דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים כ-350 מנהיגי עולם מ-157 מדינות בעלות יחסים דיפלומטיים עם צפון או דרום קוריאה השתתפו בוועידה שהתקיימה ב-11-15 באוגוסט
כ-350 מנהיגי עולם מ-157 מדינות בעלות יחסים דיפלומטיים עם צפון או דרום קוריאה השתתפו בוועידה שהתקיימה ב-11-15 באוגוסט
חיים נוי 15/08/22 |  צפיות: 323

כ-350 מנהיגי עולם מ-157 מדינות בעלות יחסים דיפלומטיים עם צפון או דרום קוריאה השתתפו בוועידה שהתקיימה ב-11-15 באוגוסט

פסגת המנהיגים הבינלאומית של UPF עוסקת בפיוס הקוריאני, בחופש הדת ובבריתות שלום חדשות באפריקה ובעולם

תנחומים הובעו לזכר ראש הממשלה היפני המנוח לשעבר שינזו אבה

וושינגטון, 14 באוגוסט 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

מנהיגים בינלאומיים בוועידת הפסגה 2022 של פדרציית השלום האוניברסלית (UPF) ובוועידת המנהיגים, אישרו את תמיכתם בבניית שלום גלובלי, במיוחד בחצי האי הקוריאני. המושבים התייחסו לזכות האוניברסלית לחופש דת וקראו לחינוך נוסף של בני נוער באפריקה.

כ-350 מנהיגי עולם מ-157 המדינות בעלות היחסים הדיפלומטיים עם צפון או דרום קוריאה השתתפו בוועידה שהתקיימה ב-11-15 באוגוסט 2022, באופן אישי או וירטואלי, במלון ג'מסיל לוטה בסיאול, כדי לדון ב"לקראת שלום בחצי האי הקוריאני: לקראת תרבות עולמית של שלום". בדברי הברכה שלו, יו"ר UPF, תומאס ג' וולש, הביע תקווה כי ניתן יהיה לקחת את המיקוד והחזון לשלום בחצי האי הקוריאני לרמה רחבה יותר, וכי "העולם המפולג יתפייס לאנושיות אחת ולתרבות גלובלית אחת של שלום".

בנוסף לקריאה לשלום, הביעו המנהיגים תנחומים עמוקים על אובדן ראש ממשלת יפן לשעברשינזו אבה. UPF הציעה סרטון מחווה תרבותית.

"סבא שלי אמר שהדבר היחיד שאנשים לא יכולים ללכת בלעדיו הוא שלום", אמר השייח' מנסור דיוף מ- Murid Brotherhoodבסנגל. "אנחנו אמורים להיות אחים...". תחושה זו הדהדה על ידי רבים מהמנהיגים הדתיים.

הפיוס הקוריאני היה נושא מרכזי, בשל תשוקתם של מייסדי UPF, הכומר ד"ר סון מיונג מון וד"ר האק ג'ה האן מון, שנולדו במה שכיום הוא צפון קוריאה. ב-1991 נסע הכומר האנטי-קומוניסטי מון לפיונגיאנג כדי לפגוש את מנהיג צפון קוריאה הקומוניסטית קים איל-סונג. השניים התחבקו כאחים והסכימו להשיק יחד פרויקטים שונים. אחדות זו מדגישה את התקווה להביא שלום ל-80 מיליון בני האדם בחצי האי הקוריאני, למרות עשרות שנים של פילוג, אמר ד"ר מייקל ג'נקינס, נשיא UPF International.

יחד עם הוועידה, UPF ארגנה משלחת לבדיקת התכנות לשלום בחצי האי הקוריאני עם פקידים אמריקאים ומנהיגי דרום קוריאה. השגריר ג'וזף דה-טרני, שליח מיוחד לשיחות שש המפלגות עם DPRK (2003-2006); השגריר הארי האריס, אדמירל בצי האמריקני שכיהן כשגריר ארה"ב בדרום קוריאה בין השנים 2018 ל-2021; (בדימוס) גנרל וולטר שארפ, שהוביל את הכוחות האמריקניים, את פיקוד האו"ם ואת פיקוד הכוחות המשולבים של ROK-US (2008-2011); וד"ר אלכסנדר מנסורוב, פרופסור נלווה בבית הספר ללימודי חוץ ע"ש אדמונד וולש באוניברסיטת ג'ורג'טאון, הציע את הערכותיהם. (פרטים מלאים יהיו זמינים ב-UPF.org).

"האידיאליזם חייב להיות מושרש בריאליזם", אמר השגריר האריס. הוא שיבח את נשיא דרום קוריאה סוק-יול יון על כוונותיו "להפוך את ברית ארה"ב-ROK לגולת הכותרת של מדיניות החוץ שלו", שכן משמעות הדבר היא הסברה ליפן כמו גם מוכנות צבאית.

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, ראש ממשלת קנדה לשעבר סטיבן הרפר, ראש ממשלת קמבודיה סמדץ' הון סן, ד"ר סוק סיפאנה, ראש מכון החזון האסייתי, וסגן נשיא טייוואן לשעבר לו הסיו-ליין נשאו דברים על הצורך להשיג שלום.

ההגנה על חופש הדת ברחבי העולם הייתה נושא מרכזי נוסף. חופש הדת הוא "הנושא החשוב ביותר על פני כדור הארץ", אמר יו"ר בית הנבחרים האמריקני ניוט גינגריץ' (1995-1999). הסיבה לכך היא שהיא מניחה מראש את קיומו של אלוהים ואת זכויותיו של אלוהים להעניק לאנושות, וזה מהווה את הבסיס לחירות, הוא הסביר.

חופש הדת הוא המפתח לחששות ביטחוניים, הוסיף מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו (2018-2021), והזכיר כי תמיד השאיר את התנ"ך שלו פתוח על שולחנו להשראה. "גם למדינות המאיימות על אחרות, כמו סין ואיראן" יש "אחיזת מוות" בחופש הדת, ציין.

מיפן, עורך הדין נורישיגה קונדו מפדרציית המשפחות לשלום ואיחוד עולמי (FFWPU) דיבר על "משבר חמור של חופש הדת בארצנו". הוא דיבר על המצב הסוריאליסטי שבו התקשורת ביפן מעבירה את האשמה להתנקשות האכזרית בראש הממשלה אבה מהיורה ל-FFWPU. הוא התייחס להפרות זכויות אדם נגד 4,300 חברי FFWPU, ואילו חבר ה-FFWPU טורו גוטו דיבר על חטיפתו, על 12 שנות מאסרו ועל תביעות נגד התוקפים.

יאן פיגל, השליח המיוחד לקידום חופש הדת, האיחוד האירופי (2016-2019), ציין כי בעוד ש-84% מאוכלוסיית העולם טוענת להשתייכות דתית, 79% חיים במדינות "עם מכשולים גבוהים או גבוהים מאוד לחופש הדת". דעות קדומות דתיות יוצרות שלוש רעות – "חוסר סובלנות, אפליה ורדיפה", אמר ד"ר מאסימו אינטרוביין, מנכ"ל המרכז ללימודים על דתות חדשות באיטליה.

גולת הכותרת העיקרית השלישית הייתה על חיזוק השלום והשגשוג באפריקה

כוחה הגובר של אפריקה – שבה הגיל הממוצע הוא 20 – מביא הזדמנויות לחינוך, מקומות עבודה, עידוד שלום והגנה על הסביבה, במיוחד מידבור. "זה הכרחי עבורנו: עלינו לאמן את בני הנוער שלנו כדי שיוכלו לקחת אחריות נחרצת על גורלם", אמר ה.ה. בריג'י רפיני, המזכיר בפועל של קהילת מדינות הסאהל והסהרה (CEN-SAD) וראש ממשלת ניז'ר לשעבר.

בוועידת מנהיגי הנוער הבינלאומית אחר הצהריים, מנהיגים ממלאווי, ניגריה, אסווטיני, כף ורדה, סומליה, קונגו הדמוקרטית וניז'ר דנו בחשיבות של הכשרה מקצועית וחינוך אופי לנוער אפריקני. לאחר מכן נחתם הסכם לגיוס "נוער לשלום".

במושב נפרד, אימבוני ד"ר אוזווי-לזווה ראדבה, מייסד הבית הרוחני של ההתגלות בדרום אפריקה, הצטרף לכומר דניאל אוקו, נשיא האגודה הנוצרית של ניגריה; איסקה סורומה, השרה לענייני דת ומנהג של בורקינה פאסו; הכומר נברס מומבה, מייסד הקואליציה הנוצרית הלאומית בזמביה; וד"ר נוקוזולה מנדנדה, היו"ר הלאומי של המועצה לדת אפריקנית בדרום אפריקה, כדי לדון בהחלטה להגן על חופש הדת באפריקה. החלטה זו נחתמה לאחר מכן.

דגשים נוספים:

- יום השנה ה-40 לוושינגטון טיימס. היו"ר תומאס פ. מקדוויט, הנשיא והעורך הראשי כריסטופר דולן ועורך הדעות צ'ארלס הרט דיברו על השפעתו של הטיימס ועל מסירותו לחדשות מדויקות ולאידיאלים של חופש, אמונה ומשפחה.

- יום השנה ה-60 למלאכים הקטנים (The Little Angels). להקת הבלט העממי לילדים המפורסמת בעולם שנוסדה על ידי הכומר וגברת מון העניקה מופע מיוחד ויפה לשמחתם של משתתפי הכנס.

- מפגשי חזון על שלום, משפחה, מדע, תקשורת, השכלה גבוהה, נוער ודת. הקרן האקדמית של HJ אירחה יותר מ -50 אקדמאים לדיונים מעוררים בנושאים כגון תנועת אחדות המדע, חינוך אופי והאוניברסיטה ב -100 השנים הבאות, ועידת אלוהים והקהילה הקדושה להורים שמימיים, תנועת הנשים והמשפחה, וכנס CEN-SAD על חינוך נוער.

- החלטות: מנהיגי הפסגה חתמו על ההחלטה למגילת שלום אוניברסלית; הצהרה על הערך האוניברסלי של חופש הדת; החלטה לקדם שיתוף פעולה בין-דתי בתוך אפריקה; והסכם בין CEN-SAD, UPF, האיגוד הבינלאומי של נוער וסטודנטים למען השלום (IAYSP) והקרן החינוכית Sunhak לפיתוח הכשרה מקצועית וחינוך אופי לנוער אפריקני.

- תוכנית מיוחדת לציון יום השנה העשירי לפטירתו של הכומר ד"ר סון מיונג מון. ראש ממשלת צפון קוריאה קים ג'ונג און שלח פרחים ומסר אישי לגברת מון, אמר מנכ"ל UPF הבינלאומי ד"ר יון יאנג-הו.

- הפורום החמישי של צוות החשיבה 2022. מומחים התכנסו כדי לדון ברעיונות קונקרטיים כיצד להשיג פיוס בחצי האי הקוריאני. הפורום ישודר במועד עתידי.

בין יותר מ-100 הדוברים המכובדים היו: נשיא סנגל מקי סאל; מוחמדו בוהארי, נשיא ניגריה; מייק פנס, סגן נשיא ארה"ב (2017-2021); דן ברטון, חבר קונגרס אמריקאי (1983-2013); יו"ר Beeland Interestsג'ים רוג'רס; הכומר פאולה וייט-קין, כנסיית עיר הגורל; הבישוף דון מירס, קתדרלת אוונג'ל; הי-טאק צ'ונג, נשיא העיתון סגי אילבו; בוריס טאדיץ', נשיא (2004-2012), סרביה; איב לטרמה, ראש ממשלה (2008, 2009-2011), בלגיה; אהוד אולמרט, ראש ממשלה (2006-2009), ישראל; נז'יהא לבידי, שרת הנשים, המשפחה והילדים (2016-2020), תוניסיה; ג'רמן בלנקו אלברז, סנטור, קולומביה; גריגור נובאק, חבר פרלמנט, מולדובה; פרופ' סונינה סינג, סגנית הקנצלרית, אוניברסיטת נלנדה, הודו; גברת עדי קוילה ניילטיקאו, הגברת הראשונה (2009-2015), פיג'י; ג'ונסון טוריביונג, נשיא (2009-2013), פלאו; פטרישיה טרזאס באקה, חברת פרלמנט, מקסיקו; ד"ר אן היגינס, נשיאת קונגרס המחול העולמי, איי בהאמה; דייב לאקסונו, חבר פרלמנט, אינדונזיה; רוס רוברטסון, חבר פרלמנט (1987-2014), ניו זילנד; וחוסה מנואל בארוסו, נשיא הנציבות האירופית (2004-2014).

למידע נוסף עבור המדיה

William P. Selig
Communications Director
Universal Peace Federation
Ph: 240-274-1744
Email: [email protected]
www.UPF.org

קובץ מצורף

UPF ILC 2022

William P. Selig

Universal Peace Federation

240-274-1744

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").

Recursion ממנה את ד"ר נג'את חאן למנהלת מחקר ופיתוח ראשית ומנהלת עסקים ראשית
ד"ר חאן, לשעבר מנהלת מדע נתונים ראשית ומנהלת אסטרטגיה ופורטפוליו גלובלית, מחקר ופיתוח רפואה חדשנית ב-Johnson & Johnson (J&J), תצטרף גם למועצת המנהלים של Recursion

BeyondTrust רוכשת את Entitle ומחזקת את פלטפורמת אבטחת הזהות מבוססת ההרשאות עם פרדיגמה שמשתנה לגישה בדיוק בזמן ומשילות מבוססת זהות
· Entitle הוא פתרון ניהול הרשאות חלוצי המגלה, מנהל וממכן גישת בדיוק בזמן (JIT) ומשילות וניהול זהויות (IGA) מודרני בכל תחום הענן של הארגון. · רכישה אסטרטגית זו משפרת את יכולתה של BeyondTrust להתמודד עם אתגרי הלקוחות המתוחכמים של ניהול גישה מורשית (PAM) וניהול זכאות לתשתיות ענן (CIEM) בנוף הממוקד בענן של ימינו באמצעות תזמון אחוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI