דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים החברות NielsenIQ ו-J.D. Power חתמו על הסכם התקשרות אסטרטגית כדי להביא את מחקרי תעשיית הרכב שאין שני להם לשווקים עיקריים במגמת צמיחה
החברות NielsenIQ ו-J.D. Power חתמו על הסכם התקשרות אסטרטגית כדי להביא את מחקרי תעשיית הרכב שאין שני להם לשווקים עיקריים במגמת צמיחה
חיים נוי 20/04/21 |  צפיות: 2559

החברות NielsenIQ ו-J.D. Power חתמו על הסכם התקשרות אסטרטגית כדי להביא את מחקרי תעשיית הרכב שאין שני להם לשווקים עיקריים במגמת צמיחה

תובנות הנובעות מנתונים ידווחו על התאוששות תעשיית הרכב לאחר מגיפת ה- 19-COVID

סינגפור, 20 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

חברת NielsenIQ, מובילה בתעשייה בקנה מידה עולמי, יחד עם חברת J.D. Power, מובילה עולמית בניתוח נתונים ובמידע על צרכנים, הכריזו היום על כוונתן להשיק הסכם התקשרות אסטרטגית רב-לאומי להבאת נתונים מדידים של מחקרים העוסקים בחוויית הלקוח בתעשיית הרכב כמו גם להבאת ניתוח נתונים מעמיק של התעשייה לשווקים ראשיים במגמת צמיחה כגון הודו, דרום מזרח אסיה והמזרח התיכון.

בהמשך לנוכחות השוק החזקה של NielsenIQ ולמומחיותה העמוקה של J.D. Power בתעשייה, ההתקשרות ביניהם תציג את הנתונים המדידים של מחקרי תעשיית הרכב של J.D. Power, המוכרים כיעד הנכסף בתעשייה, בשילוב הפלטפורמות הדיגיטליות החדשות והמבוססות טכנולוגיה של NielsenIQ יחד עם שירותים נוספים בעלי ערך, כגון ניתוחי האזנה חברתית.

שילוב היכולות של NielsenIQ ו-J.D. Power יאפשר ללקוחות תעשיית הרכב לתכנן אסטרטגיות לעתיד על בסיס כלים ותובנות הנובעים מהנתונים. בזמן שהכלכלה העולמית מתאוששת מהמגיפה, קבלת החלטות הנובעת מנתונים הופכת לחשובה יותר מתמיד. גישה לנתונים מדויקים, ניתוחים מתמטיים ומגמות בהתנהגות הצרכן תסייע למקבלי ההחלטות להבין את רצונות וצרכי הלקוחות, מה שיוביל לייצור כלי רכב שהוכחו כבעלי ביקוש.

"בעולמנו היום הפועל בקצב מהיר, חזון עיקרי של NielsenIQ הוא ליצור את ההתקשרויות הטובות ביותר המספקות ללקוחות הצעות בעלות ערך שאין דומה להן, באמצעות שילוב של ההצעות הייחודיות שלנו יחד עם הטוב ביותר שיש לעולם החיצוני להציע", אמר פראסאן באסו, מנהל עולמי, התקשרויות אסטרטגיות וורטיקלים חדשים. "אנחנו נרגשים מכך ש- NielsenIQ ו-J.D. Power, שתי חברות מובילות בקנה מידה עולמי, בעלות מוניטין ונחשבות לטובות ביותר בתחומן, שילבו כוחות כדי להציע את השילוב היוצא מן הכלל של מתן ייעוץ ללקוח והבנת השוק יחד עם מומחיות בתעשיית הרכב דרך סינדיקציה".

"חקר הנתונים, האנליטיקה והנתונים המדידים של J.D. Power הם הסטנדרט בתעשייה ברוב העולם, והתקשרות זו תאפשר ליצרני רכב עולמיים להשתמש במבנה אחד עבור הנתונים המדידים וליישם אותו בכל השווקים בהם הם פועלים", אמר דאג בטס, נשיא עולמי של תחום הרכב ב-J.D. Power. "הדבר יניע ליעילות למבנה ולארגון לשם שיפור המוצר והשירות עבור הלקוחות שלהם. הנוכחות החזקה של NielsenIQ הופכת אותה לשותפה הטובה ביותר להבאת שירות זה לשווקים הללו".

צוות התובנות של NielsenIQ לגבי הצרכנים, בהובלת ג'ו אליס, מנהל עולמי של תחומי רכב טכנולוגיה תקשורת ופיננסים, ינהל פעילויות בתוך השווקים, כולל מכירות, מתן שירות, איסוף נתונים ובקרת איכות. השילוב של הנוכחות המקומית של NielsenIQ, השירות ללא רבב שלהם והחוסן שלהם בתהליכים בשטח, יחד עם כושר ההמצאה של J.D. Power בגישתה חובקת העולם בהתייחס לנתונים מדידים לגבי איכות, שירות ומכירות בתעשיית הרכב, יספקו נתונים ותובנות מרחיקי לכת להבטחת הלקוחות לעתיד.

על NielsenIQ

NielsenIQ היא מובילה בהשקפתה ההוליסטית והבלתי משוחדת בנוגע להתנהגות צרכנים, בכל העולם. חברת NielsenIQ, המונעת ע"י פלטפורמת נתוני צרכנים חדשנית כמו גם יכולות אנליטיות עשירות, מאפשרת קבלת החלטות אמיצה ובטוחה לחברות של מוצרי צריכה ולקמעונאים המובילים בעולם.

באמצעות השימוש בסדרות של נתונים מקיפים ובמדידת כל העסקאות באופן שווה, NielsenIQ מספקת ללקוחות מבט קדימה לתוך התנהגות הצרכן על מנת לייעל את הביצועים לרוחב כל פלטפורמות הקמעונאות. הפילוסופיה הפתוחה שלנו בנוגע לאינטגרציית נתונים מאפשרת את הסדרות המשפיעות ביותר של נתוני הצריכה על פני כדור הארץ. NielsenIQ מספקת את האמת השלמה.

חברת NielsenIQ, בית השקעות של Advent International, פועלת בכ-100 שווקים, המכסים למעלה מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו ב-www.NielsenIQ.com.

על J.D. Power

J.D. Power היא מובילה עולמית בתובנות לגבי צרכנים, שירותי ייעוץ, נתונים ואנליטיקה. חלוצת המשתמשים בנתוני עתק, בבינה מלאכותית (AI) והיא בעלת יכולות מידול אלגוריתמיות בהבנת התנהגות הצרכן. החברה מספקת מודיעין תעשייתי חד וממוקד, במשך למעלה מ-50 שנה, בנוגע לאינטראקציות של הצרכנים עם מותגים ומוצרים. העסקים המובילים בעולם לרוחב תעשיות ראשיות נשענים על הנחיות J.D. Power בנוגע לאסטרטגיות בהתמודדות עם הלקוחות שלהם.

משרדיה הראשיים של J.D. Power ממוקמים בטרוי, מישיגן והחברה בעלת משרדים בצפון אמריקה, באירופה ובאסיה. למידע נוסף לגבי ההצעות העסקיות של החברה, בקרו ב-J.D. POWERower.com/business.

לגלריית תמונות / מולטימדיה:

https://www.businesswire.com/news/home/52413295/en

אנשי קשר

קשרי עיתונות

גיליאן מושר, [email protected], +1-647-282-9714

מלינה מאמידו, [email protected], +357-99422160

גנו אפלר, [email protected], +1-714-621-6224

מקור:NielsenIQ

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI