דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Intellian חותמת על הסכם שותפות רב-שנתי עם Speedcast כדי לענות על הביקוש המואץ לתקשורת לוויינית
Intellian חותמת על הסכם שותפות רב-שנתי עם Speedcast כדי לענות על הביקוש המואץ לתקשורת לוויינית
חיים נוי 18/08/22 |  צפיות: 273

Intellian חותמת על הסכם שותפות רב-שנתי עם Speedcast כדי לענות על הביקוש המואץ לתקשורת לוויינית

הספקית המובילה של טכנולוגיית תקשורת לוויינית מכריזה על הסכם עם ספקית פתרונות הקישוריות הגלובלית כדי לשרת שווקים מתעוררים וקיימים

פיונגטאק, דרום קוריאה, 17באוגוסט 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Intellian, ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיות תקשורת לוויינית המוכנה לשימושים עתידיים, הודיעה על הסכם שותפות רב-שנתי עם Speedcast , אחת מספקיות שירותי תקשורת הלוויינים הגדולות בעולם. ההסכם בהיקף של מיליוני דולרים יאפשר ל-Intellian ול-Speedcast לשתף פעולה בשירות שווקים מרובים עם קישוריות לוויינית שמוכנה לשימוש עתידי, כולל מגזרי הים והאנרגיה.

השותפות מתבססת על הצלחת הקשר הקיים בין שני הארגונים בתעשיות האנרגיה, הספנות והשייט, והיא מגיעה בזמן מבטיח עבור הענף שחווה לאחרונה פיצוץ בביקוש. כחלק מההסכם, Intellian תמשיך לספק ציוד ל-Speedcast כספקית מועדפת, תוך הבטחת אספקה ​​בהתאם לצרכי הלקוח, למרות אילוצי שרשרת האספקה ה​​הפכפכים. באופן מוגדר, ציוד זה מקיף את כל מגוון הפורטפוליו הימי של Intellian, מדגמי C700 ועד v240M/MT, כמו גם מערכות אנטנות LEO והכללה עתידית של אנטנות יבשתיות, מה שיאפשר ל-Speedcast לשרת כל שוק. בנוסף, Intellian תתמוך בשדרוג ציוד מתמשך באתרי הלקוחות הקיימים של Speedcast.

פורטפוליו המוצרים המתרחב של Intellian, מאנטנת v240MT Tri-band המובילה בתעשייה, סדרת NX Maritime VSAT ועד למגוון הטרמינלים הארגוניים שהוכרזו לאחרונה, יאפשר ל-Speedcast לתת מענה לביקוש הגובר של לקוחות על רקע הצמיחה במגזר התקשורת הלוויינית. ההשקה הקרובה של מפעל נוסף בפיאונגטאק, דרום קוריאה תגביר את יכולת הייצור ותגדיל את הקיבולת, והיא תאפשר ל-Intellian לספק יכולות לוגיסטיקה ואחסנה מיטביות ל-Speedcast.

ההסכם הגיע בעקבות החידושים האחרונים של Speedcast עם כל לקוחות השיוט הגדולים שלה והרחבת הפלטפורמה הגלובלית האחודה שלה (UGP) , עם תוספת קיבולת של 13 גיגה-ביט/לשנייה לרשת שלה, בין השאר כדי לתמוך בדרישות השייט באירופה ובאלסקה. הפלטפורמה של Speedcast מציע כעת רוחב פס כולל של 30 גיגה-ביט/לשנייה, אותו החברה ממנפת בתכנון ופריסה של פתרונות קישוריות מנוהלים מלאים עבור לקוחות בשווקי האנרגיה, הנוסעים והספנות המסחרית וארגונים.

אריק סונג, מנכ"ל ונשיא ב-Intelian, הגיב: "Intelian שמחה להכריז על שותפות מחוזקת זו עם Speedcast, המבוססת על מערכת יחסים מוצלחת קיימת. עם הנוכחות והמומחיות הגלובלית של Speedcast במגזרי שוק מרובים, הסכם זה מסמל שותפות חשובה לתעשייה. שיתוף הפעולה יאפשר לנו להמשיך ולספק פתרונות חדשניים וערך ללקוחות ברחבי העולם, תוך מענה לביקוש הגובר לתקשורת לוויינית בשווקים שאנו משרתים".


ג'ו ספייטק, מנכ"ל ב-Speedcast, שיתף: "הפורטפוליו המוביל בתעשייה של Speedcast ורשת רב-טכנולוגית קרקעית וימית תואמים היטב לפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר של Intellian כדי לשרת את לקוחותינו ברחבי העולם. אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה שלנו, שיאפשר אספקה ​​חלקה של פתרונות קישוריות קריטיים כדי לענות על הצרכים של הלקוחות המוערכים שלנו בכל השווקים שאנו משרתים".

אודות Intellian Technologies, Inc.

Intellian מונעת מתשוקה לחדשנות ומציעה היענות זריזה לצרכי הלקוחות. כקישור מכריע בין רשתות לוויינים למיליוני אנשים על פני כדור הארץ, הטכנולוגיה והאנטנות המובילות של Intellian מעצימות קישוריות גלובלית לאורך אוקיינוסים ויבשות, ארגונים וקהילות. חשיבה אסטרטגית, אובססיה לאיכות ויכולת מוכחת לספק מאפשרים ל-Intellian להמציא לעתיד, וליצור הצלחה הדדית לשותפים וללקוחות כשצורכי הקישוריות בעולם מתפתחים. לקבלת מידע נוסף, עקבו אחר @intellianובקרו בכתובת intelliantech.com. Intellian Technologies Inc.רשומה בבורסה הקוריאנית, KOSDAQ (189300:KS).

אודות Speedcast

Speedcast היא ספקית מובילה של שירותי תקשורת ו-IT, המספקת שירותי תקשורת קריטיים למגזר הימי, האנרגיה, הכרייה, המדיה, הטלקום, השייט, הארגונים הלא ממשלתיים, הממשלה והארגונים. החברה ממנפת את פלטפורמת הרשת הגלובלית שלה כדי לספק מערכות מחוברות לחלוטין הרותמות טכנולוגיות ויישומים כדי לשנות את מה שפעולות מרחוק יכולות להשיג. עם אחת הרשתות המקיפות ביותר בעולם, Speedcast מאפשרת כיסוי מהיר וחלק יותר מקוטב לקוטב מלוויין היברידי גלובלי, סיבים, סלולר, מיקרוגל, MPLS ורשת תחבורה IP עם גישה ישירה לפלטפורמות ענן ציבורי. החברה משלבת הצעות טכנולוגיות מובחנות המספקות דרכים חכמות יותר לתקשר ולהפיץ תוכן, לנהל פעולות רשת ומרחוק, להגן ולאבטח השקעות ולשפר את חוויית הצוות והאורחים. עם התמקדות נלהבת בלקוחות ותרבות בטיחות חזקה, Speedcast משרתת יותר מ-3,200 לקוחות ביותר מ-140 מדינות. קבלו מידע נוסף ב-www.speedcast.com.

Speedcast® הוא סימן מסחרי וסימן מסחרי רשום. כל שמות המותגים, שמות המוצרים או הסימנים המסחריים האחרים שייכים לבעליהם בהתאמה.

© 2022 Speedcast כל הזכויות שמורות

למידע נוסף:

Intellian Contact:
Stacey Nardozzi
Account Director at The Octopus Group
[email protected]

Speedcast Contact:
Alix Wright
SVP, Global Marketing and Communications
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI