דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים זולטק חוגגת יום הולדת 80 למייסד
זולטק חוגגת יום הולדת 80 למייסד
חיים נוי 07/12/22 |  צפיות: 294

זולטק חוגגת יום הולדת 80 למייסד

מובילים את תעשיית סיבי הפחמן בקנה מידה עולמי

סנט לואיס, מיזורי, ארה"ב, 6 בדצמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Zoltek Corporation, היצרנית העולמית הגדולה ביותר של סיבי פחמן ברמה תעשייתית, חגגה לאחרונה את יום הולדתו ה -80 של מייסדה, ז'ולט רומי (Zsolt Rumy).

מר רומי נולד בדצמבר 1942 בבודפשט, הונגריה, והיה חלוץ בתעשיית סיבי הפחמן שבסופו של דבר שינתה את עולם סיבי הפחמן.  הוא יצר את סיבי הפחמן הראשונים ברמה תעשייתית שנועדו להתחרות בחומרי בנייה נפוצים אחרים, ויצר את Zoltek Corporationכדי להניע את המסחור של סיבי פחמן.

מר רומי נמלט מהקומוניזם הסובייטי לאחר המהפכה ההונגרית בשנת 1956, והגיע לארה"ב כפליט מלחמה בן 14 באמצעות הצלב האדום הבינלאומי וארגוני צדקה קתוליים.   מאוחר יותר הוא סיים את לימודיו עם תואר בהנדסה כימית מאוניברסיטת מינסוטה, קיבל משרה בחברת מונסנטו ועבר לסנט לואיס, מיזורי בשנת 1966. לאחר מספר שנים של מכירות תאגידיות ועבודות הנדסה בתעשיית הכימיקלים, הוא פתח עסק הפצה משלו בשנת 1975.   לאחר שנים של מכירת מוצרי פחמן וגרפיט, הוא צלל לייצור סיבי פחמן בשנת 1988 עם רכישת Stackpole Fibersבלואל, מסצ'וסטס.

חזונו על סיבי פחמן בעלות נמוכה החל בקו פיילוט בסנט לואיס, מיזורי, ומאוחר יותר התממש לאחר שרכש מפעל סיבים אקריליים, Magyar Viscosa, עוד בהונגריה מולדתו.  הוא הוביל צוות מהנדסים שהצליחו להסב את מפעל הסיבים האקריליים הזה למפעל סיבי הפחמן הראשון בעולם בעלות נמוכה. Zoltek חזרה על ההישג הזה כשרכשה מפעל שני לסיבים אקריליים במקסיקו, והשאר היסטוריה.

בשנת 2014 נרכשה Zoltek על ידי Toray Industriesמיפן, שהייתה באותה עת יצרנית סיבי הפחמן הגדולה בעולם בתחום התעופה והחלל.  בתמיכת קבוצת Toray, Zoltekגדלה כעת ליצרנית סיבי הפחמן הגדולה בעולם, עם קיבולת שנתית של יותר מ-30,000 MT.

"ז'ולט הוא חלוץ אמיתי שחי את החלום האמריקאי.  הוא בנה חברה ושינה את תעשיית סיבי הפחמן לנצח.  כולנו גאים להיות חלק מהמסע שלו ומודים על מנהיגותו וידידותו", סמנכ"ל המכירות והשיווק דייב פרסל. "עכשיו התפקיד שלנו הוא לקדם את החזון שלו ולהביא את סיבי הפחמן האטרקטיבים שלנו ליישומים חדשים ברחבי העולם", הוסיף.

" The Will To Do, The Soul Dare" (הרצון לעשות, הנשמה מעיזה) הוא אוטוביוגרפיה המפרטת את חוויות חייו יוצאות הדופן של ז'ולט ואת רוחו מלאת החזון והאומץ שחוללו מהפכה בתעשיית סיבי הפחמן.  ספרו של ז'ולט זמין בחנויות הספרים הגדולות ובאמזון.  אתם יכולים גם לבקש עותק חינם של הספר של ז'ולט (כל עוד אפשרי) על ידי שליחת בקשה באמצעות האימייל [email protected].

ז'ולט רומי ודייב פרסל הם חברי הדירקטוריון הנוכחיים של Zoltek Corporation.

אודות Zoltek

Zoltek Corporation היא היצרנית המהימנה ביותר של סיבי פחמן תעשייתיים חסכוניים וממוקדי לקוח המשמשים לחלקי רכב, להבי טורבינות רוח, תרמופלסטיים, תשתיות ימיות ועוד רבים אחרים. בשנת 2014 Zoltekהצטרפה לקבוצת Toray (יפן) אשר קידמה את הטכנולוגיה של החברה וחיזקה את המשאבים הטכניים והפיננסיים ומיצבה את החברה לצמיחה נוספת כמובילה העולמית האמינה ביותר של סיבי פחמן.

לקבלת מידע נוסף, תוכלו לבקר בכתובת www.zoltek.com או לעקוב אחרינו בכל אחד מערוצי המדיה החברתית שלנו, כולל www.linkedin.com/company/zoltek/ ו- https://www.facebook.com/ZoltekCorp. למידע נוסף על קבוצת Toray, תוכלו לבקר באתר www.toray.com.

קובץ מצורף

Zsolt Rumy

למידע נוסף

Jen Olson

Zoltek

[email protected]


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Biolojic Design מכריזה כי Nektar Therapeutics מימשה את אופציית הרישיון שלה כדי לפתח באמצעות בינה מלאכותית נוגדן אגוניסטי מכוון לקולטן TNFR2 לטיפול במחלות אוטואימוניות
התוכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מחקרי בין ביולוג'יק דיזיין לבין Nektar שהחל בשנת 2021

KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI