דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים בית החולים לילדים בלוס אנג'לס מספק את הטיפול הטוב ביותר לילדים באיזור הפסיפיק, ובמקום ה-5 בארצות הברית, זו השנה השלישית ברציפות
בית החולים לילדים בלוס אנג'לס מספק את הטיפול הטוב ביותר לילדים באיזור הפסיפיק, ובמקום ה-5 בארצות הברית, זו השנה השלישית ברציפות
חיים נוי 15/06/21 |  צפיות: 929

בית החולים לילדים בלוס אנג'לס מספק את הטיפול הטוב ביותר לילדים באיזור הפסיפיק, ובמקום ה-5 בארצות הברית, זו השנה השלישית ברציפות

בית החולים לילדים, המדורג ראשון בקליפורניה, קיבל גם מספר רב של דירוגי תת-התמחות בסקר של U.S. News & World Report לשנת 2021-22

לוס אנג'לס, 15 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

משפחות המחפשות את הטיפול הרפואי הטוב ביותר לילדים באזור הפסיפיק של ארצות הברית, יכולות להיות בטוחות במומחיות ברמה עולמית ובטיפול המציב את החולים במרכז, שניתן למצוא בבית החולים לילדים בלוס אנג'לס (CHLA). בית החולים דורג שוב כבית החולים לילדים הטוב ביותר בכל איזור הפסיפיק של ארה"בומספר 5 ברשימת בתי החולים לילדים במדינה כולה, על פי הדירוג השנתי של הדו"ח העולמי של בתי החולים הטובים ביותר לילדים של U.S. News & World Report, שפורסם היום.

זוהי השנה השלישית ברציפות ש-CHLA שולב בדירוג הארצי של חמשת המובילים ברשימת בתי החולים הטובים ביותר לילדים של U.S. News & World Report , הרשימה היוקרתית של המוסדות המובילים לטיפול מצטיין בילדים. CHLA היה גם בית החולים לילדים המדורג ראשון ברשימה החדשה המתייחסת לאיזור הפסיפיק של U.S. News, המקיף את מדינות אלסקה, קליפורניה, הוואי, אורגון ווושינגטון.

"אני אסיר תודה ל-U.S. News & world Report על כך שאישר שוב כי בית החולים לילדים בלוס אנג'לס מספק את הטיפול האיכותי ביותר של המומחים המוסמכים ביותר באזור הפסיפיק של האומה שלנו", אומר פול ס' ויויאנו, נשיא ומנכ"ל CHLA. "כבוד זה הוא עדות למחויבות שהרופאים, האחיות וכל חברי הצוות שלנו עשו להצלת חיים ולשיפור בריאותם של המטופלים הצעירים שלנו".

ברשימת בתי החולים הטובים ביותר לילדים לשנים2021-22, נכללו בדירוג 110 בתי חולים לילדים – הכוללים מוסדות עצמאיים כמו CHLA, בתי חולים לילדים המהווים חלק ממערכת בריאות גדולה יותר ומרכזי ילדים מיוחדים. בתי חולים קיבלו ציון לפי אמות מידה של ביצועים, ביקורת עמיתים, והסמכות, באמצעות נתונים שסופקו על ידי בית החולים, כמו גם מדידות צד שלישי של מצוינות. CHLA קיבלה ציונים יוצאי דופן בכל 10 תת-התמחויות הילדים שנבדקו על ידי הסקר, כולל הכרה בעשירייה הראשונה בשבע קטגוריות:

· מס' 7 –סרטן

· מס' 3 –קרדיולוגיה וניתוחי לב

· מס' 8 –סוכרת והפרעות אנדוקריניות

· מס' 6 -גסטרואנטרולוגיה וכירורגיית פנים-בטנית

· מס' 2 –טיפול בילודים

· מס ' 15 -נפרולוגיה

· מס' 9 -נוירולוגיה ונוירוכירורגיה

· מס' 4 -אורתופדיה

· מס ' 12 -פולמונולוגיה

· מס' 16 -אורולוגיה

"אפילו באמצע מגיפת הקורונה, בית החולים לילדים בלוס אנג'לס עמד איתן בהבטחה שלנו לעזור לכל חולה, כולל כמה ממקרי הילדים המורכבים והחריפים ביותר מרחבי העולם", אומר ג'יימס שטיין, MD, MSc., CHLA קצין רפואה ראשי. "זה כבוד משמעותי להיות אחד מבתי החולים המובילים לילדים בארה"ב, במיוחד השנה, מכיוון שזה מוכיח כי כל תוכנית וכל שירות ב CHLA ממשיכים לספק את הטיפול הטוב ביותר, בסביבה הבטוחה ביותר האפשרית עבור המטופלים שלנו ובני משפחותיהם."

בית החולים לילדים בלוס אנג'לס, המונע על ידי משימתו ליצירת תקווה ובניית עתיד בריא יותר לילדים, הוא בעל שם עולמי לטיפול קליני; למחקרים מובילים שנערכו במכון סבן למחקר של CHLA; ולקיום אחת מתוכניות ההכשרה הגדולות ביותר לילדים במדינה. בכל שנה, יותר מ-600,000 מטופלים מבקרים בבית החולים הראשי בלב לוס אנג'לס ובשש מרפאות הטיפול המיוחדות שלו ברחבי דרום קליפורניה. החולים נעים בין תינוקות שזה עתה נולדו לצעירים, ומגיעים ל- CHLA מכל 50 המדינות ו -90 הארצות, כאשרהמרכז לבריאות גלובלית של בית החולים מעניק שירותים עבור חולים מחוץ לארה"ב ובני משפחותיהם.

לאחרונה רשם CHLA כמה הישגים בולטים, שזכו לכיסוי תקשורת מצד גופי חדשות אמריקאיים איזוריים וכלל-ארציים כגון חדשות CBS, וול סטריט ג'ורנל, ABC, People.com ו-KTLA, ובהם:

· ניתוח לב נדיר וחדשני להצלת חייו של פג. צוות מכון הלב של CHLA ביצע גם ניתוחי לב מורכבים על יותר מ-100 ילודים ותינוקות בשנה האחרונה.

· השתלת הכבד ה-400 שהתבצעה בו, אבן דרך שאליה הגיעו רק 10 אחוזים מבתי החולים בארה"ב. 35 השתלות הכליה של CHLA שבוצעו בשנת 2020, כולל ילד שקיבל השתלת כליה מאמו, היו המספר הגבוה ביותר מכל בתי החולים לילדים בארה"ב.

· טיפולים פורצי דרך בסרטן, כוללהשתלות תאי גזע, CHLA מפתח גם CAR-T חדש (טיפול קולטן אנטיגן כימרי T-cell) טיפולים המכילים הבטחה לטיפול בלוקמיה וגידולים מוצקים כגון נוירובלסטומה. בנוסף, המכון למחלות סרטן ומחלות דם של CHLA מבצע מדי שנה יותר מ-120 השתלות מח עצם מצילות חיים וטיפול בתאי CAR T.

· פתיחת מרכז האשפוז החדש של המכון הנוירולוגי, להשלמת מגוון רחב של שירותי אשפוז נוירולוגיים ונוירוכירורגיים, כולל טיפול באפילפסיה ובגידולים במוח.

· ניתוחים ייחודיים לשימור הירך לתמיכה בספורטאים צעירים. בשנה טיפוסית, צוות המרכז האורתופדי לילדים מבצע יותר מ-150 ניתוחי ירך ויותר מ-250 הליכי עקמת.

· חלוצי פרוטוקול ניתוח התערבות מוקדמת עבור שפה שסועה וחיך.

בכל שנה, U.S. News & World Report מייצר את דירוג בתי החולים ובתי החולים לילדים הטובים ביותר בעזרת חברת המחקר RTI International. בתי החולים לילדים מדורגים באופן נפרד ממתקנים אחרים בשל המומחיות, הציוד והמתקנים המיוחדים הנדרשים לטיפול בתינוקות, ילדים ונוער. הסקר מעריך מאות קריטריונים, כולל הישרדות המטופל ושיעור סיבוכים כירורגיים; איוש, טכנולוגיה ושירותים מיוחדים; מניעת זיהום ומתן טיפול; מוניטין בקרב עמיתים רופאים ושילוב הורים במתן טיפול. חלק ניכר מהדירוג מוקדש למוניטין בקרב רופאים ברמה הארצית – מומחים נשאלים לאן היו שולחים את המטופלים שלהם לטיפול הטוב ביותר, אם המשאבים לא היו מהווים מגבלה. הרשימה המתקבלת נוצרה כמשאב על מנת לעזור להורים ולילדיהם למצוא את הטיפול הטוב והמתאים ביותר.

U.S. News Media Group, החברה האם של U.S. News & World Report, יפרסם את דירוג בתי החולים 2021-22מעט לאחר חצות, שעון זמן חוף מזרחי, ביום שלישי, 15 ביוני.

אודות בית החולים לילדים לוס אנג'לס

בית החולים לילדים לוס אנג'לס נוסד בשנת 1901, ומדורג בין בתי החולים לילדים הטובים בקליפורניה, מדורג במקום הראשון איזורית ובמקום החמישי במדינה, בזכות מצוינות קלינית, שהקנתה לו את הבחירה היוקרתית להיכלל ברשימה המכובדת שיצר ה- U.S. News & world Report ומכילה את בתי החולים הטובים ביותר לילדים. הטיפול הקליני מובל בידי רופאים שהם חברי סגל של בית הספר לרפואה Keck של USC באמצעות שותפות משנת 1932. בית החולים מוביל גם את תוכנית ההכשרה הגדולה ביותר להתמחות בילדים בבית חולים עצמאי לילדים מסוגו במערב ארצות הברית. בין 10 בתי החולים המובילים לילדים במימון המכונים הלאומיים לבריאות, מכון סבן למחקר של בית החולים לילדים בלוס אנג'לס מוביל את התחום במחקרים בסיסיים, תרגומיים וקליניים חדשניים הצפויים להועיל לחולים, שנערכו ברפואת ילדים.

CHLA מטפל בחולים על פני שש יבשות ו-90 מדינות, ותורם לשיפור בריאותם ורווחתם של ילדים ומשפחותיהם הרבה מעבר לגבולות המדינה שלנו. המרכז לבריאות גלובלית של בית החולים תומך בחולים ומשפחות הנוסעים מרחבי העולם למרכז הרפואי המוביל שלנו לילדים, לצרכים רפואיים מיוחדים ומורכבים במהלך כל מסע הטיפול שלהם, החל מפניות ראשוניות ועד תורים ומעקבים, וכלה בחזרה לארצות מוצאם. הצוות המנוסה שלנו משמש כצוות המטפל בכל היבט של האירוע, ותומך במשפחות מטופלות בינלאומיות בהנגשה ובניווט בהתנהלות בסביבה הרפואית בצורה חלקה. צוות הבריאות העולמי מסייע בקידום טיפול מקיף ורגיש מבחינה תרבותית, ומוקדש לתמיכה בצרכים הייחודיים של חולים ומשפחות בינלאומיים. אנו מבינים שאם לילדך יש בעיה בריאותית חמורה, תגיע לכל מקום על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר. המרכז לבריאות גלובלית נמצא כאן במטרה להפוך את בית החולים לילדים לביתך הרחק מהבית.

ליצירת קשר:

Lorenzo Benet
CHLA Public Relations Director
323.361.4823 | [email protected]

מקור: Children's Hospital Los Angeles.

מולטימדיה:

תמונה

U.S. News & World Report דירג את בית החולים לילדים בלוס אנג'לס (CHLA) כבית החולים לילדים הטוב ביותר בכל איזור הפסיפיק של ארה"ב ומספר 5 ברשימת בתי החולים לילדים במדינה כולה (צילום: Business Wire)

לוגו

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI