דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Dante Labs מדגישה את ההתקדמות בתוכנית פיתוח גילוי התרופות שלה, ומדגימה את הערך של נתונים גנומיים לגילוי תרופות
Dante Labs מדגישה את ההתקדמות בתוכנית פיתוח גילוי התרופות שלה, ומדגימה את הערך של נתונים גנומיים לגילוי תרופות
חיים נוי 26/05/22 |  צפיות: 516

Dante Labs מדגישה את ההתקדמות בתוכנית פיתוח גילוי התרופות שלה, ומדגימה את הערך של נתונים גנומיים לגילוי תרופות

– החברה מודיעה על מיתוג מחדש לדנטה גנומיקה כדי לשקף את מאמציה הגלובליים הרחבים יותר –

תוכנית גילוי התרופות של דנטה

תוכנית גילוי התרופות של דנטה

ניו יורק, 26 במאי 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

חברת Dante Genomics, מובילה עולמית בגנומיקה וברפואה מדויקת, מדגישה התקדמות משמעותית בתוכנית פיתוח התרופות שלה עם שישה תכשירים המועמדים לתרופה הנמצאים כעת בצנרת של החברה, תוך יישום טכנולוגיית siRNA ו- mRNA הפנימית של דנטה למחלות נדירות ונפוצות.

.

מאז הקמת החברה השקיעה Danteבתוכנית מו"פ חזקה במטרה ליצור פתרונות מקצה לקצה מאבחון ועד טיפול. התוכנית של Danteהחלה עם דגש על מחלה נדירה, בתגובה לאבחון של חולה עם מחלה נדירה שעבורה לא היו טיפולים. הצינור של Danteהתפתח על פני אזורי מחלה מרובים עם ארבע תוכניות תרופות בפיתוח פנימי מלא ושתיים בפיתוח משותף כדי להשיג אימות ושותף חיצוני על ניסויים קליניים ומסחור.

"רפואה מותאמת אישית זקוקה לנתונים מותאמים אישית, וההתקדמות שלנו ב -18 החודשים האחרונים לבדה מדגימה את הערך של נתונים גנומיים למחקר וגילוי פיתוח תרופות", אמר אנדראה ריפוסאטי, מנכ"ל Dante Genomics. "כשהקמנו את Dante Genomics, הרגשנו שיש לנו אחריות לספק רפואה מותאמת אישית מעבר לאבחון, כך שאף מטופל לא יעמוד בפני אבחנה ללא טיפולים יעילים. הגישה ההוליסטית הזו היא שמאתגרת ומניעה אותנו כחברה להאיץ את המדע כדי להציל חיים נוספים".

Dante קידמה את תוכניות התרופות הפנימיות שלה במחלות נדירות בשרירים ומחלות נוירולוגיות נדירות לשלב הטרום-קליני. התוספת החדשה ביותר לצינור תוכנית הגילוי של Danteהיא טיפול אונקולוגי mRNA בשלב הגילוי המולקולרי שנועד לחזק את המערכת החיסונית נגד סוגי סרטן מסוימים. בשיתוף פעולה עם חברת הביוטכנולוגיה האמריקנית Protelica, ל- Danteיש טיפולים במחלות נשימה וסרטן השחלות, שניהם בשלב הפרה-קליני הלא רגולטורי.

פיתוח תוכנית החיסונים mRNA COVIDשל Danteהחל בתחילת 2021 ולאחרונה השלים את השלב הטרום-קליני הרגולטורי והוא מוכן לשלב הראשון שלו בבני אדם.

"הרקע האקדמי שלי לימד אותי את הערך של טיפולי RNA, והמו"פ הפנימי של דנטה ממנף את טכנולוגיית mRNA ו- siRNA כדי להאיץ את הזמן למטופלים מתפיסה למרפאה", אמר מתיה קפוללי, מנהל מדעי ראשי של Dante Genomics. "הנתונים וציר הזמן המתקדם של תוכנית החיסונים mRNA שלנו מדגימים את פלטפורמת ה-RNA האיכותית של Danteואת יכולת הרבייה של מודל זה החלה על טיפולים קליניים אחרים.

החברה גם הודיעה על מיתוג מחדש לדנטה גנומיקה - Dante Genomics כדי לשקף טוב יותר את מאמציה הגלובליים במידע גנומי וברפואה מותאמת אישית. שם החברה, Dante Genomics, מגיע מהתרכובת של האנושות והמדע. "דנטה" מתייחס למשורר ההומניטרי האיטלקי ו"גנומיקה" מתייחס למדע רב העוצמה המתרחש במעבדה גנומית. מאז הקמתה, Dante Genomicsסיפקה למאות אלפי אנשים פתרונות גנומיים איכותיים ובמחיר סביר כדי ליידע את החלטותיהם בתחום הבריאות. הגישה ההוליסטית של החברה לרפואה נעה בין רצף ופרשנות וריאנטים לגילוי פיתוח תרופות.

אודות Dante Genomics

Dante Genomics הינה חברה עולמית לבניית נתונים גנומיים ולמסחור סוג חדש של יישומי בריאות ואריכות ימים המבוססים על ריצוף גנומי שלם ובינה מלאכותית. החברה משתמשת בפלטפורמה שלה כדי לספק תוצאות מטופלים טובות יותר מדיאגנוסטיקה ועד טיפולים בנכסים כולל אחד ממאגרי הגנום הפרטיים הגדולים ביותר בהסכמת המחקר, פלטפורמת תוכנה בבעלות החברה, אשר מתוכננת לממש באופן מלא את כוחם של הנתונים הגנומיים תוך תהליכי שכלול וקניין, המאפשרים גישה תעשייתית לריצוף גנומי.

למידע נוסף:

Laura D’Angelo
VP of Investor Relations
[email protected]
+39 0862 191 0671
www.dantegenomics.com

תמונת יח"צ הקשורה להודעה זו זמינה בקישור:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/5e163117-b6e3-40cc-8ecc-48cd9d72e8ce

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI