דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פרסום באינטרנט מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
דוד כהן 09/08/22 |  צפיות: 2225

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית?

פעמים רבות, בעלי עסקים שמחזיקים ברשותם חנויות פיזיות ואינם מכירים את התחום של חנות אינטרנט, אינם מאמינים באמת שיוכלו להיכנס לעולם הדיגיטלי. הם נוטים לחשוב שציבור הלקוחות שלהם יעדיף לגשת אל חנות פיזית ולקנות את המוצרים שלו שם ולא דרך האינטרנט.

יתרה מזו, ישנם בעלי חנויות שאינם מאמינים כי המוצר שלהם מתאים למכירה ברשת. למשל, מי שמוכר פריטי מזון, דוגמא ירקות ופירות, בטוח שכל הלקוחות מעדיפים לגשת את החנות, לראות הפרי, למשש אותו, לפני שהם מחליטים אם לקנות או לא. הם לא ירצו לקנות פירות וירקות דרך אתר אינטרנט מבלי לדעת מה הם מקבלים.

היום אנחנו יודעים שדבר זה אינו נכון. לא מעט לקוחות מעדיפים לבצע רכישות דרך האינטרנט בצורה נוחה באמצעות חנות וירטואלית, אפילו אם מדובר בפריטי מזון, ובפרט פירות וירקות. למעשה, כמעט כל דבר היום אנחנו יכולים למצוא באינטרנט, אפילו דברים שלא האמנו שמישהו ירצה למכור ויהיה מי שירצה לקנות.

לפני שנסביר מה אפשר למכור בחנות וירטואלית, חשוב לציין, כי השאלה היא לא רק מה מוכרים אלא איך עושים את זה. אנחנו יכולים להציע לגולשים אינספור פריטים ומוצרים, אך אם לא נדע לעשות את זה נכון, לא תהיה לכך שום משמעות, אף אחד לא ירצה לקנות מאיתנו. לכן אנחנו צריכים להקפיד לא רק על גודל הקטלוג שאנחנו מציעים לגולשים השונים ובפרט ללקוחות שלנו, אלא גם עלינו להקפיד על אופי המכירה.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית?

בעיקרון, בכל חנות אינטרנטית אפשר כל מה שנמכר בחנות הפיסית. אנחנו יכולים למצוא אינספור אתרים באינטרנט של עסקים מסוגים שונים המוכרים פריטים ומוצרים מכל טוב, החל מחנויות וירטואליות שמוכרות מוצרי חשמל, מחשבים, טלוויזיות, מערכות קולנוע ביתיות, ריהוט לבית ולמשרד, בגדים, תכשיטים, נעליים, מוצרים לתינוקות ועוד.

ניתן למצוא חנויות וירטואליות שמוכרות עסקאות נופש בחו"ל, משכירות רכבים ומאפשרות לבצע עסקאות רכב אחרות. ניתן גם למצוא חנויות וירטואליות שמציעות אפשרות לרכוש ציוד לבנייה או כל דבר אחר שהוא רלוונטי לבעלי מקצוע בתחומים שונים.

האינטרנט הפך עם השנים לזירה העסקית הגדולה והמשמעותית ביותר. לא במקרה אנשים עוברים לאט לאט לבצע יותר רכישות דרך האינטרנט מאשר באופן פיזי, כאשר מספר האנשים שמבצעים עסקאות און ליין גדל כל שנה. צריך לזכור, יש בעסקאות מסוג זה הרבה מאוד יתרונות אשר עומדים לרשות הגולשים וכן לרשות בעלי העסקים, ולכן אם יודעים לבצע את ההתאמות הנכונות, אזי שאפשר רק להרוויח מכך.

לפני שנתייחס למספר נקודות שקשורות לתהליך ההתאמה והמכירה, חשוב לציין, כל בעל עסק שרוצה למכור מוצרים באינטרנט, צריך לדעת איך לעשות את זה, לא רק בהיבט הטכנולוגי או הלוגיסטי, אלא הוא גם צריך להבין מה הוא מוכר ולדעת כיצד להציע את זה לגולשים שלו. לכן, נכון שאפשר להציע בחנויות וירטואליות כל מוצר אפשרי למכירה, אך מוטב שבעל עסק ימכור מוצרים שהוא מכיר ומבין בהם ולא דברים שמעולם לא מכר בחנות שלו.

אילו התאמות צריך לבצע לצורך מכירה בחנויות וירטואליות?

בראש ובראשונה, אופי הצגת הפרטים. חשוב שכל גולש שנכנס לחנות ידע בדיוק מה הוא אמור לקבל אחרי שהוא משלם על המוצר. חשוב שהוא ידע את כל הפרטים, כל המפרט הטכני הרלוונטי אודות המוצר. לכן צריך לספק מידע מלא ושקוף על כל מוצר ומוצר.

שנית, צריך לדעת איך להציג את המוצרים השונים, לא רק באופן טקסטואלי אלא גם באופן חזותי, ויזואלי. זאת על מנת שיהיה ניתן להבין בדיוק מה מקבלים כשרוכשים מוצר מסוים מאותה חנות וירטואלית מקוונת. חשוב כמובן שתהיה התאמה מלאה בין התמונה לבין המוצר שנשלח אל הלקוח.

שלישית, יש לוודא איך מבצעים את תהליך המכירה באופן מאובטח ונכון. אף גולש לא ירצה לקנות באתר שאיננו מאבטח את הפרטים שלו. כלומר, תהליך המכירה צריך להתבצע באמצעות עמוד מאובטח לסליקת כרטיסי אשראי כפי שהחברות דורשות וכפי שהלקוחות מצפים.

רביעית, כל העניין הלוגיסטי חייב להיות מותאם. בין אם זה אומר, אחסון המוצרים, אריזתם והפנייה למשלוח וכמובן תהליך השילוח עצמו. כל בית עסק שמפעיל חנות וירטואלית צריך לעבוד עם חברות שיכולות לבצע עבורו את המשלוחים לבית הלקוח או לעסק שלו, בדיוק כפי שהתחייבו בפניו לעשות.

מכירה בחנות וירטואלית - סיכום

עסקים מתחומים שונים עוברים למכור באינטרנט, גם אם בעבר לא נראה היה שניתן למכור את מרכולתם. מכירה באינטרנט היא ערוץ מכירות נוסף, מעין סניף וירטואלי, שמגדיל את הכנסות העסק ומרחיב את אפשרויות המכירה לאנשים שממוקמים רחוק בזמינות מסביב לשעון. עם זאת, על מנת למקסם את המכירות מהאינטרנט, מומלץ לבצע מספר התאמות, כגון ליצור שקיפות במידע לגולשים, לשפר את המראה החזותי של המוצרים באתר, לוודא כי האתר מאובטח ולשפר את המערך הלוגיסטי של בית העסק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI