דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים EIT Urban Mobility, 8200 Impact ו- CityZone בשיתוף פעולה ישראלי-אירופי ייחודי ליצירת סינרגיות באקוסיסטם הגלובלי בתחום המוביליטי
EIT Urban Mobility, 8200 Impact ו- CityZone בשיתוף פעולה ישראלי-אירופי ייחודי ליצירת סינרגיות באקוסיסטם הגלובלי בתחום המוביליטי
חיים נוי 07/12/22 |  צפיות: 677

EIT Urban Mobility,8200 Impact ו- CityZone בשיתוף פעולה ישראלי-אירופי ייחודי ליצירת סינרגיות באקוסיסטם הגלובלי בתחום המוביליטי

תל אביב, 7 בדצמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

EIT Urban Mobility, יוזמה של המכון האירופי לחדשנות וטכנולוגיה (EIT) של האיחוד האירופי, הכריזה היום על שיתוף פעולה עם 8200 Impact ו-CityZone, שיפעלו כסוכן שלה בישראל לשנת 2023. שיתוף הפעולה נועד לבנות גשרים בין האקוסיסטם האירופי בתחום המוביליטי למקבילו הישראלי, לתמוך בסטרטאפים משני הצדדים ולתרום למיצוי הפוטנציאל הגלום בתחום.

בהמשך להכרזה על שיתוף הפעולה עם האקוסיסטם בפריז, באוגוסט האחרון, EIT Urban Mobility פונה לאקוסיסטם הסטרטאפים התוסס של ישראל לטובת שיתופי פעולה אסטרטגיים, שיתוף ידע ותמיכה דרך השקעות. ישראל הינה שיאנית העולם בשיעור הסטרטאפים לנפש ובעלת אחוזי ההוצאה הלאומית על מחקר ופיתוח (R&D) הגבוהים ביותר ב-OECD. בשנת 2021, גיוסי ההון סיכון בישראל הגיעו לשיא של 26.5 מיליון דולר. בשנים האחרונות, לצד תחומים כהגנת סייבר, פינטק, IT ותשתיוית מידע, צובר תאוצה האקוסיסטם הישראלי בתחום התחבורה החכמה שכולל כיום מעל 600 סטרטאפים, לרבות חברות בעלות שם עולמי כגון Waze (נרכשה ע"י Google), Mobileye ו-Moovit (נרכשו ע"י Intel) ורבות אחרות.

בין שלל הפעילויות, 8200 Impact ו-CityZone יקיימו סדנאות להשקעות אימפקט עבור סטרטאפים ומשקיעים, אירועי נטוורקינג ותכנית האצה אקסקלוסיבית בת חודשיים עבור הסטרטאפים המבטיחים ביותר מאירופה וישראל שמתמקדים בתחבורה מכילה (Inclusive Mobility). בנוסף, EIT Urban Mobility תשקיע השקעות אסטרטגיות בשני סטרטאפים ישראליים בשלבים מוקדמים, בהסתמך על המלצת 8200 Impact ו-CityZone. החברות המבטיחות יזכו לגישה למימון בסך של עד 500,000 אירו, כמו גם להזדמנויות לבצע פיילוטים בערים מובילות באירופה וכן למסלול מהיר לחיבורים לרשת המוביליטי הפאן-אירופית הגדולה ביותר.

פרדריק הנל, מנהל Impact venture ב-EIT Urban Mobility: "אקוסיסטם מגוון, דינמי ומתפקד היטב הינו חיוני לצמיחה של סטרטאפים – לגישה טובה יותר לשווקים מגוונים וגדולים יותר, גורמים מובילים בתעשייה, ארגונים תומכים, כח אדם מוכשר, ידע והון. אנו ב- EIT Urban Mobility מברכים על שיתוף הפעולה החדש הזה עם 8200 Impact ו-CityZone, שישרת הן סטרטאפים בתחום המוביליטי באקוסיסטם התוסס של ישראל והן את חברות הסטרטאפ האירופיות מהפורטפוליו שלנו המעוניינות בשוק ובידע הישראליים".

מאז הקמתו, EIT Urban Mobility, באמצעות זרועות ההשקעה שלו, כבר השקיע 4 מיליון אירו ב-45 סטרטאפים בתחום המוביליטי מ-16 מדינות אירופאיות ואחרות הקשורות ל- Horizon2020, לרבות ישראל. בזכות השילוב והמומחיות של 8200 Impact ו-CityZone, EIT Urban Mobility תוכל להגיע באופן מיטבי למיזמים המציעים פתרונות חדשניים עם פוטנציאל גבוה להשפיע על עולם המוביליטי של המחר.

רקע

8200 Impact היא תכנית ההאצה והקהילה הראשונה והמובילה בישראל לסטרטאפי אימפקט-טק שמתמודדים עם בעיות חברתיות וסביבתיות באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. מאז הקמתה ע"י עמותת בוגרי 8200 בשנת 2013, מעל 80 חברות השתתפו בתכנית וזכו לגישה למנטורים ומומחים מהשורה הראשונה, שותפים אסטרטגיים ומשקיעים מובילים בישראל ובעולם.

CityZone היא מעבדת החדשנות ושדה הניסוי של תל-אביב, אשר הוקמה בפארק עתידים תל אביב, בשיתוף עם עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב, במטרה לקדם פתרונות טכנולוגיים לאתגרים עירוניים בתחומים שונים, כגון: תחבורה, איכות סביבה, סייבר, תשתיות, קהילה ורווחה ותפעול העיר.

EIT Urban Mobility הינה יוזמה של המכון האירופי לחדשנות וטכנולוגיה (EIT) של האיחוד האירופי, המיועדת להאיץ אימוץ פתרונות ומעבר למערכת תחבורה אינטגרטיבית ומולטימודאלית שבאמת מציבה את המשתמשים במרכז. כקהילת החדשנות האירופית המובילה בתחום המוביליות העירונית, EIT Urban Mobility פועלת למניעת פרגמנטציה בכך שמאפשרת שיתופי פעולה בין ערים, תעשיה, אקדמיה, וחדשנות לפתרון האתגרים הדחופים ביותר העומדים בפני ערים בתחום המוביליטי. ע"י שימוש בערים כמעבדות חיות, השותפים בתעשייה, במחקר ובאוניברסיטאות מדגימים כיצד טכנולוגיות חדשות יכולות לסייע לפתור בעיות אמיתיות בערים אמיתיות, ע"י שינוע אנשים, סחורות ופסולת בדרכים חכמות יותר.

למידע נוסף בקרו באתר: www.eiturbanmobility.eu.

עקבו אחר EIT Urban Mobility ברשתות:

למידע נוסף:

Keren Beit Cohen

[email protected]

מקור: EIT Urban Mobility

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI