דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים השילוב בין NewsPublish של לייאאוט אינטרנשיונל ומנוע הבינה מלאכותית ולימוד המכונה של Sophi.io יקצר שעות של תהליכי הדפסה לכמה דקות בלבד
השילוב בין NewsPublish של לייאאוט אינטרנשיונל ומנוע הבינה מלאכותית ולימוד המכונה של Sophi.io יקצר שעות של תהליכי הדפסה לכמה דקות בלבד
חיים נוי 13/06/21 |  צפיות: 919

השילוב בין NewsPublish של לייאאוט אינטרנשיונל ומנוע הבינה מלאכותית ולימוד המכונה של Sophi.io יקצר שעות של תהליכי הדפסה לכמה דקות בלבד

טורונטו, 10 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

סופי (Spohi.io), ערכת כלי מיטוב, חיזוי ומיכון מבוססי בינה מלאכותית שפותחה בידי גלוב אנד מייל (The Globe and Mail), תשתף פעולה עם לייאאוט אינטרנשיונל (Layout International), ספקית טכנולוגיה ארגונית חדשנית, בכדי לשנות את עולם הפקות הדפוס. סופי תספק את טכנולוגיית הבינה מלאכותית/לימוד מכונה כדי למכן מקצה לקצה את תזרים העבודה בהפקת דפוס, בכדי לחסוך למו"לים זמן וכסף וכדי לאפשר להם להתמקד ביצירת תוכן באיכות גבוהה.

הדפסה היא בדרך כלל תהליך ארוך שכרוך במאמצים לא מעטים. יש צורך במספר עורכים ומעצבי דפים ונדרשות שעות רבות להשלמתו. הלקוחות של לייאאוט אינטרנשיונל, ללא אילוצי תבניות, יקבלו מעתה את ההזדמנות ליצור דף מוכן להדפסה שלא ניתן להבחין שהוא לא הוכן בידי מעצבי דפים אנושיים, והתהליך כולו נמשך מספר דקות בלבד. ועבור למעלה מ-200 הלקוחות של לייאאוט אינטרנשיונל, שותפות זו אומרת שילוב חלק של סופי אל תוך תזרימי העבודה הראשיים הנוכחיים של NewsPublish.

"אנו שמחים שהעבודה עם Sophi.io מאפשרת לנו להציע ללקוחותינו יכולות חדישות בדמות פתרון הדפסה ממוכן מקצה לקצה המגדיל באופן דרמטי את היעילות. הלקוחות שלנו יוכלו להריץ ואז להריץ מחדש את הנייר שהם רוצים להדפיס בתוך דקות ספורות, בכל עת שהם יבחרו, והכל בתוך מערכת ניהול התוכן NewsPublish Enterprise בה הם כבר משתמשים מדי יום ", אמר ז'אן מישל האביס, מנכ"ל לייאאוט אינטרנשיונל.

חבילת הכלים של סופי תוכננה לזהות את התוכן בארגון שהינו יקר ערך מהכל (ולא מדובר בתוכן הפופולרי ביותר, אלא בתוכן שמניע דיונים או שימור או את המדד החשוב ביותר עבור הארגון) ולהציב אותו במקומות החשובים ביותר בישויות הדיגיטליות שלהם, או מעבר לחומת תשלום במקומות בהם ההכנסות ממנויים צפויות להיות גדולות יותר מההכנסות מפרסומות. מעבר לשילוב בין NewsPublish בין Sophi.io, סופי מציעה מספקת מיכון אתרים, חומת תשלום דינמית, ניתנת להתאמה אישית בזמן אמת, ופתרונות אנליטיים עבור מו"לים בכל רחבי העולם.

"הפקת דפוס היא התחייבות מסיבית", אמר גרג דופאס, CTP בגלוב אנד מייל. "אנו רואים את השותפות הזו עם לייאאוט אינטרנשיונל כזו שמעניקה למוציאים לאור את החופש להתמקד ביצירת תוכן ובאלמנטים העיצוביים הספציפיים שמעצבי העמודים רוצים להשקיע בהם את מרצם. החלק הטוב ביותר הוא ש- NewsPublish עם העוצמה של Sophi.io משתפרת ונהיית חכמה יותר מדי יום, כך שלקוחות לייאאוט אינטרנשיונל תמיד יהיו בחוד החנית של הטכנולוגיה עם פתרון זה".

למידע נוסף, בקרו www.newspublish.orgאו שלחו אימייל [email protected]

אודות לייאאוט אינטרנשיונל

Layout International לייאאוט אינטרנשיונל (www.layoutintl.com) פוגשת את הצרכים הצומחים בשוק בכך שהיא מספקת פתרונות ארגוניים בעלי יכולת התאמה גבוהה. היא משרתת יותר מ-200 לקוחות, ומספקת להם טכנולוגיה חדשנית כדי לשפר את הדרך בה הם עובדים. היא מאפשרת לארגונים רבים להמיר, להעביר ולשלב את התהליכים שלהם בעולם הדיגיטלי בכדי שיעבדו בפלטפורמה אחת.

ליצירת קשר:

Layout International Media Contact
Ghassan Halawi
Vice President of Sales, Layout International
+961 70 855685
[email protected]

אודות Sophi.io

Sophi.io (https://www.sophi.io)היא ערכת כלי מיטוב וחיזוי מבוססת בינה מלאכותית העוזרת למוציאים לאור לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיקות חשובות. הפתרונות כוללים את Sophi Site Automation, Sophi for Paywalls ו-Sophi Analytics, מערכת תומכת החלטות עבור מפיצי תכנים. סופי תוכננה לשפר את המדדים החשובים ביותר בעסק שלכם, כמו שימור ורכישת לקוחות, יצירת מעורבות, הגבה להתרחשויות אחרונות, וכן קביעת תדירות ונפחים.

קשרי מדיה

Jamie Rubenovitch

Head of Marketing, Sophi 
The Globe and Mail 
416-585-3355  
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI