דף הבית הודעות לעיתונות ספורט הפכו את Address Beach Resort בדובאי ליעד הנופש הבא שלכם לחוויה מיוחדת במינה
הפכו את Address Beach Resort בדובאי ליעד הנופש הבא שלכם לחוויה מיוחדת במינה
חיים נוי 18/10/22 |  צפיות: 1000

הפכו את Address Beach Resort בדובאי ליעד הנופש הבא שלכם לחוויה מיוחדת במינה

אתר הנופש האייקוני בלב אזור החוף ג'ומיירה מתגאה בכמה מהמתקנים הטובים ביותר בדובאי, כולל 'בריכת האינסוף החיצונית בבניין הגבוה ביותר בעולם'

בנובמבר הקרוב, אתר הנופש האייקוני יבנה גם את אוהל מעריצי הכדורגל שלו, המעוצב להפליא כדי לספק את חוויית הצפייה הטובה ביותר עבור כל הריגושים של המשחקים בעונת הכדורגל הזו

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 17 באוקטובר 2022, (BUSINESS WIRE):

Address Beach Resort האייקוני, עם שני המגדלים המפוארים שלו שבכל אחד מהם 77 קומות, המחוברים בידי גשר השמיים המיושב הגבוה בעולם, קורא לכם להגיע בנובמבר הקרוב כדי לחוות את השירותים ללא תחרות ברחבי אתר הנופש המרהיב. כשמזג ​​האוויר נעשה נעים יותר, זה הזמן המושלם להזמין את השהות שלכם ב-Address Beach Resort וליהנות מכל המתקנים, החדרים והסוויטות המודרניים ברמה העולמית, ושפע חנויות מזון ומשקאות מצטיינות.

המלון המוקף בצמחייה, וממוקם במרחק צעדים ספורים בלבד מחוף ג'ומיירה ומהאי בלוווטרס, והאורחים שישהו באתר הנופש יזכו לפינוק עוצר נשימה שכן המלון הציורי הוא ביתה של 'בריכת האינסוף החיצונית בבניין הגבוה ביותר בעולם' , בגובה של 293.906 מטר, הזכתה לאימות של Guinness World Records™ (GWR). מהפלא המודרני הזה, האורחים יכולים לקבל נוף פנורמי ללא תחרות של קו הרקיע הנוצץ של דובאי, עין דובאי, והמים הצלולים של מפרץ ערב. הם יכולים גם להתפנק עם אוכל טעים ומשקאות ייחודיים בנווה המדבר החיצוני, Zeta Seventy Seven, הממוקם בסמוך לבריכת האינסוף.

בעודכם נהנים מכל מה שמוצע באתר הנופש המפואר, האורחים יכולים לצפות בו זמנית במופע הספורט הגדול ביותר עלי אדמות בסביבה הנוחה של האוהל הממוזג במלואו של המלון, המכיל 250 מושבים. אזור המעריצים המדהים הזה יכלול מסכים מרובים ויעוצב בטוב טעם בצבעי המדינות המשתתפות. מיקום אידיאלי לתפוס את כל המשחקים בסביבה יפה תוך כדי לגימת משקאות מרעננים, אוהל ענק זה על הדשא ירוק עד יארח סביבה תוססת בנושא כדורגל, ויברציות אופטימיות ובידור חי בין המשחקים כדי לשמור על הצופים במצב רוח עליז.

עמוס במתקנים האיכותיים ביותר, נופים מדהימים ואפשרויות לאוכל מדהים, יחד עם אזור אוהדי הכדורגל שיוקם בקרוב, Address Beach Resort הוא באמת המיקום המושלם למי שרוצה לברוח מהרגיל וליהנות מחופשה מעולה ללא תחרות.

*מקור: AETOSWire

תמונות/גלריית מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52946046/en

למידע נוסף:

Dhara Bhatia
[email protected]
+971567944126

מקור:Address Beach Resort

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI