דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ארגון WEA לקידום יזמות נשית חוגג שנתיים להיווסדו בהכרזה על יוזמות רבות השפעה למען שינוי לטובת יזמיות
ארגון WEA לקידום יזמות נשית חוגג שנתיים להיווסדו בהכרזה על יוזמות רבות השפעה למען שינוי לטובת יזמיות
חיים נוי 26/09/21 |  צפיות: 1099

ארגון WEA לקידום יזמות נשית חוגג שנתיים להיווסדו בהכרזה על יוזמות רבות השפעה למען שינוי לטובת יזמיות

ניו יורק, 23 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

ארגון WEA לקידום יזמות נשית, יוזמה אסטרטגית רבת שותפים, הוקמה על ידי חמש סוכנויות או"ם וחברת מרי קיי בע"מ. היום, ארגון זה מציין שנתיים להיווסדו בהכרזה על התקדמותן של מספר תוכניות אשר נועדו להשפיע על 5 מיליון נשים ברחבי העולם עד שנת 2030. התוכניות ומוצרי הידע, אשר ממחישים אף יותר את מחויבות ארגון WEA להעצים את השפעתו של פיתוח יזמות הנשים תוך השגת מטרות פיתוח הקיימות של האו"ם, יושקו ברבעון האחרון של שנה זו.

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. ראו את ההודעה במקור בשפה האנגלית כאן:

https://www.businesswire.com/news/home/20210923005313/en/

"לפני שנתיים, ארגון WEA התחייב לאפשר ליזמיות להקים ולטפח עסקים משלהם, ככלי להאיץ התקדמות לטובת שוויון לנשים," אמרה דברה גיבינס, מנהלת התפעול בחברת Mary Kay Inc.. "היום, אנו נרגשות לדווח על התקדמות בנוגע להבטחה זו ולהמחיש את ההשפעה הייחודית שיכולה להיות לחמש סוכנויות האו"ם ולמגזר הפרטי, כאשר הם מאחדים כוחות. התוכניות הללו מהוות צעדים קונקרטיים לקראת השינוי השיטתי הנחוץ כדי לטפח סביבת צמיחה, קיימות וחוסן גמיש ליזמיות".

התוכניות האסטרטגיות, שכולן נבנו במיוחד סביב סוגיית המגדר, הן תוצאה של שיתוף פעולה בין ארגון העבודה הבינלאומי ((ILO, מרכז המסחר הבינלאומי (ITC), יוזמת גלובל קומפקט של האו"ם (UNGC), תכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP) ונשות האו"ם, תוך תמיכה אסטרטגית ומימון מצד מרי קיי.

*כלים והדרכה לבניית קיבולת דיגיטלית

בשיתוף פעולה עם חברת ITC SheTrades, במרכז המסחר הבינלאומי, ארגון WEA יציע תוכנית לימודים מודרכת, לצד הכשרה מעשית לנשים ממדינות מתפתחות, המעוניינות ביזמות ו/או מתכננות להשתלב בשרשראות ערך אזוריות ועולמיות. ההכשרות המקומיות לשנת 2021 יתקיימו בערוץ הווירטואלי בברזיל, בקולומביה, בהודו ובמקסיקו.

תוכנית היזמות המקוונת מכוונת להקנות ליזמיות את המיומנויות לתכנן ולהקים עסקים בעלי פוטנציאל מעשיות כלכלית. באמצעות 27 מודולות העוסקות בשבעה שלבי מפתח בפיתוח עסקי, המלוות ביותר מ-200 סרטונים, המשתתפות ילמדו כיצד לאמץ תרבות של יזמות, לפתח רעיונות באמצעות חשיבה מובנית ושיטות סטרטאפ צרות , להכין את מודל הקנווס, לתכנן פרזנטציה, לזהות מקורות מימון, למצוא את השותף הנכון, למצוא חניכה, לבנות צוות ולהקים עסק בכלל.

תכנית הלימודים חינמית עבור כל המשתמשות, וניתן להתחבר אליה ללא כל קושי. המשתתפות יקבלו תעודה עם השלמתה.

תכנית הלימודים של ארגון WEA לקידום יזמות נשים ו- ITC SheTradesמטעם מרכז המסחר הבינלאומי תפורסם בהדרגה בין אוקטובר לדצמבר 2021 באנגלית, בספרדית ובצרפתית. תכנית הלימודים תופיע גם בערבית, ברוסית ובמנדרינית בשנת 2022. היא תהיה נגישה באתר ארגון WEA ובמרחב הלמידה הווירטואלי של ITC SheTrades, מרכז המסחר הבינלאומי ובאפליקציות בנייד, החל מאוקטובר 2021.

*מחקר בנושא יזמות

אחד מיעדי ארגון קידום יזמות הנשים לשנת 2020-2021, ארגון העבודה הבינלאומי מתמקד בחיזוק הסנגור לטובת התפתחותן של יזמיות במקסיקו ובברזיל. במקסיקו, שני הארגונים יפרסמו ממצאי הערכת תנאי המסגרת, אשר משפיעים על התפתחותן של יזמיות.

מחקר זה הוא ייחודי למגזר המסחר והתעשיה במקסיקו סיטי, ועוסק בהשפעת נגיף הקורונה. ההערכה כוללת מערך המלצות יישומיות ליצירת סביבה מאפשרת יותר, אשר פותחו בשיתוף פעולה צמוד עם שותפים ארציים, לרבות איגודי מעסיקים, לשכות המסחר ואיגודי יזמיות, על מנת להבטיח בעלות וקיימות ארצית.

בברזיל, באמצעות ארגון WEA לקידום יזמות נשים, ארגון העבודה הבינלאומי משתף פעולה עם SENAI, מובילה לאומית בהכשרה טכנית ומקצועית, בכדי לתמוך בפיתוח יזמות נשים ולטפח שיח המתבסס על ממצאי הערכת WED אשר נערכה במסגרת פרויקט WIN-WIN, הממומן על ידי האיחוד האירופי. תכנית הכוללת כנסים, סמינרים, הכשרות וקמפיינים בתקשורת, הן ברמה הארצית והן ברמה האזורית נבנתה על מנת להפיק ולגבש מומנטום לטובת פיתוח יזמות נשים.

*קידום, סנגור והכשרה לטובת רכש רגיש מגדר

רכש רגיש מגדר יכול להיות בעל השפעה מכוננת וטומנת בחובה שינוי על כלכלות מקומיות ובינלאומיות, כמו גם לתרום להעצמת כלכלית בקרב נשים. ברמה העולמית, אחד משלושה עסקים קטנים, בינוניים וגדולים נמצאים בבעלות נשים1, אך נשים זוכות לאחוז אחד בלבד מכלל הרכש המנוצל על ידי תאגידים גדולים וממשלות2.

ארגון WEA לקידום יזמות נשים השתתף בפורום ההעצמה הבינדורית בפריס (30 ביוני-2 ביולי), באמצעות תוכנית "מניעי השינוי", תוך הנחיית פאנל בנושא "בניית אסטרטגיית שינוי לרכש רגיש מגדר", אשר נועד לעורר מודעות לגבי המחסומים המורכבים, והקשורים זה בזה, העומדים בפני יזמות נשים, כמו גם לקדם רכש רגיש מגדר.

התרומות העיקריות של נשות האו"ם לקו העבודה שהתווה רכש מגיב המגדר של ארגון WEA לשנת 2021 כוללות את ביסוס המקרה העסקי לרכש מגיב מגדר, וזאת באמצעות השקת קהילה של פעולה בחודש יולי, בשיתוף עם יוזמת הגלובל קומפקט של האו"ם. זאת, על מנת לגייס בעלי עניין מהמגזר הפרטי.

נשות האו"ם, בתמיכת יוזמת הגלובל קומפקט של האו"ם, מקיימות גם סקר עולמי במגזרים השונים, בנוגע לרכש רגיש מגדר. במסגרת זו, נשות האו"ם יראיינו יותר מ-50 חברות וארגונים, אשר, לצד תשובות הסקר, יניבו מקרי בוחן וכלי סנגור מבוסס-ראיות, אשר ישימו דגש על הסוגייה העסקית הנוגעת לרכש רגיש מגדר. כלי הסנגור יפורסם עד דצמבר 2021 ויהווה תרומה לתמיכת ארגון WEA בתוכנית הדגל של נשות האו"ם, יוזמה הנקראת "יצירת שוויון הזדמנויות ליזמיות".

בחודש דצמבר, נשות האו"ם באירופה ובמרכז אסיה ישיקו תכנית חניכה ניסיונית, על מנת להרחיב הן את יכולות היזמיות, והן את יכולות המגזר העסקי, במטרה להגביר יזמות נשים: (1) בניית יכולות רכש בקרב יזמיות, כך שיהיו ברות תחרות במכרזים להזדמנויות, הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי. (2) חיזוק יכולותיהם של גופים במגזר הפרטי, ביחס ליתר המגזרים, לכונן מדינויות ודרכי פעולה, וכן לגבש יוזמות בהקשר של רכש והשקעה רגישי מגדר.

הכרזת ארגון WEA על אבני הדרך התוכניות הללו היא האחרונה בסדרת צעדים אשר ננקטו על ידי השותפות רבת הצדדים להעלאת המודעות ליזמות כמנוף בעלת חשיבות מכרעת לקידום שוויון לנשים בשנת 2021, ולאחריה.

בפורום השוויון הבין-דורי בפריס, ארגון WEA הכריז על התחייבותו להעצים 5 מיליון נשים עד סוף שנת 2030 ולהקים אקוסיסטם לטובת העצמה כלכלית לנשים, המאפשרת צמיחה, קיימות וחוסן גמיש עבור יזמיות.

ב-28 בספטמבר, ארגון WEA יקיים אירוע וירטואלי שכותרתו "איחוד כוחות לשם הנעת שינוי", בו ייוועדו המנהלים הבכירים של הארגונים הבאים: ארגון העבודה הבינלאומי, מרכז המסחר הבינלאומי, תכנית הפיתוח של האו"ם, יוזמת גלובל קומפקט של האו"ם, נשות האו"ם. את הכנס תפתח מרי קיי. האירוע הגדול הזה, שאורגן במהלך העצרת הכללית של האו"ם מס. 76, לכבוד שנתיים לארגון WEA, יעניק הזדמנות לבעלי העניין באקוסיסטם של יזמות הנשים, לשמוע ממומחים מובילים על הנושאים הבאים: שוויון מגדרי והעצמת נשים, תרומות יזמות הנשים מבחינה כלכלית וחברתית, מדיניות ושיטות בפיתוח, אותם ניתן יהיה ניתן ליישם ולחקות ברמה העולמית, על מנת לתמוך במנהיגות נשים בעסקים. להרשמה ולשאלות נוספות, לחצו כאן:

למידע נוסף אודות ארגון WEA, ועבודתו מאז שנוסד לפני שנתיים, בקרו באתר: we-accelerate.com.

אודות the Women’s Entrepreneurship Accelerator

ארגון WEA ((The Women’s Entrepreneurship Accelerator הינו יוזמה רבת שותפים המקדמת יזמות נשים. ארגון זה נוסד בעת העצרת הכללית של האו"ם מס. 74, על ידי חמש סוכנויות: ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז המסחר הבינלאומי (ITC), יוזמת גלובל קומפקט של האו"ם (UNGC), תכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP), נשות האו"ם ומרי קיי בע"מ, על מנת להעצים חמש מיליון יזמיות עד שנת 2030.

מטרת העל של יוזמה זו היא למקסם את השפעת פיתוח יזמות נשים בהשגת מטרות פיתוח ברות-קיימא, תוך יצירת אקוסיסטם מאפשר עבור יזמיות ברחבי העולם. ארגון WEA ממחיש את כוח השינוי הטמון בשיתוף גופים רבים, בעוצמה ייחודית, במטרה לרתום את הפוטנציאל הטמון בידי היזמיות.

לקבלת מידע נוסף: we-accelerate. עקבו אחרינו: טווטר: ((We_Accelerator, אינסטגרם (@we_accelerator), פייסבוק (@womensentrepreneurshipaccelerator), לינקדאין (@womensentrepreneurshipaccelerator)

אודות the International Labour Organization

ארגון העבודה הבינלאומיThe International Labour Organization (ILO)הינו סוכנות או"ם בעלת מומחיות, אשר נוסדה בשנת 1919, לאחר מלחמה הרסנית. זאת, על מנת לממש חזון המתבסס על ההנחה כי ניתן להגיע לשלום עולמי מתמשך רק על בסיס צדק חברתי. מטרותיו העיקריות של ארגון העבודה הבינלאומי הן לקדם זכויות בעבודה, לעודד הזדמנויות העסקה ראויות, לחזק הגנה חברתית ושיח הנוגע לסוגיות הקשורות לעולם העבודה. המבנה הייחודי של ארגון העבודה הבינלאומי, המונה שלושה גופים, מאפשר לעובדים, למעסיקים ולממשלות שוויון ביכולת לבטא, ובכך מבטיח כי השקפות השותפים החברתיים משתקפות במלואן בסטנדרטים של עבודה ובעיצוב מדיניות ותוכניות.

התוכנית לפיתוח יזמיות של ארגון העבודה הבינלאומי מהווה חלק מיחידת המיזמים הקטנים והבינוניים, אשר פועלת כבר קרוב ל-20 שנה. תוכנית זו פועלת בכדי להרחיב הזדמנויות כלכליות לנשים תוך ביצוע פעולות מחייבות, על מנת לתמוך בנשים בהקמת, בעיצוב ובפיתוח המיזמים שלהן, כמו גם בכדי להפוך סוגיות של שוויון מגדרי למרכזיות בעבודת ארגון העבודה הבינלאומי בפיתוח יזמות. אתר האינטרנט: www.ilo.org, טוויטר: @ILOWED, פייסבוק: ILO WED (@International Labour Organization)

אודות the International Trade Centre

מרכז המסחר הבינלאומי - The International Trade Centre (ITC)הוא סוכנות משותפת לארגון המסחר הבינלאומי ולאו"ם. מרכז המסחר הבינלאומי מסייע לעסקים זעירים, קטנים ובינוניים לפתח כלכלות ולחולל בהם שינוי, כך שיהפכו תחרותיים יותר בשוק הגלובלי ויתרמו לכלכלה ברת-קיימא עד שנת 2021. SheTrades עובדת עם ממשלות, תאגידים וארגונים תומכי עסקים לצורך מחקר, עיצוב מדיניות ותקנות מסחר מאפשרות, לאפשר מימון ולהרחיב את הגישה למכרזים ציבוריים ולשרשראות אספקה תאגידיות. ארגון זה מספק ליזמיות סביבת למידה מגוונת ותוכנית לימודים גמישה בפלטפורמה שלה: www.shetrades.com. לקבלת מידע נוסף, בקרו www.intracen.org ועקבו אחר ITC בטוויטר | פייסבוק | לינקדאין | אינסטגרם | פליקר

אודות the United Nations Global Compact

כיוזמה מיוחדת של המזכיר הכללי לאו"ם, תוכנית גלובל קומפקט של האו"ם תקרא לחברות בכל מקום להתאים את פעולותיהן ואת האסטרטגיות לעשרת העקרונות האוניברסליים בתחומי זכויות אדם, עבודה והמלחמה בשחיתות. תוכנית גלובל קומפקט, אשר הושקה בשנת 2000, הינה בעלת מנדט לכוון ולתמוך את קהילת העסקים הגלובלית בקידום מטרות וערכי האו"ם באמצעות התנהלות תאגידית אחראית. עם מעל 10,000 חברות ו-3,000 גופים בלתי עסקיים חתומים בתוכנית זו, ביותר מ-160 מדינות, ועם יותר מ-60 רשתות מקומיות, זוהי יוזמת הקיימות התאגידית הגדולה ביותר בעולם.

לקבלת מידע נוסף, עקבו אחר @globalcompactבמדיה החברתית ובקרו באתר האינטרנט שלנו unglobalcompact.org.

אודות UN Women

נשות האו"ם UN Womenהוא ארגון מטעם האו"ם הפועל לטובת שוויון מגדרי והעצמת נשים. נשות האו"ם הורם כדי להגביר התקדמות בתחום מענה לצרכי נשים ונערות ברחבי העולם, ולמעשה מגן על צרכיהן ברמה העולמית.

ארגון נשות האו"ם תומך במדינות החברות באו"ם בקביעת סטנדרטים להשגת שוויון מגדרי ועובד עם ממשלות ועם החברה האזרחית על מנת לעצב חקיקה, מדיניות, תוכניות ושירותים הנחוצים כדי להבטיח כי הסטנדרטים מיושמים ביעילות ושהם אכן לטובת נשים ונערות ברחבי העולם. ארגון זה עובד ברמה העולמית בכדי להפוך את חזון מטרות פיתוח בר-קיימא, למציאות, עבור נשים ונערות. הוא תומך בהשתתפות שווה לנשים בכל היבט בחיים, תוך התמקדות בארבע עדיפויות אסטרטגיות: נשים מובילות, משתתפות במערכות ממשל ומפיקות מהן תועלת.

נשים זוכות לבחון מבחינת הכנסה, לתעסוקה ראויה ולריבונות כלכלית. כל הנשים והנערות מנהלות חיים נטולי כל אלימות שהיא. נשים ונערות תורמות ליצירת שלום בר קיימא וחוסן גמיש. הן אף בעלות השפעה רבה בנושא. זאת ועוד, הן מפיקות תועלת שווה ממניעת אסונות טבי, קונפליקטים ופעולות הומניטריות. ארגון נשות האו"ם גם מרכז ומקדם את עבודת מערכת האו"ם בכל הנוגע לקידום שוויון מגדרי.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-58 שנה כשלה שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום יותר טוב. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחד בכל פעם. למדו עוד ב- marykayglobal.com

ראו את הגרסה במקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20210923005313/en/

ליצירת קשר:

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 or  [email protected]

מקור: Women’s Entrepreneurship Accelerator

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI