה להעצים את חייהן של נשים, Mary Kay גם שיתפה פעולה עם כמה צלמות כדי להפיק את התמונות שמוצגות בפלטפורמה הווירטואלית.

"המהות של Suite 13TM היא להביא את חוויית הביוטי של Mary Kay באופן הרבה יותר נגיש ליועצות הביוטי העצמאיות וללקוחות שלהן במקום שבו הן כבר נמצאות", אמרה ניהה סינג, מייסדת ומנכ"לית אובסס. "ב-Suite 13TM, הצוות של Mary Kay טיפל בכל פרט של הפלטפורמה, ונתן לכן את התחושה שאתן נמצאות בחדר תצוגה וירטואלי של Mary Kay מבלי להיות באמת נוכחות פיזית. הפלטפורמה שלנו אפשרה למותגים חוויות וירטואליות אופפות מושכות מבחינה חזותית שמשנות את אופן המעורבות עם הלקוחות שלהם ואנחנו נרגשות שהלקוחות של Mary Kay ימשיכו לגלות, ללמוד ולתקשר עם המותג בסביבה דיגיטלית חדשה".

ההשקה הראשונה של Suite 13TM הייתה במכסיקו מוקדם יותר ב-2021, ואחריה ברזיל, ארגנטינה, ספרד, קולומביה ופרו. החברה מצפה להשיק את הפלטפורמה ברוב השווקים שלה עד סוף 2021. Mary Kay היא החברה הראשונה בענף שמשיקה חוויה וירטואלית מסוג זה. Suite 13TM הוא רק החידוש הטכנולוגי האחרון של Mary Kay ו-Mary Kay Global Design Studio שלה. Mary Kay השיקה את Mary Kay® Skin Analyzer, יישום שמשתמש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית להמלצות עור פנים הכי מתקדמת המבוססת על המדע כדי לעזור ליועצות הביוטי העצמאיות לספק משטר טיפול בעור מותאם אישית של מוצרי Mary Kay על ידי סריקה מהירה בלבד של העור. חידוש אחר, Mary Kay® MirrorMe™ Web, נותן ללקוחות אופן וירטואלי "לנסות לפני שאת קונה" ישירות מאתר של יועצת ביוטי עצמאית באמצעות טכנולוגיה של מציאות מדומה. MirrorMe™ זמין גם למכשירי iOS ואנדרואיד.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-60 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחד בכל פעם.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210415005306/en/

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
Marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 or [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

מולטימדיה

תמונה

Suite 13TM החדש מציע ליועצות הביוטי העצמאיות של Mary Kay וללקוחות שלהן חוויית ביוטי תלת מימדית 360 מעלות. (תמונה: Business Wire)

תמונה

בעיצוב של Suite 13TM, Mary Kay שיתפה פעולה עם אובסס, פלטפורמת מסחר אלקטרוני חווייתי מובילה (תמונה: Business Wire)

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI