דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים זוכי אתגר מיליון הדולר Graph for All של TigerGraph הרשימו עם פתרונות חדשניים לבעיות גלובליות באמצעות שימוש בטכנולוגיית Graph
זוכי אתגר מיליון הדולר Graph for All של TigerGraph הרשימו עם פתרונות חדשניים לבעיות גלובליות באמצעות שימוש בטכנולוגיית Graph
חיים נוי 26/05/22 |  צפיות: 348

זוכי אתגר מיליון הדולר Graph for All של TigerGraph הרשימו עם פתרונות חדשניים לבעיות גלובליות באמצעות שימוש בטכנולוגיית Graph

הפרויקטים המובילים מתייחסים לבריאות הנפש, תמיכה בפליטים, איתור פשע מאורגן, מאבק במידע מטעה גלובלי ועוד

רדווד סיטי, קליפורניה, 25 במאי 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

TigerGraph, ספקית של פלטפורמת ניתוח גרפים מובילה, חשפה היום את הזוכים באתגר מיליון הדולר Graph fo All - והעניקה מיליון דולר במזומן לפרויקטים משני משחק, המונעים בידי גרפים, המנתחים ונותנים מענה לקבות מהדאגות החברתיות, הכלכליות הבריאותיות והאקלימיות של ימינו. הפרויקטים הזוכים, שהוכרזו ב- Graph + AI Summit השבוע, נבחרו בידי ועדת שיפוט עולמית מתוך יותר מ-1,500 פרויקטים שנרשמו מיותר מ-100 מדינות. הפרויקט Mental Health Hero זכה בפרס הגדול בסך 250 אלף דולר עבור יצירת אפליקציה שתעזור לספק גישה והתאמה אישית רבה יותר לטיפול בבריאות הנפש.

"מטיפול בבעיות בריאות הנפש לתמיכה בפליטים אוקראינים ועד לניבוי כיצד זעזועים באספקה ​​יתפשטו בכלכלה העולמית, ההגשות שקיבלנו מתמודדות עם דאגות בעולם האמיתי ומדגימות גישות חדשניות לפתרון אותן באמצעות טכנולוגיית גרפים", אמר ד"ר יו שו, מייסד ומנכ"ל TigerGraph. "רצינו ליצור אתגר שייצור יישומים חדשים וחדשניים של טכנולוגיית גרפים והקהילה הגלובלית עשתה בדיוק את זה. ההתמקדות הגורפת בנושאים גלובליים באתגר הזה מראה שבלי קשר לגיאוגרפיה, כולנו חולקים רבות מהדאגות ואתגרים, ושטכנולוגיית גרפים יכולה לעזור להתמודד איתם".

זוכי אתגר מיליון הדולר Graph for All

לאחר סקירה מקיפה של ועדת השיפוט העולמית, שהורכבה מ-32 מומחים מהתעשייה, מהאקדמיה ומ-TigerGraph, להלן 15 הפרויקטים עטורי הפרסים.

הזוכה הגדול באתגר מיליון הדולר Graph for All

הפרס הגדול, 250,000 דולר: Mental Health Hero - Mental Health Hero היא גישה מבוססת גרפים לפתרון אחת ממגיפות בריאות הציבור הגדולות ביותר כיום: השכיחות של בעיות נפשיות שאינן מטופלות כמו חרדה ודיכאון. לפי ה-CDC, 400 מיליון אנשים ברחבי העולם אינם מקבלים טיפול חיוני להפרעות בריאות הנפש שלהם [1]. בנוסף, על פי ההערכות, רק 40% מהמבוגרים עם מחלת נפש מקבלים טיפול עבורה [2].

זוכים בולטים באתגר מיליון הדולר Graph for All

המשפיע ביותר, מקום הראשון, 100,000 דולר: UAWelcome - משבר הפליטים העולמי הגיע לרמה חדשה של מודעות עם המלחמה באוקראינה. בתגובה, UAWelcome יצרה פלטפורמה המשתמשת בטכנולוגיית גרפים כדי לחבר בין פליטים בודדים וצרכיהם עם קהילה צומחת במהירות של מתנדבים והמשאבים המוגבלים והמפוזרים. האפליקציה שלהם כבר בשימוש ומחברת מתנדבים ומשאבים מפוזרים עם פליטים אוקראינים ועוזרת לפליטים לבקש מקלט בארצות הברית.

החדשני ביותר, מקום הראשון, 100,000 דולר: Universe Planner - אפליקציה לתכנון מטאברס רב יקומי המאפשרת למשתמשים לפתור בעיות מורכבות על ידי ניצול ומינוף ידע חברתי. זה גם מחבר את המשתמשים באופן חברתי עם אחרים העובדים על אותה משימה או תוכנית דומה.

השאפתני ביותר, המקום הראשון, 100,000 דולר: ShockNet - מאפשר למשתמשים לבצע התאמצות בהנחות, לחקור את שרשראות הזעזועים החזויות בכלכלת העולם, ולזהות דרכים להימנע ממשברים כלכליים על ידי קבלת נראות שמתארת כיצד ומדוע הזעזועים מתפשטים. ShockNet כוללת אפליקציה המאפשרת לקובעי מדיניות לדמיין ולהתאים את המודל כדי להבין טוב יותר כיצד לקזז או למנוע משבר עתידי.

הישים ביותר, המקום הראשון, 100,000 דולר: BioDex - BioDex משלב את הסקרנות הטבעית שלנו עם המוטיבציה שגורם משחק. על ידי יצירת משחק בו חווים חיבור לטבע, שחקנים יכולים לצלם תמונות בטבע, לזהות מינים ולהציג את תכונותיו בזמן אמת, תוך שאיפה לזהות כמה שיותר מינים ולתרום מידע על המגוון הביולוגי למחקר.

נשים ש-Graph, 30,000 דולר: Diagnosx - לאחר שראו ממקור ראשון במיון את המאבקים הכפולים של חולים שלא מבינים את מצבם הבריאותי ורופאים שמנסים לצייר תמונה שתסביר את המצב, ברי דיי הבינה שצריכה להיות דרך טובה יותר. הרעיון שלה להציג מודלים תלת ממדיים שימחישו את רוחב ועומק האבחון של המטופל לידי כל המטופלים מומש ב-Diagnosx. האפליקציה מציגה מודל תלת ממדי של האבחנה וההיסטוריה הרפואית של המטופל כדי להמחיש טוב יותר את הממצאים והאבחנה, ולהקטין פערים בתקשורת בין הרופא למטופל.

הפופולרי ביותר, 20,000 דולר: גרף סרטן רב-מודלי - מחלות רבות קשורות זו לזו, וסיבוכים ממחלה מסוימת עלולים לגרום למחלה אחרת. באמצעות הכוח של גרפים ולימוד מכונה, פרויקט זה נועד לחשוף קישורי מחלות חדשים ולעזור לחוקרים להתכונן טוב יותר למגפות עתידיות או למחלות מתעוררות.

זוכים נוספים

המשפיע ביותר

מקום שני, 50,000 דולר: Fact-Checker: Fighting Misinformation at Scale - מערכת מרובת פלטפורמות, רב-לשונית, לבדיקת עובדות בזמן אמת המופעלת על ידי למידת מכונה וטכנולוגיית גרפים.

מקום שלישי, 25,000 דולר: Project Athena - מסגרת גרפית אוטומטית ידע גנרי הבונה את עצמה מנתונים טקסטואליים לא מובנים ומשתמשת בשפה טבעית כדי לבצע שאילתות וליישם נתונים.

החדשני ביותר

מקום שני, 50,000 דולר: RepoLinks - גרף המציג את הקשרים הדחוסים והמורכבים בין מפתחי תוכנה, שפות תכנות ופרויקטים של תוכנה, כדי להבין טוב יותר גורמים כמו מערכי מיומנויות, פרודוקטיביות והתפתחות טכנולוגית בתוך ארגונים.

מקום שלישי, 25,000 דולר: Gemini - מנוע חיפוש חדשותי אקלקטי שחותך את הרעש ומאפשר לקוראים לחפור עמוק לתוך נושא מוגדר או לחקור היבטים מרובים של החדשות שהם הכי מתעניינים בהן.

השאפתני ביותר

מקום שני, 50,000 דולר: Finding Drug Interaction in Silico with Graph - מזהה אינטראקציות תרופתיות ותופעות לוואי אפשריות באמצעות לימוד מכונה גרפי במהלך תהליך הפיתוח של התרופות.

מקום שלישי, 25,000 דולר: Candoor - אתר רשת חברתית לאנשים המבקשים להתחבר לאחרים לשיחות גלויות על כל דבר, החל מייעוץ מקצועי בתעשייה ועד לטיפים לעיסוק בתחביב.

הישים ביותר

מקום שני, 50,000 דולר: TigerGraph for United Nations Data - הופך את הנתונים של האו"ם, מערך הנתונים החזק ביותר בעולם, לנגיש בקלות לכל אחד על ידי ניצול הכוח של טכנולוגיית הגרפים.

מקום שלישי, 25,000 דולר: BiasCheck - תוסף חדש ומגניב עבור Google Chrome המטפח חשיבה ביקורתית על ידי זיהוי הטיה/דיוק של כל מקורות החדשות. הטכנולוגיה גם מאפשרת למשתמשים לחקור נושאים מוגדרים עם נקודות מבט שונות המאתגרות את המצב הקיים.

ועדת השיפוט של Graph for All Million Dollarהורכבה ממדעני הנתונים המבריקים והמוכרים ביותר בעולם, פרופסורים, דוקטורים, מהנדסים מכובדים ומייסדי חברות גלובליות המתמקדות בבינה מלאכותית (AI), אנליטיקה, גרף ידע ומומחים אחרים בתעשייה עם ידע מעמיק בטכנולוגיית גרפים, מקרי שימוש בגרף ופריסות גרפים. ועדת השיפוט כללה שמונה דוקטורים, שלושה אקדמאים מאוניברסיטאות מובילות, עמית מחקר לתואר שני ב- NSF, מדען גיאוגרפי ימי, ו-2קגל גרנד מאסטר. מהנדסי TigerGraph ומומחי מוצר הצטרפו גם הם לפאנל כשופטים עובדים.

"וואו! השימוש היצירתי בגרף ובנתונים בפתרונות אלה באמת מראה כיצד גישת גרפים עם הנתונים הנכונים יכולה לטפל בכל כך הרבה בעיות גלובליות", אמר חואן סקודה, מדען ראשי, שופט ב- data.world and Graphעבור All Million Dollar Challenge. "מה שבאמת מרגש הוא שניתן להרחיב וליישם את רוב הפרויקטים האלה במצבים רבים ושונים ובמקרי שימוש בעתיד. הפרויקטים משמשים כתבניות שניתן להתאים, להגדיל ולהתאים אותן למצבים אחרים, ומסייעים לשפר את החיים עבור אנשים רבים עוד יותר. כמו הפרויקט שנוצר כדי לעזור לפליטים אוקראינים, למרות שהוא מצוין למצבי פליטים, אותו יישום יכול לשמש כדי לעזור לאנשים שנפגעו מאסונות טבע ברחבי העולם".

קישורים מועילים

  • Graph for All Million Dollar Challenge
  • Graph + AI Summit
  • Get TigerGraph
  • TigerGraphCloud
  • TigerGraphWebsite
  • TigerGraphBlog
  • TigerGraphon Twitter
  • TigerGraph on LinkedIn

אודות טייגרגרף

טייגרגרף TigerGraph היא פלטפורמה לניתוחים מתקדמים ולמידת מכונה על נתונים מחוברים. הטכנולוגיה המוכחת של טייגרגרף, המבוססת על מסד הנתונים הגרפי המקורי המבוזר הראשון והיחיד בתעשייה, תומכת ביישומים מתקדמים של ניתוחים ולמידת מכונה כמו זיהוי הונאות, איסור הלבנת הון, זיהוי ישויות, לקוח 360, המלצות, גרף ידע, אבטחת סייבר, שרשרת אספקה, האינטרנט של הדברים וניתוח רשתות. המטה של החברה נמצא ברדווד סיטי, קליפורניה. תתחילו חינם עם tigergraph.com/cloud.

קשרי מדיה

North America
Tanya Carlsson
Offleash PR
[email protected]
+1 (707) 529-6139

EMEA
Anne Harding
The Message Machine
[email protected]
+44 7887 682943

APAC
Rasheed Abu Bakar
Sandpiper
[email protected]
+65 9112 6504

1הפניות

[1] https://futuresrecoveryhealthcare.com/blog/barriers-to-mental-health-treatment/
[2] https://towardsdatascience.com/data-science-in-mental-health-ccd09ba2148a

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI