דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים לנדמרק חוגגת 30 שנה כמובילת התעשייה בצמיחה אישית ומקצועית, הכשרה ופיתוח
לנדמרק חוגגת 30 שנה כמובילת התעשייה בצמיחה אישית ומקצועית, הכשרה ופיתוח
חיים נוי 17/09/21 |  צפיות: 735

לנדמרק חוגגת 30 שנה כמובילת התעשייה בצמיחה אישית ומקצועית, הכשרה ופיתוח

יותר מ-3 מיליון איש השתתפו ו-150,000 פרויקטים ללא כוונת רווח ופרו בונו

סן פרנסיסקו, 16 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Landmark (Landmark Worldwide), שהוקמה בשנת 1991, חוגגת 30 שנה ליותר משלושה מיליון אנשים ברחבי העולם לאחר שתרמו באופן חיובי ועוצמתי לתוכניותיה. לציון50 שנים להיווסדות החברה, צויין כיהרעיונות ששגשגו לליבת לנדמרק נולדו עם המסירה של ההכשרה הראשונה est בשנת 1971.

כמובילה בתעשיית הצמיחה, ההכשרה והפיתוח האישית והמקצועית, התוכניות והרעיונות של Landmark הסמיכו אנשים במשך חמישה עשורים להעלות באופן דרמטי את איכות חייהם, ובנוסף, להשפיע על תחומי חייהם החשובים להם ביותר.

Marketdata Enterprises, Inc מוציאים לאור של הדו"ח הסופי על תעשיית הפיתוח האישי בארצות הברית, ציינו בדו"ח שלהם לשנת 2021:

*"לנדמרק הוכתרה כאחת מחברות ההכשרה והפיתוח המובילות בעולם על ידי HR.com/James McNeil".

*"ציון דרך מוכר על כך שיש לו את אחד מגופי הפקולטה הטובים ביותר בתחום", ואנשי מקצוע רבים "בענפי הפיתוח האישי והאימון התחילו את דרכם על ידי השתתפות בתוכניות של לנדמרק".

*לנדמרק הוא ייחודי בתעשייה כמו "ספק התוכנית הבלעדי של טרנספורמציה אונטולוגית, טרנספורמציה בהוויה – פריצת דרך שתביא לשינויים מיידיים, מתמשכים ודרמטיים ביעילות ובאיכות החיים של אנשים".

לפני 50 שנה, ההכשרה הראשונהest Trainingשל וורנר ארהרד השיקה את תעשיית הפיתוח האישי ואת תחילתו של מה שהפך מאז לתעשיית אימון העסקים והחיים. רבים מהמושגים שלו תפסו מקום מתמשך בתרבות המיינסטרים, בעסקים ובאקדמיה. כפי שהכיר מגזין טיים, "האובססיה האמריקנית לשינוי, אינה חדשה. היא עתיקה כמו האומה, אבל זה היה וורנר ארהרד שיצר את השינוי המודרני הראשון כאשר ייסד את הסמינרים est בשנת 1971."

ארהרד פרש מההכשרה והשיק קורס חדש, הפורום, בשנת 1985. רעיונותיו של ארהרד (כפי שבאו לידי ביטוי בתוכניותיו) נבחנים בפירוט על ידי שני חוקרים בספר רב המכר, "דבר להיות: וורנר ארהרד", "מרטין היידגר" ו"אפשרות חדשה להיות אנושי".

מתואר כ"אחד ההוגים החותכים והתובנות ביותר של דורנו" על ידי דייוויד איגלמן, Ph.D., חוקר מוח באוניברסיטת סטנפורד וסופר רב המכר של הניו יורק טיימס, ארהרד ביצע את רוב מאמציו האינטלקטואליים בשלושת העשורים האחרונים לעולם האקדמי. עם עמיתיו, הוא כותב תוכניות לימודים ברמה האוניברסיטאית ומלמד ומרצה באוניברסיטאות כולל בית הספר לניהול אנדרסון של UCLA, האקדמיה של חיל האוויר של ארצות הברית, אוניברסיטת סטנפורד, אוניברסיטת הרווארד, אוניברסיטת ייל, מכללת דרטמות ואוניברסיטת ארסמוס.

כיום, Landmark ממשיכה להפוך את התוכניות שלה לזמינות ברחבי העולם, כולל השקת כמעט כל יותר מ -50 התוכניות שלה באינטרנט. Landmark היה וממשיך להיות נתמך על ידי אלפי מנהלים בעלי שם ברחבי העולם, כולל מנכ"לים של תאגידים גלובליים, אקדמאים מכובדים, והומניטריים מוכרים בינלאומיים.

"מה שהרשים אותי מאוד בכל הנוגע ל-Landmark הוא שזה נותן לאנשים גישה מעשית לשינוי התרבות של הארגון ולחולל שינוי משמעותי בפרק זמן קצר באופן מפתיע"

~ מייקל סי. ג'נסן, ג'סי איסידור שטראוס פרופסור למנהל עסקים, אמריטוס באוניברסיטת הרווארד

"הזכייה במדליית זהב באולימפיאדה הייתה יוצאת דופן, וכשקיימתי את פורום לנדמרק, הבנתי שאני יכולה לקבל את אותה רמה של הישג, הגשמה ושמחה בכל חלק בחיי".

~ נטלי קוק, מדליסטית זהב אולימפית

"כאדם שחייו עוסקים בנושאים גלובליים, אני לא יכול לחשוב על תוכנית הכשרה יעילה יותר. אחת התוצאות החשובות ביותר שקיבלתי הייתה היכולת להתמודד עם בעיות גלובליות בלתי פתירות מבלי להתייאש. כתוצאה מההשתתפות ב-Landmark, אנשים משיגים את הכלים לצאת לעולם ולגרום לדברים לקרות"

~ ד"ר צ'ארלס מקניל, יועץ מדיניות בכיר, תוכנית הסביבה של האו"ם

"עדיין לא ראיתי שום דבר אחר שיש לו השפעה חיובית כל כך על היכולת של אנשים להתייחס, לתקשר ולהופיע כציון דרך"

~ פול פיירמן, מייסד ויו"ר/מנכ"ל ריבוק אינטרנשיונל בע"מ

Vanto Group, חברת הייעוץ וההנהלה הגלובלית של Landmark, הוכתרה כאחת מחברות הייעוץ הניהולי הטובות ביותר באמריקה על ידי מגזין פורבס במשך שנתיים רצופות – 2020 ו-2021. בנוסף, Landmark היא הזרז העיקרי למשתתפים ביצירת יותר מ-150,000 פרויקטים ללא כוונת רווח ופרו-בונו, לטובת אנשים, ארגונים וקהילות ברחבי העולם. כמה דוגמאות כוללות:

*לצופים מיוחדים (שעבורם המייסד, בלייק רוקוול הוכתר כגיבור CNN) הייתה השפעה משמעותית על עשרות אלפי ילדים חולים קשה, אחיהם והוריהם בכך שהעניק להם חוויית יום גישה VIP ביותר מ -50 מכללות ואוניברסיטאות גדולות.

*לשתול מיליון עצים: גאשו טאהיר הקים עמותה בשם "קרן גרינלנד לפיתוח" ששתלה יותר ממיליון עצים באתיופיה, ותוך כדי כך הפעילה יותר מ-450 צעירים, והעניקה להם לא רק תחושת כבוד, אלא גם את היכולת לראות עתיד באתיופיה.

*אר.יו. בסדר? יום: פרויקט למניעת התאבדויות שאומצה על ידי כל מדינת אוסטרליה.

Landmark מודה ומודה ליותר משלושה מיליון אנשים שהשתתפו בעבודתה ובהבדל שהם עושים בחייהם, בחייהם של אחרים ובעולם כולו.

לקבלת מידע נוסף אודות לנדמרק והתכניות שלה, בקרו באתר: www.landmarkworldwide.com

אנשי קשר:

Michelle Tennant Nicholson at Wasabi Publicity Inc.
+1-828-749-3200
[email protected]

מקור: Landmark

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI