דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Pyramid Analytics מגדירה באופן רשמי פרקטיקה עסקית עבור הממשל הפדרלי בארצות הברית
Pyramid Analytics מגדירה באופן רשמי פרקטיקה עסקית עבור הממשל הפדרלי בארצות הברית
חיים נוי 06/10/22 |  צפיות: 371

Pyramid Analytics מגדירה באופן רשמי פרקטיקה עסקית עבור הממשל הפדרלי בארצות הברית

ספקית תוכנת המודיעין לקבלת החלטות מחזקת את המחויבות לסוכנויות ממשלתיות עם פרקטיקה ייעודית עבור אנליטיקה מודרנית לאספקת שירותים ציבוריים קריטיים

ניו יורק, 5 באוקטובר 2022, (BUSINESS WIRE):

Pyramid Analytics (Pyramid), ספקית חלוצית של פלטפורמת מודיעין לקבלת החלטות, הכריזה היום על פרקטיקה עסקית חדשה המוקדשת לצרכים המסוימים של סוכנויות פדרליות בארצות הברית. הפרקטיקה העסקית הפדרלית של Pyramid, שבראשה צוות מומחים עם רקע עמוק בפלח השוק הפדרלי, מתבססת על הצלחת החברה עם סוכנויות פדרליות כמו המשרד לענייני חיילים משוחררים של ארצות הברית (VA) ומחזקת את המיקוד והמחויבות שלה לספק לממשל הפדרלי האמריקאי ולשותפים פדרליים מכירות, מומחיות טכנית ושירותים לפריסת מודיעים לקבלת החלטות לשימושים אסטרטגיים בקנה מידה גדול.

נקודות מפתח:

* מודיעין לקבלת החלטות המבוסס על בינה מלאכותית ולימוד מכונה יכול להביא מודרניזציה לאספקה ​​של שירותים ציבוריים קריטיים, כולל שירותי בריאות, ביטחון פנים והגנה בפלח השוק הפדרלי בארצות הברית.

* תקציב שנת הכספים (FY) 2023 של הנשיא ביידן מציע הוצאה של 65 מיליארד דולר על IT עבור סוכנויות פדרליות אזרחיות ונותן עדיפות ליוזמות מודרניזציה של IT, אבטחת סייבר וחוויית לקוח דיגיטלית הממנפים אנליטיקה מתקדמת.i

* פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pryramid, שירותי הדרכה וייעוץ יסופקו ישירות וכן באמצעות שותפויות עם משווקים פדרליים ואינטגרטורים פדרליים.

* את פלטפורמת Pyramid ניתן לפרוס בכל פלטפורמת ענן, באופן מקומי או בסביבות היברידיות ומרובות עננים.

הפרקטיקה הפדרלית של פירמידה בארה"ב מנוהלת בידי ג'ו פריטש, מנהל המכירות הפדרליות; פיטר מוריס, מנהל בכיר לערוצי שותפים, צפון אמריקה; דייב הנרי, סגן נשיא בכיר, בריתות אסטרטגיות; ראס קוסנטינו, סגן נשיא אזורי למכירות, צפון אמריקה, מזרח; ובריאן מק'ורמק, סגן נשיא בכיר למכירות גלובליות.

ניתן לפרוס את פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pryramid בכל פלטפורמת ענן, כולל AWS, Google Cloud Platform ו-Microsoft Azure, בסביבה מקומית או בסביבות היברידיות ומרובות עננים. הפלטפורמה של Pyramid זמינה ב-AWS Marketplace וניתן להריץ אותה ב-AWS GovCloud כדי לתת מענה לדרישות רגולטוריות ותאימות ספציפיות של סוכנויות ברמה הפדרלית, המדינתית והמקומית, תוך הבטחת פתרון מודיעין לקבלת החלטות אמין, בר התאמה ומאובטח.

מודיעין החלטות הוא המפתח לשירותים ציבוריים דיגיטליים ממשלתיים

בתקציב שנת הכספים של הנשיא ביידן (FY) 2023 מונחת הצעה להוצאה בגובה של 65 מיליארד דולר עבור IT בסוכנויות פדרליות אזרחיות - עלייה של 11% מהאומדן שדווח לשנת 2022 - במטרה לתת עדיפות ליוזמות כלל פדרליות סביב מודרניזציה של IT, אבטחת סייבר וחוויית לקוח דיגיטלית. יוזמות אלו מחייבות קבלת החלטות מהירה, מדויקת ובהקשר של תוצאות ותהליכים. מודיעין לקבלת החלטות המבוסס על בינה מלאכותית ולימוד מכונה עוזרת לסוכנויות פדרליות להוציא ערך מהנתונים שלהן. זה מעצים מקבלי החלטות פנימיים לקבל החלטות מהירות יותר טובות יותר, ומעניק לארגונים את היכולת לייצר תובנות, לנתח נתונים ולהבין מחסומים בתהליכי עבודה כדי לפתור בעיות מהר יותר וליצור תהליכים טובים יותר.

השימוש בבינה מלאכותית ובדאטה לקבלת החלטות בזמן אמת בסוכנויות אזרחיות וסוכניות הגנה פדרליות צפוי לעלות. גרטנר מעריכה שעד 2024, 60% מההשקעות הממשלתיות בבינה מלאכותית ובאנליטיקה של נתונים ישפיעו ישירות על החלטות ותוצאות תפעוליות בזמן אמת. היכולת לזהות, לתעדף, ליצור מודול ולהנדס (מחדש) החלטות לשיפור (כלומר, מודיעין לקבל החלטות) תהיה קריטית עבור כל ארגון מוכן ועמיד לשיבוש.ii

Pyramid מחזקת את המחויבות ל-VA ולסוכנויות ממשלתיות אחרות

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטת של Pyramid משמשת כיום את מנהל הבריאות של החיילים המשוחררים, מערכת הבריאות המשולבת הגדולה ביותר באמריקה, המספקת טיפול ב-1,298 מתקני טיפול רפואי כולל 171 מרכזים רפואיים ו-1,113 אתרי חוץ ברחבי הארץ. ה-VA מספקת שירותי בריאות מקיפים ל-9 מיליון חיילים משוחררים בכל שנה. פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות משמשת יותר מ-41,000 צוותים קליניים, רפואיים ומנהליים כדי לזהות דפוסים ופערי ביצוע ברחבי המערכת, מה שמבטיח שמשוחררי צבא ארצות הברית יקבלו טיפול אישי ומשופר יותר באמצעות שיפור את השירותים שהם מציעים לחיילים משוחררים ובני משפחותיהם.

החלטות מדויקות מבוססות הקשרים זוכות לחשיבות רבה יותר ככל שסוכנויות ממשלתיות מאותגרות עם מורכבויות וחוסר ודאות חסרי תקדים, צפיפות עבודה והפרעות כלכליות ומחסור מתמשך בכוח אדם.

עם פלטפורמת Pyramid, סוכנויות ממשלתיות ממוקמות היטב להיבנות מחדש טוב יותר עם החלטות מואצות נתונים שמשפרות את היכולת לספק שירותים קריטיים לאזרחים אמריקאים. ספקיות שירותי בריאות יכולות לשתף מידע בקלות רבה יותר כדי לשפר את הטיפול, סוכנויות תעבורה יכולות לחזות טוב יותר עיכובים פוטנציאליים ולפתור בעיות לפני שהן קורות, שרשרות אספקה ​​יכולות להיות מנוהלות בזמן אמת, וארגונים יכולים להוריד את מחסום הכישורים על ידי מיכון השלבים המורכבים הנדרשים בגישה מונעת נתונים.

מודיעין לקבלת החלטות הוא הדבר הגדול הבא באנליטיקה של ביג דאטה

החידוש המשמעותי הבא באנליטיקה הוא בינה מלאכותית (AI). יישום בינה מלאכותית בהכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי הנתונים הוא מה שמפריד בין מודיעין לקבלת החלטות לבין כלי בינה עסקית מסורתיים כמו Microsoft Power BI, Qlik ו-Tableau. הבינה המלאכותית מורידה את מחסום הכישורים הנדרש על ידי מיכון של העבודה היותר טכנית הדרושה להכנה ולניתוח נתונים וליצירה ושיתוף של דוחות ולוחות עבודה.

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid מספקת תובנות מונעות נתונים עבור כל אחד כדי לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. הפלטפורמה של Pyramid מספקת גישה מיידית לכל נתון, מאפשרת שירות עצמי מנוהל באופן ממוכן לכל אדם, ומשרתת כל צורך אנליטי, מהפשוט ועד המורכב. על ידי שילוב ייחודי של הכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי נתונים בהנחיית בינה מלאכותית ובסביבה אחת, הפלטפורמה של Pyramid מפחיתה עלויות ומורכבות תוך האצת צמיחה וחדשנות. זה מאפשר גישה אסטרטגית כלל ארגונית לבינה עסקית ואנליטיקה.

ציטוט

ג'ו פריטש, מנהל הפרקטיקה העסקית הפדרלית, Pyramid Analytics: "הפרקטיקה העסקית הפדרלית של Pyramid היא הראשונה מבין יוזמות צמיחה אסטרטגיות רבות שאנו משיקים כדי להרחיב את האקו סיסטם של השותפים שלנו, כולל אינטגרטורים של מערכות פדרליים ומשווקים פדרליים מוסיפי ערך. ככל ש-Pyramid מרחיבה את ההיצע שלה ומבססת עוד יותר את מעמדה כספקית מובילה של אנליטיקה מוגברת, אנו מחויבים לעזור לסוכנויות האזרחיות, סוכנויות ההגנה וסוכנויות המודיעין הפדרליות של ארצות הברית להרחיב ולייעל את השימוש שלהם במודיעין לקבלת החלטות המבוסס על נתונים בקנה מידה גדול".

אודות פירמיד אנליטיקס

Pyramid היא הדבר הבא באנליטיקה. פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות האחודה שלנו מספקת תובנות לכל אחד לקבל החלטות מהירות ומודעות יותר. היא מספקת גישה מיידית לכל נתון, מאפשרת שירות עצמי מנוהל וממוכן לכל אדם, ומשרתת כל צורך באנליטיקה בסביבה ללא קוד. פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות משלבת באופן ייחודי הכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי נתונים בסביבה אחת עם הכוונת בינה מלאכותית, מפחיתה עלויות ומורכבות תוך האצת הצמיחה והחדשנות. הפלטפורמה של Pyramid מאפשרת גישה אסטרטגית כלל ארגונית לבינה עסקית ואנליטיקה, מהצרכים הפשוטים ועד המתוחכמים. תזמנו הדגמה.

לפירמיד אנליטיקס יש מטה אזורי במרכזי חדשנות ועסקים גלובליים, כולל בעיר ניו יורק (Pyramid Analytics USA, Inc), לונדון ותל-אביב. כי גיאוגרפיה לא צריכה להיות מחסום לכישרון והזדמנות. בין המשקיעים ניתן למנות אתJerusalem Venture Partners(JVP), Sequoia Capital ו- Viola Growth. קבלו מידע נוסף ב-Pyramid Analytics.

i Budget of the U.S. Government Fiscal Year 2023
ii Gartner, 4 Key Actions to Amplify Digital Gains and Resilience in Government, May 20, 2022

ליצירת קשר וקשרי מדיה

North America: Heather Racicot
Resonance PR: +1 360-632-5616
[email protected]

UK/Ireland, Europe: Alex Izza
Resonance PR: +44 (0)208 819 3170
[email protected]

Chas Kielt
Vice President of Global Corporate Communications, Pyramid Analytics
617.687.3371
[email protected]

מקור: Pyramid Analytics

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI