דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Press Ganey מכריזה על תוכניות לרכוש את Forsta - מובילה בריבוע הקסם בתחום Voice of the Customer של גרטנר ב-2021
Press Ganey מכריזה על תוכניות לרכוש את Forsta - מובילה בריבוע הקסם בתחום Voice of the Customer של גרטנר ב-2021
חיים נוי 10/02/22 |  צפיות: 1194

Press Ganey מכריזה על תוכניות לרכוש את Forsta - מובילה בריבוע הקסם בתחום Voice of the Customer של גרטנר ב-2021 - כדי להאיץ את החדשנות בתעשיית חוויית הבריאות העולמית

מעצמת הבריאות תגדיל את היצע המוצרים שלה ותחשוף תובנות מעמיקות יותר עבור הלקוחות עם טכנולוגיית ה-Human Experience (HX) של Forsta

בוסטון ולונדון ואוסלו נורווגיה, 7 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE):

Press Ganey, מובילה ידועה בחוויית מטופלים, חברים, עובדים וצרכנים ברחבי מערכת הבריאות, הודיעה על תוכניותיה לרכוש את Forsta, ספקית עולמית מובילה בתעשייה של חוויית לקוח וטכנולוגיה לחקר שוק. Forsta סומנה כמובילה בריבוע הקסם בתחום Voice of the Customer של גרטנר ב-2021. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הקלנדרי הראשון או השני של 2022, וכפופה לאישורים רגולטוריים ותנאי סגירה מקובלים אחרים.

"ברית זו דוחפת את Press Ganey לעתיד חדש. המצוינות הייחודית שלנו בייעוץ בתחום הבריאות, והנתונים והאנליטיקה הקנייניים, יזכו בקרוב להזרמה של עוד יותר חדשנות ומהירות באמצעות פלטפורמת החוויה והטכנולוגיה המחקרית ברמה העולמית של Forsta", אמר פטריק ט. ריאן, יו"ר ומנכ"ל Press Ganey. "אני מאוד נרגש לקבל את פניה של Forsta למשפחת Press Ganey. זוהי קפיצת מדרגה עצומה ביכולת שלנו לסייע ללקוחותינו לעשות את העבודה שלהם טוב יותר בכל יום".

זיווג זה דוחף את Press Ganey קדימה בדרכה לשילוב טכנולוגיה מתקדמת ממוקדת באנשים אל תוך המומחיות שלה בתחום המנהיגות החשיבתית והניהולית בתחום הבריאות. ללקוחותיה של Press Ganey תהיה גישה לערכה חזקה עוד יותר של אפשרויות טכנולוגיות בתחום חוויית הלקוח (CX), חוויית העובד (EX) ומחקר שוק (MR) בפלטפורמה המקיפה של Forsta. Forsta מביאה גם ידע נרחב במספר ורטיקאלים תעשייתיים, כגון קמעונאות, שירותים פיננסיים, נסיעות ואירוח, טכנולוגיה, בידור ומוצרי צריכה. החברה עובדת עם מותגים מובילים בעולם, ביניהם Avon, בסט ביי, קנון ,eBay, שדה התעופה הית'רו ו-Mars, Inc.

עבור Forsta, שיתוף פעולה עם Press Ganey, חלוצה בקידום ביצועים בתחום הבריאות, מביאה גישה חדשה להשקעות, הזדמנויות צמיחה וניסיון מעמיק בייעוץ וניהול שינויים ברחבי מערכת הבריאות המורכבת. Press Ganey מעניקה ל-Forsta את המשאבים להמשיך ולחדש, בקצב מואץ. יכולות ה-CX וה-EX ברמה הגבוהה ביותר של Press Ganey בתחום הבריאות יציידו את Forsta בעשרות שנים של מומחיות בתעשייה זו.

" Press Ganeyהייתה החברה הראשונה שבאמת זיהתה את החשיבות של חוויית המטופל והגיבה עליה, והחברה ממשיכה להוביל חדשנות בתחום. אני נרגש לאחד כוחות עם חברה שמציעה רמה גבוהה של חשיבה קדימה, חברה שהינה מכובדת מאוד, ולהוט ליהנות מהיתרונות שההשקעה הזו תביא ללקוחות שלנו", אמר קייל פרגוסון, מנכ"ל Forsta.

יחד, Press Ganey ו-Forsta משרתים את צורכי הניסיון והתובנות של מיליוני ארגונים:

· 100% ממקבלי אות הכבוד עבור בית החולים ובית החולים לילדים הטובים ביותר של U.S. News & World Report משתמשים ב-Press Ganey.

· Press Ganey מנהלת כ-476 מיליון התקשרויות עם מטופלים מדי שנה.

· פלטפורמת HX (Human Experience) של Forsta משרתת למעלה מ-5,000 לקוחות ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.

· Forsta תומכת ב-9 מתוך 10 סוכנויות מחקר השוק המובילות בעולם.

"מהלך זה הוא השיא של ההשקעות של Press Ganey והמטרה היא לא רק להיות מובילים בתעשיית הבריאות, אלא להוביל גם בטכנולוגיית החוויה. פלטפורמת HX של Forsta תאפשר ל-Press Ganey לעשות קפיצת מדרגה גדולה בפתרונות הטכנולוגיים שאנו מציעים ללקוחות שלנו", אמר דארן דוורקין, מנהל האסטרטגיה הראשי של Press Ganey. "יחד, הדור הבא של חווית המטופל והלקוח יהיה טוב יותר, עמוק יותר ובאמת ממוקד באנשים".

Press Ganey המציאה את המהלך לשיפור ביצועי הבריאות לפני יותר מ-35 שנה. כיום היא מציעה חבילה משולבת של פתרונות העוסקים בבטיחות, מצוינות קלינית, חוויית מטופל ומעורבות בכוח העבודה. החברה עובדת עם יותר מ-41,000 מתקני בריאות במשימתה להפחית את סבל המטופלים ולשפר את חוסן המטפל כדי לשפר את הבטיחות הכוללת, האיכות והחוויה של הטיפול.

אודות Press Ganey

Press Ganey המציאה את המהלך לשיפור ביצועי הבריאות לפני יותר מ-35 שנה. כיום היא מציעה חבילה משולבת של פתרונות העוסקים בבטיחות, מצוינות קלינית, חוויית מטופל ומעורבות בכוח העבודה. החברה עובדת עם יותר מ-41,000 מתקני בריאות במשימתה להפחית את סבל המטופלים ולשפר את חוסן המטפל כדי לשפר את הבטיחות הכוללת, האיכות והחוויה של הטיפול.

אודות Forsta

Forsta היא פלטפורמת טכנולוגית לחוויה ומחקר שאוספת ומנתחת נתונים, ומתרגמת את הממצאים לפעולות שניתנות לשיתוף כדי לספק מידע למקבלי החלטות וכדי להניע צמיחה. הטכנולוגיה של Forsta נועדה לגלות, לנתח ולשתף תובנות חכמות עמוסות בפוטנציאל פעולה אמיתי, ולעזור לארגונים להבין טוב יותר את החוויות האנושיות המלאות של הקהלים שלהם.

ליצירת קשר:

Press Ganey

Ty Fiesel (MP&F)
[email protected]
+1 615 259 4000

Forsta – US

Theresa Tepper
Global Director of Communications
[email protected]

Forsta – EU & UK

Sallyanne Heywood
[email protected]
+44 7884 187 074

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20220207005510/en/

מקור: Press Ganey.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI