דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Pacific Green חתמה על הסכם רכישה עבור מערכת אחסון בסוללת אנרגיה של 99.98 מגה-וואט עבור פארק סוללת האנרגיה הראשון בבריטניה
Pacific Green חתמה על הסכם רכישה עבור מערכת אחסון בסוללת אנרגיה של 99.98 מגה-וואט עבור פארק סוללת האנרגיה הראשון בבריטניה
חיים נוי 26/05/22 |  צפיות: 477

Pacific Green חתמה על הסכם רכישה עבור מערכת אחסון בסוללת אנרגיה של 99.98 מגה-וואט עבור פארק סוללת האנרגיה הראשון בבריטניה

דובר, דלאוור, 25 במאי 2022, (ACCESSWIRE) :

Pacific Green Technologies, Inc. ((OTCQB:PGTK)) מודיעה על חתימת הסכם עם Shanghai Electric Gotion New Energy Technology Co., Ltd כדי שזו תספק את מערכת אחסון סוללת אנרגיה BESS) עבור פארק סוללת האנרגיה בהספק של 99.98 מגה-וואט שהחברה מפתחת ב-Richborough Energy Park בקנט, אנגליה.

ההסכם, המהווה חלק מהסכם המסגרת האסטרטגי לייצור שנחתם על ידי שני הצדדים בשנה שעברה, הוא ציון דרך משמעותי של החברה לפיתוח צינור ה-BESS שלה, בנפח 1.1 גיגה-וואט, בבריטניה. ייצור ומשלוח ה-BESS יתחיל בהמשך השנה, עם גישת 'בדיוק בזמן' ייחודית בה משתמשים כדי למזער את משך הזמן בין הייצור להעברת האנרגיה לסוללות.

סקוט פולטר, מנכ"ל PGTK, הגיב: "עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם Shanghai Electric Gotion לפיתוח מערכת הסוללות שמותאמת במדויק לשוק הבריטי, ואנו שמחים לבצע את ההזמנה הראשונה עבור צינור ה-1.1 גיגה-וואט שלנו בבריטניה. Richborough Energy Park יפעל עד אמצע 2023".

Shanghai Electric Gotion, שהוקמה ב-2017 כשותפות חסרת תקדים בין חברות האם, Shanghai Electric Group Co., Ltd ו-Guoxuan High-tech Co., Ltd, משלבת מחקר ופיתוח, ייצור ובדיקות על פני קיבולת מתוכננת של 10 גיגה-וואט/שעה, כך שהחברה תישאר אחת מיצרניות אגירת האנרגיה הגדולות בעולם.

סקוט הוסיף: "עכשיו, כשהתחלנו בייצור בפרויקט ה-BESS הראשון בנפל 99.98 מגה-וואט בצינור שלנו, אנו מגדילים את המשאבים ואת יכולת הניהול הפנימי שלנו כדי לאפשר ל-Pacific Green לבצע את המהלך של 1.1 גיגה-וואט. הפלטפורמה שאנו בונים היא הבסיס לכך שאנו רוצים להיות יזמי פארק הסוללה המובילים בבריטניה תוך תריסר חודשים".

אודות Pacific Green Technologies, Inc.

פסיפיק גרין טכנולוגיה Pacific Green Technologies Inc. מתמקדת במתן מענה לצורך של העולם באנרגיה יותר נקייה ובת קיימא. החברה מציעה פתרונות אנרגיה של BESS ואנרגיית שמש מרוכזת (CSP) ופוטו-וולטאית (PV) כהשלמה לחטיבות הטכנולוגיות לסביבות ימיות ובקרת הפליטות שלה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של PGTK: www.pacificgreentechnologies.com.

אודות Shanghai Electric Gotion New Energy Technology Co., Ltd

Shanghai Electric Gotion New Energy Technology Co., Ltd הוא מיזם משותף בין קבוצת Shanghai Electric Group Co., Ltd ו- Guoxuan High-tech Co., Ltd. עם מתקני ייצור מרובים והיסטוריה ארוכת שנים בייצור טכנולוגיה וניהול שרשרת אספקה, Shanghai Electric Gotion ממוקמת היטב כדי לספק טכנולוגיית ליתיום-יון BESS ברחבי העולם.

ליצירת קשר:

Scott Poulter, Chairman & CEO
Pacific Green Technologies
T: +1 (302) 601-4659

מקור: Pacific Green Technologies, Inc .

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").

Recursion ממנה את ד"ר נג'את חאן למנהלת מחקר ופיתוח ראשית ומנהלת עסקים ראשית
ד"ר חאן, לשעבר מנהלת מדע נתונים ראשית ומנהלת אסטרטגיה ופורטפוליו גלובלית, מחקר ופיתוח רפואה חדשנית ב-Johnson & Johnson (J&J), תצטרף גם למועצת המנהלים של Recursion

BeyondTrust רוכשת את Entitle ומחזקת את פלטפורמת אבטחת הזהות מבוססת ההרשאות עם פרדיגמה שמשתנה לגישה בדיוק בזמן ומשילות מבוססת זהות
· Entitle הוא פתרון ניהול הרשאות חלוצי המגלה, מנהל וממכן גישת בדיוק בזמן (JIT) ומשילות וניהול זהויות (IGA) מודרני בכל תחום הענן של הארגון. · רכישה אסטרטגית זו משפרת את יכולתה של BeyondTrust להתמודד עם אתגרי הלקוחות המתוחכמים של ניהול גישה מורשית (PAM) וניהול זכאות לתשתיות ענן (CIEM) בנוף הממוקד בענן של ימינו באמצעות תזמון אחוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI