דף הבית מחשבים וטכנולוגיה אבטחת מידע שירותי בריאות כללית תרכוש התקנים ניידים מוצפנים של IronKey מחברת DataCrypto
שירותי בריאות כללית תרכוש התקנים ניידים מוצפנים של IronKey מחברת DataCrypto
עינת מירון 07/09/09 |  צפיות: 3756

שירותי בריאות כללית בחרה ב-DataCrypto כספקית התקנים נייידים (disk on key) מוצפנים. באמצעות מכרז שבחן מס' ספקיות ופתרונות בתחום, בחרה שירותי בריאות כללית בפתרונות אבטחת המידע הניידים של חברת IronKey המשווקים בישראל באמצעות DataCrypto מקבוצת ToyoRam. שירותי בריאות כללית המעסיקה כ-34,000 עובדים, תרכוש עבורם התקנים ניידים מוצפנים לשם אחסון ושמירה על המידע הרפואי שעשוי לזהות פרטי אדם פלוני, ותחייבם לעשות בהם שימוש (בעת הצורך) בהעברת מידע הנחוץ לפעילותם של הצוותים הרפואיים. חטיבת DataCrypto מתמחה בשירותי אבטחת מידע תוך שימת דגש על פתרונות הצפנה וייצוג מוצרים טכנולוגיים ייחודיים בינ"ל ומקומיים. היתרון הבולט של IronKey למגזר הרפואי, מלבד תכונותיו המוכרות, הוא באפשרות השימוש בחומרי חיטוי וטיהור מבלי לפגום בפעילותו ותקינותו.

 

ההתקנים הניידים שנרכשו ישמשו את צוות שירותי בריאות כללית כחלק ממדיניות הגנת המידע של הארגון ויסייעו לעובדיה להבטיח שמירה מוחלטת על סודיות המידע הרפואי של כל 3.8 מיליון מבוטחיה. ממונה הגנת המידע בשירותי בריאות כללית איציק כוכב ציין כי ההתקן הנייד והמוצפן של IronKey מאפשר לאכוף מדיניות הגנת מידע גבוהה ואיכותית על כלל הארגון וזאת מבלי לפגום בנוחות וברצף העבודה של העובדים. "כאשר התקן נייד שמכיל מידע רגיש ואישי אודות חולים אובד או נגנב, המידע בו אינו מוגן כראוי אלא אם כן הוא מוגן בהצפנה בחומרה. במקרה כזה המידע המצוי בו מוגן ופרטיות החולה מובטחת. בכך שירותי בריאות כללית מעלה את הגנת המידע של לקוחותיה לרמה חדשה".

 

כוכב הוסיף כי "בשירותי בריאות כללית מבינים כי שימוש בהתקנים ניידים הוא הכרח בעולם הרפואה המודרני. כחלק מתוכנית העבודה של הכללית ובכדי לעמוד בדרישות חוק הגנת הפרטיות (התשמ"ה 1981) החלטנו על רכש התקנים ניידים מוצפנים כדי לעמוד בסטנדרטים של שמירה על המידע הרפואי של לקוחותינו והמידע העסקי של הקבוצה".

 

בקבוצת שירותי בריאות כללית, מלבד 1300 מרפאות ראשיות ומרפאות מומחים, 14 בתי חולים, רשת של בתי מרקחת ומרפאות שיניים ואלפי רופאים עצמאיים המעניקים שירות רפואי למבוטחי הכללית.

 

ההתקן הנייד של חברת IronKey הוא היחיד בעולם העומד בתקן האמריקני המחמירFips 140-2 ברמה 3 הגבוהה. ההתקן הנייד יצוק מתכת מוקשחת, ממולא בחומר קשיח במיוחד ועומד בסטנדרט חסינות למים של צבא ארה"ב. כל המידע השמור בהתקן מוצפן בסטנדרט צבאי ותהליך המחקר והפיתוח שלו בוצע כולו ע"י מומחי אבטחת מידע מובילים. כל המידע המאוחסן בהתקן הנייד מוצפן באמצעות אלגוריתם ההצפנה AES ברמה של 256BIT.

 

השימוש בהתקן הנייד של IronKey מתבצע באמצעות סיסמה אישית המורכבת ממספר תווים וספרות הידועים לבעל ההתקן הנייד. תפעול ההתקן הנייד אינטואיטיבי ומתאים למשתמשים שנדרשים למהירת תגובה כמו גם נוחות תפעול. ה-IronKey אינו דורש התקנה של תוכנות על תחנת הקצה או הרשאות מיוחדות והוא פועל בסביבות עבודה מגוונות בהןLinux, Mac, Windows.

 

מנהל המכירות בחברת DataCrypto, ניר פרי: "שירותי בריאות כללית החליטה על רכש ההתקן הנייד מתוצרת IronKey לאחר בדיקות ארוכות ומעמיקות שארכו מספר חודשים. מדובר בהחלט בהתקן הנייד האיכותי ביותר הקיים כיום בשוק פתרונות ההגנה על המידע ויחד עם קלות התפעול שלו, אין ספק כי הוא ישמש את עובדי שירותי בריאות כללית באמינות וביעילות".

 

 

 

DataCrypto היא חטיבת פתרונות אבטחת המידע בקבוצת Toyo Ram. קבוצת ToyoRam בבעלות פרטית, פעילה משנת 1981 ומתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים מתקדמים לסקטורים שונים במשק. קבוצת Toyo Ram היא אחת מ-5 המפיצות המובילות בישראל מייצגת מעל 60 חברות בינ"ל וכן מבצעת פרויקטים בתחום התקשורת והאבטחה תוך מתן פתרון קצה לקצה. תחת הקבוצה פעילות החברות הבאות: אתר הקבוצה www.toyoram.co.il  www.supertec.co.il  - מרכז תכנון ופיתוח שבבים אלקטרוניים לתעשיית הטלקום והביטחון. www.shaftbeam.com  - פיתוח וייצור והפצה של פתרונות אבטחה והגנה מתקדמים. www.cellexon.com  - שיווק והפצה כלל עולמי של פתרונות סלולר ייחודים ומתקדמים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עינת מירון

מירון תקשורת משווקת - http://www.meyron-mc.com/



 


מאמרים נוספים מאת עינת מירון
 
בית מנומס ואידילי לא מביא 40 אחוזי רייטינג
לקשת עוצמה גדולה שאסור לזלזל בה, אבל הפעם נדמה שהציבור תופס את העוצמה הזו כזלזול בו ובשכל הישר שלו וקשת עלולה למצוא את עצמה במשבר מתגלגל

לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

המרוץ לגולן
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

ריאליטי או Apple?
יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מבחן שליט
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

שיעור חינם בניהול משברים
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

בקשת פירוק לחברת אושידה בעמ
17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

פורקס פלייס תובעת חצי מיליון ש"ח מסוחר מט"ח שהונה את בית המשפט והשיג במרמה צו עיקול כנגדה
בכתב התביעה שכנגד מתייחסת פורקס פלייס לפסיקתו של רשם בית המשפט חגי ברנר שהסיר את צו העיקול שנפסק לחובתה ולבחירת המילים בהן השתמש "מעוררת על פניה קשיים במישור המהימנות" ומבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים מוגדלים.

פורקס פלייס לבית המשפט: "מאג'ד שייך בודה סיפורים ומנסה להעביר על שכמה של החברה את הפסדיו הכשרים"
החברה מגיבה בכתב תביעה באורך 40 עמודים מנומקים ורווי הוכחות כי תביעתו וצו העיקול שהשיג התובע התבססו על שקרים, רמאויות ומניפולציה על בית המשפט

בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב
בדיון, בהשתתפות הדיינים הרב יהודה סילמן, הרב ישראל רוזנברג והרב יעקב פרבשטיין נקבע כי יש ספק אם שטר היתר העסקא אכן מחייב ולכן אין אחד מהצדדים רשאי לתבוע כספים בגין רווחים או הפסדים. עוד קבע בית הדין הרבני כי גם אם השטר תקף ומחייב אין התובע יכול לתבוע בגינו הפסדים ולכן בית הדין בכלל לא אמור לפסוק בנושא. בהחלטה זו ביטל בית הדין הרבני את תביעתו של הרב מנחם סופר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI