דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מור ננוטכנולוגיה סיסטמס פותחת מרכז הדרכה ופיתוח תהליכים גלובלי בשארלוט, צפון קרוליינה
מור ננוטכנולוגיה סיסטמס פותחת מרכז הדרכה ופיתוח תהליכים גלובלי בשארלוט, צפון קרוליינה
חיים נוי 05/10/22 |  צפיות: 380

מור ננוטכנולוגיה סיסטמס פותחת מרכז הדרכה ופיתוח תהליכים גלובלי בשארלוט, צפון קרוליינה

סוונזי, ניו המפשייר, 4 באוקטובר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Moore Nanotechnology Systems - מור ננוטכנולוגיה סיסטמס ("Nanotech"), ספקית גלובלית מובילה של מערכות אולטרה מדויקות לעיבוד שבבים, מכריזה על הפתיחה החגיגית של מרכז ההדרכה ופיתוח התהליכים הגלובלי שלהם בשארלוט, צפון קרוליינה.

מארק בומגארדן, נשיא ומנכ"ל Nanotech שיתף, " Nanotech נרגשת מאוד להכריז על הפתיחה החגיגית של מרכז ההדרכה ופיתוח התהליכים הגלובלי שלנו בשארלוט, צפון קרוליינה. למרות שהמיקוד הראשוני של מתקן זה הוא לספק הכשרה ספציפית ללקוח ופיתוח תהליכים מובילים בתעשייה, הוא גם מספק יכולת ייצור מצטברת שלNanotechכדי לענות על הדרישות של שוק שצומח במהירות."

Nanotech רכשה והשלימה לאחרונה את השיפוץ של בניין בגודל 50,000 רגל2 הממוקם בפארק התאגידי נורת'פארק - שארלוט, צפון קרוליינה.

טכנולוגיית הליבה ובסיס העובדים של Nanotech נמצאים בסוונזי, ניו המפשייר, ובסיס זה הוא בסיסי למוצרים ולשירותים שבהם הם מספקים. אבל ככל שהארגון ממשיך לצמוח, Nanotech הייתה צריכה למצוא מערכת אקולוגית שתעזור לטפח ולהאיץ את הצמיחה הזו, ואזור שארלוט מאפשר ל- Nanotech גישה לאוניברסיטה ברמה עולמית, לשדה תעופה בינלאומי ולעיר עם התשתית לתמוך בטביעת רגל גלובלית.

רוברט קינטון, דיקן להנדסה ב- UNC Charlotte הוסיף, "אחד היתרונות בכך ש- Nanotechתרחיב את המתקנים שלה כאן בשארלוט הוא שהיא מחזקת את שיתופי הפעולה שלנו ואת מערכת היחסים שלנו, כדי לכלול את העסקת הסטודנטים שלנו". קינטון המשיך, "אבל זה גם מאפשר להם גישה למחקר החדשני שהסגל שלנו עושה ולשלב את הידע הזה במערכות שלהם".

Nanotech ממשיכה לראות צמיחה משמעותית ככל שהדרישות למערכות אופטיות הופכות מורכבות יותר ויותר ומתפתחות מיישומים אמיתיים לווירטואליים כאחד. גם פיתוח הידע והתהליכים הנדרשים לתמיכה בייצור מערכות אלה גדל באופן דרמטי.

סקוט גרהרט, סגן נשיא למכירות ושירות של Nanotech ציין כי "הדרכה ותמיכה ביישומים הם בסיסיים להיצע המוצרים והשירותים שלנו, ובשווקים של היום, לקוחותינו צפויים". גרהרט המשיך, "בגלל זה, העסק שלנו תלוי בגיוס הכישרונות המובילים הזמינים בעולם למערכות אולטרה מדויקות לעיבוד שבבים. הסטודנטים שיוצאים מתוכניות הייצור והמטרולוגיה המדויקות ב- UNC Charlotte מוכנים היטב לסוג התפקידים שאנחנו צריכים כדי להצליח ב- Nanotech".

פול ורמט, סגן נשיא להנדסה הצהיר, "ככל שהלקוחות שלנו ממשיכים לקדם את היכולות הפנימיות שלהם כדי לעמוד בדרישות המוצר התובעניות של התעשייה, Nanotech ממשיכה להישאר דור עד שניים לפני העקומה". ורמט המשיך, "מפת הדרכים שלנו למוצרים וטכנולוגיה ל-5 שנים בנויה עם תשומות לקוחות, אשר בשילוב עם ההשקעות הפנימיות שלנו, מספקת ל- Nanotechאת הכיוון האסטרטגי הנדרש להשגת יעדים אלה".

מתקן Nanotechחדש זה ממוקם בשדרות נורת'פארק 6510 בשארלוט - רבע שעה הן מאפטאון והן מנמל התעופה הבינלאומי שארלוט דאגלס. המתקן שופץ בשנת 2022, כדי לכלול בנייה של חדרים נקיים בדרגה 10k, ישיבה על רפידות בידוד מבטון בגודל 24 אינץ', ובקרת טמפרטורה ל +/- 0.1מעלות צלזיוס.

Moore Nanotechnology Systems – מור ננוטכנולוגיה סיסטמס (Nanotech) נוסדה בקין, ניו המפשייר בשנת 1997 כחברת בת עצמאית של חברת Moore Tool. בשנת 2010, החברה עברה למתקן מודרני שנבנה במיוחד בסוונזי, ניו המפשייר ובשנת 2020 פתחה מתקן בקונקורד, צפון קרוליינה. במשך למעלה מ-25 שנה, Nanotechהייתה מובילה עולמית בתכנון, פיתוח וייצור של כלי מכונה אולטרה-מדויקים מתקדמים ותהליכים נלווים (הפיכת יהלום בנקודה אחת, מיקרו-כרסום, מיקרו-טחינה ויציקת מכבש זכוכית) לייצור רכיבים אופטיים מתקדמים במגזרי האלקטרוניקה הצרכנית, החלל, הביטחון, התעופה והחלל, התאורה, הרפואה והרכב. ל- Moore Tool, שנוסדה בשנת 1924 וממוקמת בברידג'פורט, קונטיקט, יש היסטוריה ארוכה בשוקי כלי המכונות המדויקים והאולטרה-מדויקים. כיום, Moore Tool מספקת קו שלם של מטחנות CNC jigבעלות ביצועים גבוהים, יחד עם שירותי ייצור מדויקים חוזיים המאושרים הן ל- ISO 9001:2015והן ל-AS9100D. Moore Nanotechnology Systems ו- Moore Tool משולבים אנכית תחת קבוצת PMT.

למידע נוסף:

Moore Nanotechnology Systems: www.nanotechsys.com
Moore Tool, Inc: www.mooretool.com

לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר עם: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI