דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים יעילות מתמשכת של Cabotegravir ארוך טווח עבור PrEP בקרב נשים סיסג'נדריות - ממצאים ממחקר HPTN 084
יעילות מתמשכת של Cabotegravir ארוך טווח עבור PrEP בקרב נשים סיסג'נדריות - ממצאים ממחקר HPTN 084
חיים נוי 29/07/22 |  צפיות: 497

יעילות מתמשכת של Cabotegravir ארוך טווח עבור PrEP בקרב נשים סיסג'נדריות - ממצאים ממחקר HPTN 084

דורהאם, צפון קרוליינה, 28 ביולי 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

חוקרים מרשת הניסויים למניעת HIV (HPTN) הציגו תוצאות מעודכנות ממחקר הקאבוטגרביר ארוך הטווח HPTN 084 (CAB) למחקר מניעת חשיפה מוקדמת (PrEP) בכנס איידס 2022 במונטריאול. ממצאים חדשים מראים כי הפחתה בשכיחות האיידס נמשכה ב-12 החודשים שלאחר חשיפת הניסוי (5 בנובמבר 2020, עד 5 בנובמבר 2021).

"תוצאות אלה מעודדות מכיוון שיעילות CAB נשמרה במהלך 12 החודשים שלאחר הניסוי, ואישרה רמה גבוהה של הגנה מפני הדבקה בHIV בקרב משתתפי המחקר", אמרה ד"ר סינאד דלאני-מורטווה, ראש פרוטוקול HPTN 084, מנהלת מחקר ב- Wits RHI, ופרופסור מחקר באוניברסיטת Witwatersrand ביוהנסבורג, דרום אפריקה.

HPTN 084 הוא ניסוי אקראי ומבוקר שלב 3 מתמשך שהדגים בעבר את עליונותו של הקאבוטגרביר ארוך הטווח שלViiV Healthcareבהשוואה לטנופוביר/אמטריסיטבין פומי יומי (TDF/FTC) למניעת HIV בהדבקה בלידה. החלק הסמוי של הניסוי הופסק בסקירת ביניים מתוכננת בנובמבר 2020 בשל ראיות ליעילות מעולה בהשוואה ל-TDF/FTC פומי יומי. לאחר מכן, המשתתפים לא נסוגו והמשיכו במשטר המחקר האקראי המקורי שלהם עד לתיקון פרוטוקול שיציע CAB עם תווית פתוחה.

"הידבקות ב-HIV ממשיכה לאיים על בריאותן של נשים ברחבי העולם", אמר ד"ר מירון כהן, חוקר ראשי שותף ב-HPTN ומנהל המכון לבריאות גלובלית באוניברסיטת צפון קרוליינה בצ'אפל היל. "העצמת נשים עם אפשרויות PrEP בטוחות ויעילות היא קריטית להפחתת HIV כאיום בריאותי עולמי".

HPTN 084 גייסה 3,223 נשים סיסג'נדריות באתרי מחקר בבוטסואנה, אסווטיני, קניה, מלאווי, דרום אפריקה, אוגנדה וזימבבואה. 23 מקרי הידבקות בתקריות (3 CAB, TDF/FTC) זוהו בתקופה של 12 חודשים ללא הפרעה. מתוכם, נקבע כי שניים (1 CAB, 1 TDF/FTC) התרחשו במהלך שלבהניסוי הסמוי. רק אחד ממקרי CAB (מקרה פאזה סמוי ) קיבל אי פעם זריקה. 83 הריונות מאושרים נוספים (43 CAB, 40 TDF/FTC) התרחשו בתקופה הלא מרוסנת. לא דווח על חריגות מולדות.

"נתוני ההיארעות הנוספים של הריון מדגישים את החשיבות של ביסוס הבטיחות והפרמקולוגיה של CAB בקרב נשים בהריון", אמרה ד"ר וופאא אל-סאדר, חוקרת ראשית שותפה ב-HPTN, מנהלת ICAP ופרופסור לאפידמיולוגיה ורפואה באוניברסיטת קולומביה בניו יורק.

HPTN 084 מומן במשותף על ידי NIAID, קרן ביל ומלינדה גייטס, ו- ViiV Healthcare. מוצר המחקר סופק על ידי ViiV Healthcare ו- Gilead Sciences, Inc Inc. שלושה מכונים אחרים של NIH שיתפו פעולה גם הם ב- HPTN 084: המכון הלאומי לבריאות הנפש, המכון הלאומי לשימוש בסמים והמכון הלאומי לבריאות הילד והתפתחות האדם ע"ש יוניס קנדי שרייבר.

אודות the HPTN

רשת הניסויים למניעת HIV (HPTN) היא רשת מחקרים קליניים שיתופיים ברחבי העולם המפגישה חוקרים, אנשי אתיקה, חברי קהילה ושותפים אחרים כדי לפתח ולבדוק את הבטיחות והיעילות של התערבויות שנועדו למנוע רכישה והעברה של HIV. המכון הלאומי של ארצות הברית לאלרגיה ומחלות זיהומיות, המכון הלאומי לבריאות הנפש בארצות הברית, משרד מנהל המכון הלאומי של ארצות הברית לשימוש בסמים, והמכון הלאומי לבריאות הילד והתפתחות האדם Eunice Kennedy Shriver, כולם חלק מרשת המכונים הלאומיים לרפואה בארצות הברית, שותפים למימון HPTN. ה-HPTN שיתף פעולה עם יותר מ-85 אתרי מחקר קליני ב-19 מדינות כדי להעריך התערבויות ואסטרטגיות חדשות למניעת HIV באוכלוסיות עם נטל HIV לא פרופורציונלי. סדר היום המחקרי של HPTN - יותר מ-50 ניסויים שעדיין נמשכים או הושלמו עם למעלה מ-161,000 משתתפים שנרשמו ונבדקו - מתמקד בעיקר בגילוי כלים חדשים למניעת HIV והערכת אסטרטגיות משולבות, כולל התערבויות ביו-רפואיות בשילוב עם התערבויות להפחתת סיכון התנהגותי והתערבויות מבניות.

למידע נוסף, בקרו בכתובת hptn.org.

ליצירת קשר:

Eric Miller

HIV Prevention Trials Network (HPTN)

9193846465

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI