דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנדרסן גלובל ממשיכה בהתרחבותה באסיה עם משרד עורכי דין שבסיסו במלזיה
אנדרסן גלובל ממשיכה בהתרחבותה באסיה עם משרד עורכי דין שבסיסו במלזיה
חיים נוי 21/09/21 |  צפיות: 735

אנדרסן גלובל ממשיכה בהתרחבותה באסיה עם משרד עורכי דין שבסיסו במלזיה

סן פרנסיסקו, 21 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Andersen Global ממשיכה בהתרחבותה באסיה באמצעות הסכם שיתוף פעולה עם משרד עורכי הדין Halim Hong & Quek(HHQ).

HHQ, שנוסד בשנת 2000, מציע יכולות משפטיות בשירות מלא ליישוב סכסוכים אלטרנטיביים, בנקאות ופיננסים, חברות ומיזוגים ורכישות, אנרגיה ותשתיות, ליטיגציה, נדל"ן ובנייה. עם משרדים בקואלה לומפור, ג'והור ופנאנג, המשרד מספק שירותים למגוון רחב של חברות מקומיות ובינלאומיות, כמו גםלקוחות פוטנציאלים מבוססים ומשקיעים זרים.

"המטרה שלנו היא להעצים אנשים ועסקים עם השירותים המשפטיים הטובים מסוגם תוך יצירת השפעה חברתית בעלת ערך מוסף באמצעות היכולות שלנו", השותף המנהל דאטו קואק נגיי מאנג (Dato’ Quek Ngee Meng). "אנחנו שוכרים את אלה ששואפים לטוב ובעלי חשיבה חיובית. הצוות שלנו מחויב להשקיע באנשינו כדי להביא שירות ופתרונות יוצאי דופן ללקוחותינו. שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מרחיב את הפלטפורמה שלנו ואת היכולת שלנו לספק פתרונות חלקים ומשולבים הן בנושאים משפטיים והן בנושאי מס ללקוחות המקומיים והזרים שלנו ברחבי העולם".

מארק וורסאץ, יו"ר אנדרסן גלובל ומנכ"ל אנדרסן הוסיף, "הידע התרבותי של HHQ והניסיון הרחב בשווקים באזור מביאים ערך מיידי ללקוחותינו ולאנשים שלנו כאשר הדרישות באזור ממשיכות לעלות. מלזיה מהווה תוספת משמעותית לפלטפורמה הגלובלית שלנו, ומחויבות המשרד לניהול ולשירות מהשורה הראשונה מחזקת את יכולתנו לענות על צרכי הלקוחות בכלכלות הגדולות בעולם".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-8,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-301 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וכמו כן חֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI