דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים DXC Technology ולנובו משתפים פעולה עם ד"ר פיטר סקוט-מורגן בפתרונות נגישות טכנולוגיים חדשניים ליצירת עתיד טוב יותר לאנשים עם מוגבלויות
DXC Technology ולנובו משתפים פעולה עם ד"ר פיטר סקוט-מורגן בפתרונות נגישות טכנולוגיים חדשניים ליצירת עתיד טוב יותר לאנשים עם מוגבלויות
חיים נוי 21/09/21 |  צפיות: 741

DXC Technology ולנובו משתפים פעולה עם ד"ר פיטר סקוט-מורגן בפתרונות נגישות טכנולוגיים חדשניים ליצירת עתיד טוב יותר לאנשים עם מוגבלויות

לונדון ומשולש המחקר, צפון קרוליינה, 20 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

DXC Technology (NYSE:DXC) ולנובו הודיעו היום על שיתוף פעולה עם מדען הרובוטיקה בעל החזון ד"ר פיטר סקוט-מורגן והקרן הפילנתרופית שלו לפיתוח פתרונות טכנולוגיים מסייעים שאפתניים על ידי שילוב טכנולוגיות החומרה, התוכנה והבינה המלאכותית (AI) העדכניות ביותר כדי להעצים אנשים עם מוגבלויות, מחלות ותנאים מאתגרים אחרים.

סקוט-מורגן, הידוע כ"סייבורג האנושי הראשון בעולם", רותם את הטכנולוגיה להאריך ולהעשיר חיים. הוא אובחן בשנת 2017 עם מחלת נוירון מוטורי (MND) – הידועה גם בשם טרשת אמיוטרופית לרוחב (ALS). כאשר הופיעו הסימפטומים הראשונים, סקוט-מורגן החל לחקור אמצעים להאט את התקדמות המחלה הטיפוסית באמצעות אמונתו בפוטנציאל הבלתי מוגבל של הטכנולוגיה. החזון של סקוט-מורגן הוא: "להפוך את הפגיעים לבטוחים, חסרי האונים חזקים, הלא ממומשים".

"הבסיס של שיתוף הפעולה שלנו הוא אמונה בפוטנציאל הלא מנוצל של הטכנולוגיה לשחרר את החלומות שלך - מה שלא תהיה, לא משנה מה הרקע שלך, לא משנה מה הנסיבות שלך, לא משנה מה השאיפות שלך", אמר סקוט-מורגן. בתחילה נאמר על ידי רופאים שיש לו רק שנתיים לחיות, אך לסקוט-מורגן יש מנטרה: "הוסף תקווה עם AI ורובוטיקה!".

DXC ולנובו – לצד צוות מתנדבים וטכנולוגים מובילים – יספקו מומחיות בחומרה, תמיכה בתוכנה, אינטגרציה ובינה מלאכותית. יוזמות מרכזיות כוללות:

*פיתוח כסאות גלגלים אוטונומיים בנהיגה עצמית לניווט בבתים ומעבר להם;

*שמירה על אישיות עם אווטאר שמעבד במהירות בפירוט פוטו-ריאליסטי;

*מינוף מציאות רבודה (AR) כממשק משתמש הנשלט בתנועות עיניים בלבד;

*האצת הדור וההתאמה האישית של קולות דיגיטליים אקספרסיביים רגשית; ו

*הטמעת טכנולוגיה חכמה בכל בית המשפחה כדי לשפר את חייהם של כל דייריו.

בנוסף לפיתוח פתרונות מותאמים אישית, לנובו תרמה ציוד מחשוב למשרד הביתי של סקוט-מורגן. קלווין קרוסלין, מנהל הגיוון הראשי של לנובו ונשיא קרן לנובו אמר: "יש לנו אחריות להפוך את הטכנולוגיה החזקה לנגישה ככל האפשר וליצור הזדמנויות חדשות. זו בדיוק הסיבה שאנחנו מתלכדים מאחורי הרעיון של טכנולוגיה חכמה יותר לכולם, ואני אסיר תודה לד"ר סקוט-מורגן שהזמין אותנו לשתף פעולה ולשתף חלק קטן מהחזון יוצא הדופן שלו".

DXC תפעל כמשלבת טכנולוגיה. פריסת יכולות מערימת הטכנולוגיה הארגונית מ- DXC תביא ידע וניסיון טכנולוגיים כדי להבטיח שילוב חלק ומאובטח בין תשתיות, יישומים, ניתוחים ופתרונות הנדסיים.

"פיטר הוא השראה מדהימה", אמר סטיב טורפי, נשיא EMEA ב-DXC. "צוות DXC יציע ייעוץ ותמיכה להגדרת דרישות, ארכיטקטורת היעד ומפת הדרכים הטכנולוגית. באופן ספציפי, הם יאפשרו את הפונקציות למעקב אחר העיניים, מקלדות וירטואליות, דיבור וביצועי אווטאר. לפיטר, עם הקרן, יש תשוקה בלתי נלאה לאתגר את החשיבה שלנו על האופן שבו ניתן להשתמש בטכנולוגיה כדי לשפר את חייהם של אנשים וחברה".

למידע נוסף על ד"ר פיטר סקוט-מורגן, כולל הרקע שלו, מחקר מתמשך, והזדמנויות לפעילות באמצעות קרן סקוט-מורגן.

"יישמתי חיים שלמים של מחקר כדי לשכתב את העתיד שלי - הפסקה יוצאת דופן! אבל הרבה יותר חשוב, יש לנו עכשיו את ההזדמנות לשכתב את העתיד עבור מיליונים - בסופו של דבר מיליארדים - על ידי יישום הלקחים שנלמדו כדי להפוך את הפגיעים לבטוחים, חסרי האונים חזקים, הלא ממומשים. רציתי דרך להשתחרר מגופי הפתאומי ולא מתאים, להתגבר על אבחנה הרסנית ולדמיין מחדש מה המשמעות של 'מחלה סופנית'. אבל אנחנו יכולים לעזור לכל מי שמרגיש מקופח. הם יכולים לעלות כמו עוף החול! עם תמיכה יוצאת דופן מבעלי פרנסיס, אינספור משתפי פעולה אדיבים ומבריקים, ומנהיגי טכנולוגיה כמו DXC ולנובו, אני מוצא את העתיד שהיה פעם אפל, בהיר להפליא."

אודות DXC Technology

DXC Technology (NYSE: DXC) מסייעת לחברות גלובליות להפעיל את המערכות והפעילויות הקריטיות שלהן תוך ביצוע מודרניזציה של המחשוב, מיטוב של מבני הנתונים והבטחת אבטחה ומדרגיות בעננים ציבורים, פרטיים והיברידיים. עם עשרות שנים של יצירת חדשנות, החברות הגדולות ביותר בעולם סומכות על DXC שתתקין את מחסנית הטכנולוגיות הארגוניות שלנו כדי לספק רמות חדשות של ביצועים, תחרותיות וחוויות לקוח. למידע נוסף על הסיפור של DXC והמיקוד שלנו באנשים, לקוחות וביצוע תפעולי, בקרו בבקשה באתר DXC.com.

אודות לנובו

לנובו (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) חברת Fortune Global 500בהכנסות של 60 מיליארד דולר המשרתת לקוחות ב-180 שווקים ברחבי העולם. אנו מתמקדים בחזון נועז לספק טכנולוגיה חכמה יותר לכולם, מפתחים טכנולוגיות משנות עולם המספקות כוח (באמצעות מכשירים ותשתיות) ומעצימות (באמצעות פתרונות, שירותים ותוכנות) מיליוני לקוחות מדי יום ויחד יוצרות חברה דיגיטלית מכילה, אמינה ובת קיימא יותר לכולם, בכל מקום. למידע נוסף:https://www.lenovo.com וקראו על החדשות האחרונות דרך StoryHub שלנו.

אודות Lenovo Tech World 2021וד"ר פיטר סקוט-מורגן

סקוט-מורגן הצטרף ללנובו לאירוע Tech World 2021 שלה ב-8 בספטמבר כדי לשוחח עם תורסטן סטרמלאו, מנהל הייעוץ האסטרטגי של לנובו, על המטרות המשותפות שלהם לספק טכנולוגיה חכמה יותר לכולם.

"אני גאה מאוד לעבוד עם פיטר, מדען מבריק לחלוטין ובן אדם מעורר השראה", אמר סטרמלאו, שמוביל את מאמציה של לנובו. "אנחנו מתמקדים הרבה בהגברת הנגישות והמגוון בלנובו, וזו הזדמנות ייחודית להבטיח שהחדשנות שלנו עושה שינוי אמיתי – גם לפיטר וגם, אני מקווה, לרבים אחרים".

אודות שותפים אחרים התומכים בקרן סקוט-מורגן

משתפי פעולה מרכזיים אחרים שכבר עובדים עם סקוט-מורגן על יוזמה זו כוללים את מתיו איילט מ- CereProc, אמנדה דארבי מ- Optimize3D באולפני פיינווד, וארי שפירו מ- Embody Digital.

ליצירת קשר

Media
Antoine Roussel,

Communications EMEA: [email protected]

מקור:DXC Technology

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI