דף הבית בניין ואחזקה בית חכם כיצד לבחור פרקטים? הסבר על פרקטים מה איך ואיפה כדאי לקנות ?
כיצד לבחור פרקטים? הסבר על פרקטים מה איך ואיפה כדאי לקנות ?
יורם פרקט מכירה והתקנה 17/10/09 |  צפיות: 3922

כיצד לבחור פרקטים?

 •1.                 ראשית יש למדוד את השטח הצפוי להתקנת הפרקט.

 •2.                 השוק מוצף וכל חנות שטיחים או רהיטים הכניסה גם פרקטים למלאי שלה אך כדאי לפנות לבעל מקצוע שזה כל עיסוקו ומומחיותו מסיבות ברורות.

 •3.                 בדקו והשוו מחירים בתבונה. אל תתפתו למבצעי פרקטים זולים מאד שמציינים רק את עלות הפרקט. יש לבדוק כמה העלות הכוללת (מחיר הפרקט אבל גם כל ההוצאות הנלוות לכך כמו פנלים, ספים, ספוג, עבודה הובלה ואספקה).

 •4.                 כדאי לבדוק מי מתקין את הפרקט, מה הניסיון שלו, חברות רבות שולחות אליכם "חאפרים" בלתי מקצועיים בכדי להוזיל את עלות ההתקנה.

•5.                 להשוות בין פרקטים מאותו סוג כלומר מאותו תוצרת ובעל אותה רמת שחיקה, שכן יש פערי מחירים אבל גם איכויות שונות לפרקטים.

 •6.                 עבודת ההתקנה גורמת להרבה זבל, ולכלוך רב, ניסור הפרקט, אבק וכד'. מתקינים רבים משאירים את הזבל במקום ואת השטח מלוכלך. לדרוש שהתקנה תכלול גם ניקיון.

 •7.                 לא תמיד בעל הפרסום הגדול יותר מוכר לכם את המוצר הטוב יותר. פרקט אינו רהיט טלוויזיה או מקרר והעבודה של ההתקנה בשטח היא חשובה מאד ויכולה לעשות את כל ההבדל הן מבחינת המראה הסופי והן מבחינת אורח החיים שלו לעתיד.

 •8.                 שיקלו האם רצוי לכם לרכוש פרקטים במקומות גדולים מאד, למרות שהם מפורסמים - אתם נאלצים לעיתים לעבור הרבה ידיים כשכל אחד בחברה אחראי כלפיכם לתחום אחר (סוכן המכירות, קופאי, הנהח"ש, המוביל, המתקין, מח' שירות לקוחות וכד'). יש היגיון רב לסגור עסקה במקום שבו תקבלו לווי צמוד של אותו אדם החל משלב בחירת הפרקט ועד לסיומה.

 •9.                 כדאי לדעת כי לחנויות רבות אין כלל מושג בהתקנת הפרקט אצלכם בשטח הם רק מוכרות את הסחורה ולוקחות קבלני משנה להתקין את הפרקט).

 •10.             תכנון מראש. כדאי לרצף בפרקט שלא בעונות הלחץ, בחודשי החורף כשהביקוש יורד, תוכלו לקבל מחירים ושירות טוב יותר.

 יורם פרקט מכירה והתקנה - ביקור ויעוץ חינם בבית הלקוח.

טל': 050-9911998  - אתר: http://www.webix.me/yoramparcet

מראשוני העוסקים בתחום בישראל מאז שנת 1994 בעל רשימת פרויקטים מפורסמים ברחבי הארץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יורם פרקט מכירה והתקנה

יורם פרקט מכירה ו התקנה

פרקטים וריצוף עץ לבית ולעסק

ביקור יעוץ מקצועי ודוגמאות פרקטים עד בית הלקוח חינם

טל: 050-9911998

http://yoramparcet.webix.me/



 


מאמרים נוספים מאת יורם פרקט מכירה והתקנה
 
קונים פרקט ? דרישות כספיות יקפיצו את המחיר ברגע ההתקנה
קונים פרקט . דרישות כספיות נוספת יקפיצו את מחיר ההתקנה ברגע הגורלי והקובע. מה לעשות ואיך לקנות פרקט כולל התקנה בשכל מבלי לשלם עוד כספים ולהיות שבוי בידי מתקינים על כך במאמר לצרכן מאת אמן פרקטים ותיק יורם פרקט בעלים של חנות תצוגה לפרקטים באזור תעשיה בת ים

פרקט עץ מדריך קניה נבונה ונכונה
18/06/15 | צרכנות
כמדובר על פרקט עץ אמיתי טבעי לבית זה עולה לא מעט וזו השקעה לטווח ארוך של שנים ולכן כאן נגיש לכם מדריך קנייה נכונה ונבונה של פרקט עץ כזה מאת אמן פרקטים ישראלי ותיק יורם פרקט בעלים של חברת יורם פרקט בת ים

מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לי כבר מי שיתקין
14/12/14 | שיפוצים
מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לך כבר מי שיתקין את הפרקט, שיפוצניק או מתקין פרקטים נהדר עכשיו רק נשאר למצוא פרקטים טובים במחיר טוב. כאן נבהיר מה צריך חלדעת בבואך לקנות פרקטים למינציה ועם מה להצטייד ומה חשוב שקונים רק פרקטים בחנות בלי התקנה.

פרקטים מגמות
פרקטים מגמות מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט
אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט אוטוריטה ישראלית לפרקטים מסביר איך בעצם מתקינים פרקטים ? איך מתקינים פרקטים למינציה ואיך מתקינים פרקטים עץ. מה דרוש. כל ההסברים הנדרשים.

פרקטים הולכים על טבעי
פרקטים הולכים על הטבעי - כאן נדבר על פרקט טבעי הכי טבעי שיש בפרקטים. על פרקטים מעץ אמיתי טבעי, מה מקורים, איזה סוגים יש, על כריתת יערות לשם עיבודם ללוחות פרקטים, על תקנים בין לאומיים לפרקטים ולעץ, וגם טיפים לבחירת פרקט טבעי. מאת יורם פרקט.

פרקטים למינציה מיוחדים
26/08/14 | קניות
במאמר זה נגיש לכם סקירה קצרה על סוגי פרקטים למינציה שונים מהסטנדרט המקובל. פרקטים למינציה מיוחדים ששוה להכיר למי שמחפש משהו מיוחד מאת יורם פרקט מומחים לפרקטים

פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי
12/04/13 | שיפוצים
פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי. מה זה הבמבוק למה הוא מתאים לשמש כריצוף על סוגי במבוק התקנת פרקט במבוק וצבעים אופייניים לפרקט במבוק

על פרקטים דובדבן ומה שמאפיין אותם
11/04/13 | שיפוצים
אם מדברים על ריצוף הבית ועל פרקטים באופן כללי אז אין ספק שפרקטים דובדבן מככבים בראש רשימת המבוקשים לבית. במאמר זה נתרכז בפרקט דובדבן ומה שמאפין אותו, סוגי פרקטים דובדבן למינציה ועץ וגם הצבעים העזים שתורמים לעיצוב הבית

רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז
רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז שלא מגלים לכם בחנויות הפרקטים. מה צריך לבדוק לדעת ולברר לפני התקנת פרקטים וקניית פרקטים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI