דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים EMGA משלימה גיוס הון בסך 9.4 מיליון אירו עבור Kashf Foundation במימון מ-BIO
EMGA משלימה גיוס הון בסך 9.4 מיליון אירו עבור Kashf Foundation במימון מ-BIO
חיים נוי 03/10/22 |  צפיות: 418

EMGA משלימה גיוס הון בסך 9.4 מיליון אירו עבור Kashf Foundation במימון מ-BIO

לונדון, 3 באוקטובר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

היצירה, הבנייה והמשא ומתן כדי להקים את תוכנית המימון בסך 9.4 מיליון אירו עבור Kashf Foundation נוהלו בידי Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA), בנק ההשקעות של השווקים המתעוררים.

בשיחה על העסקה אמר מר שאזאד איקבאל, מנהל הכספים הראשי של Kashf Foundation, "Kashf Foundation רשומה כחברת מיקרו מימון שאינו בנקאי מוסדרת בידי רשות ניירות הערך של פקיסטן. היא הוקמה ב-1996 כמוסד המיקרו מימון המתמחה הראשון של פקיסטן, והחלה את פעילותה בשכפול הפעילות של בנק Grameen. מאז Kashf הצליחה לגייס נישה מובחנת וייחודית משל עצמה במגזר המיקרו מימון בפקיסטן על ידי הצעת חבילה של חדשנות ושינויים עם מוצרים ושירותים למשקי בית בעלי הכנסה נמוכה, ובמיוחד עבור נשים. יש לה חשיפה נוכחית של למעלה מ-60,000 נשים לווים עם פני יותר מ-360 סניפים שלה עם GLP של יותר מ-90 מיליון דולר".

"רק כדי לשתף שתמיד היה תענוג לעבוד עם EMGA על עסקאות חדשות כדי להרחיב את הרשת שלנו ואת ההסברה. זו העסקה הראשונה אי פעם שאנחנו עושים עם BIO וגם זה, ביורו. אני מאמין ש-BIO ו-Kashf יעבדו יחד ויבנו מערכת יחסים חזקה כדי להגביר את ההכלה הפיננסית בפקיסטן ובמיוחד עבור נשים. עסקה זו תסייע לקרן Kashfלהרחיב את פעילותה לא רק באזורים התפעוליים הקיימים שלה אלא גם באזורים הגיאוגרפיים החדשים ברחבי פקיסטן".

הדירקטור של Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) ומנהל בנק ההשקעות, סג'יב צ'קאלאקל , אמר, "היה תענוג להמשיך את השותפות ארוכת הטווח שלנו עם Kashf Foundation ולספק פתרון מימון חדש זה למרות הסביבה הכלכלית ההפכפכה בתוך פקיסטן כמו גם בעולם". כמו כן, בהתייחסו לעסקה, אמר הדירקטור Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA), ג'רמי דובסון, "זה היה תענוג אמיתי לעבוד שוב עם Kashf Foundation על העסקה האחרונה הזו ולעזור לתמוך בבסיס לקוחות יוזמות המיקרו הנשיות שלהן".

פרדריק וריקה, מנהל השקעות מ-Belgian Investment Company for Developing Countries (BIO) אמר, "אנו מברכים על ההזדמנות לתמוך ב-Kashf Foundation ובהעצמת נשים ומשפחותיהן על ידי מתן שירותים פיננסיים איכותיים למשקי בית בעלי הכנסה נמוכה בפקיסטן".

Kashf Foundation רשומה כחברת מיקרו מימון שאינו בנקאי המוסדרת על ידי רשות ניירות ערך של פקיסטן. היא הוקמה ב-1996 כמוסד המיקרו מימון המתמחה הראשון של פקיסטן, והחלה את פעילותה בשכפול הפעילות של בנק Grameen. מאז Kashf הצליחה לגייס נישה מובחנת וייחודית משל עצמה במגזר המיקרו מימון בפקיסטן על ידי הצעת חבילה של חדשנות ושינויים עם מוצרים ושירותים למשקי בית בעלי הכנסה נמוכה, ובמיוחד עבור נשים.

"רק כדי לשתף שתמיד היה תענוג לעבוד עם EMGA על עסקאות חדשות כדי להרחיב את הרשת שלנו ואת ההסברה. זו העסקה הראשונה אי פעם שאנחנו עושים עם BIO וגם זה, ביורו. אני מאמין ש-BIO ו-Kashf יעבדו יחד ויבנו מערכת יחסים חזקה כדי להגביר את ההכלה הפיננסית בפקיסטן ובמיוחד עבור נשים. עסקה זו תסייע לקרן Kashfלהרחיב את פעילותה לא רק באזורים התפעוליים הקיימים שלה אלא גם באזורים הגיאוגרפיים החדשים ברחבי פקיסטן".

חברת ההשקעות הבלגית למדינות מתפתחות - Belgian Investment Company for Developing countries(BIO) תומכת במגזר פרטי חזק במדינות מתפתחות ומתעוררות, כדי לאפשר להן לקבל גישה לצמיחה ולפיתוח בר קיימא במסגרת יעדי הפיתוח בר הקיימא. הם משיגים זאת על ידי השקעה במפעלים קטנים ובינוניים, מוסדות פיננסיים ופרוייקטי תשתית, ותורמים לצמיחה חברתית-כלכלית במדינות מתפתחות.

שווקים מתעוררים ייעוץ גלובלי בע"מ - Emerging Markets Global Advisory Limited (EMGA), עם משרדים בניו יורק ולונדון מסייעים למוסדות פיננסיים ותאגידים המחפשים הון חוב או הון עצמי חדש. EMGA מספקת את שירותיה, ללקוחות ברבים מהכלכלות המתפתחות במהירות בעולמות, כולל פקיסטן. עם רקורד מוכח ביצירת הון וייעוץ אסטרטגי לאורך מחזורים כלכליים מגוונים, EMGA ממשיכה להרחיב את הפריסה הגיאוגרפית שלה ואת היצע השירותים שלה, מכיוון שהם מבססים את מקומם בשוק כאחד מענפי התעשיות הבולטות בשווקים מתעוררים הממוקדים בבנקי השקעות.

למידע נוסף

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI