דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה משחקי תפקידים בחדר המיטות
משחקי תפקידים בחדר המיטות
ראובן 10/11/09 |  צפיות: 8245


משחקי תפקידים של סקס הוא מושג שמבוגרים רבים אינם מבינים וודאי שאינם משתמשים בם בחיי המין שלהם. משחקי תפקידים של סקס יכולים לשפר פלאים את חיי המין שלך ואת הסיפוק שלך מפעולות סקס שגרתיות.

משחקי תפקידים של סקס הם בסך הכל העמדת פנים שאתה מישהו אחר בחדר המיטות כך שכל החוויה הופכת לפנטזיה. משחק התפקידים קשור קודם כל למי שאתה מבחינה מינית, הן במהלך הפעילות המינית והן במצבים אחרים. זה יכול להיות פשוט עד כדי לבוש תחפושת מפתה או העמדת פנים שאתה מישהו אחר במטרה לגרות את עצמך ואת בת הזוג שלך. כילדים אנו מעמידים פנים שהננו מבוגרים על ידי נעילת נעליים של אמא או אפילו על ידי מריחת איפור שלה. כמבוגרים התחפושות הללו מיועדות לגרות אותנו מינית או לפתות ולגרות את בן או בת הזוג שלנו.

ללבוש תחפושות מפתות היא שיטה קלה וזולה של משחק תפקידים של סקס. המגוון הרחב של תחפושות סקסיות שניתן ללבוש בציבור או בפרטיות הוא אינדיקציה לכך שמשחקי תפקידים של סקס הם עניין שבשגרה להמוני אנשים. להתחפש לאחות סקסית, לתלמידת בית ספר או לחייל קרבי כולן אפשרויות סקסיות שמיועדות להזריק סקס וגירויים לחיי המין השגרתיים. תפקידי נשים צריכים להיות חושפניים, מפתים ולעיתים וולגריים. התלבושות צריכות לחשוף את החזה ואברים אחרים ובכל מקרה מדובר בתלבושות שלא לובשים לעולם בנסיבות אחרות. יש להן מטרה אחרת והיא לעורר תשוקה לסקס ולשדרג אותו.

אם החבר שלך מוצא שאחיות עושות לו את זה, אזי תלבושת של אחות יכולה לשדרג את הסקס שלכם פלאים. אחות אמיתית לא תלבש לעולם תלבושת כזו מחוץ לחדר המיטות אך התלבושת מזכירה אחיות, בדרך כלל מדובר בכובע אחיות אדום ושמלה קצרצרה וצמודה, לבנה.

סוגים אחרים של משחקי סקס כוללים צפייה בכל מיני סרטי סקס יחד כשהרבה פעמים הבחור מפנטז שהחברה שלו סקסית כמו הבחורה בסרט והבחורה עושה את אותו הדבר לגביו. הבחורה יכולה לחבוש פאה בלונדינית, לבנים של חשפנית, או כל בגד אחר שמתאים לשחקנית פורנו כוכבת, לזונה או אפילו לשכנה ממול. משחקי תפקידים של סקס אינם מזיקים ואפילו מיטיבים עם חיי המין של זוגות רבים. לא רק סרטי סקס עושים את זה, גם ספרים ארוטיים. קריאת ספרי סקס וארוטיקה מגרה לא פחות מסרטי סקס ואפשר לקרוא בשניים.

בגדים מחומרי לטקס וגומי, בגדי שפחה או עבד, מגפיים צמודות וגבוהות ואביזרים אחרים, גם הם כלים יעילים מאוד לגירוי ולשיפור משחקי תפקידים של סקס . מה שהוא בגדר טאבו לזוג מסוים יכול להיות נורמטיבי ומדליק לזוג אחר. לעיתים קרובות משחקי תפקידים של סקס קיצוניים כמו משחקי עבד ומלכה היא מה שזוג משתוקק אליו. זוגות אחרים יכולים למצוא את המשחק המסוים הזה משעמם, דוחה, או כל דבר אחר. זה באמת לא משנה כי משחק תפקידים של סקס הוא מאוד אינדבדואלי ואין כללים מלבד אלו הנקבעים על ידי המשתתפים.

לעיתים אחד מבני הזוג רוצה להכניס למשחקי התפקידים דברים שבן הזוג השני לא רוצה. אם למשל הגבר רוצה לעשות דברים שהאישה מוצאת אותם כמשפילים או קיצוניים מדי, או להיפך, הכלל היחידי הוא ששני בני הזוג צריכים ליהנות. משחק תפקידים של סקס עלול להיות מסוכן, כי יש פנטזיות שעדיף לא לממש. אם הגבר נמשך מאוד לחברה של החברה שלו ורוצה שהיא תתלבש כמותה, תתבשם באותו ריח, אם האישה רוצה שהבחור יתנהג כמו הבוס שלה שהוא גבוה ושרירי יותר, אלו פנטזיות שעלולות לפגוע, גם אם לא באותו רגע, בימים שלאחר מכן. הפתרון הוא תקשורת טובה לפני שמתחילים במשחקים. משחקי תפקידים של סקס אינם משחקי ילדים תמימים ויש השלכות למימוש פנטזיות. חלק מן ההשלכות חיוביות , מקרבות ובונות את הקשר וחלק עלולות להיות הרסניות. כל עוד בני הזוג פתוחים, מדברים ומקשיבים זה לזה, אפשר להוציא את המרב ממשחקי תפקידים של סקס וממימוש הפנטזיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ראובן

ראובן אזולאי, מנכ"ל בונסייט מור אינטראקטיב - בניית אתרים.



 


מאמרים נוספים מאת ראובן
 
חברות בניית אתרים טובות מרוממות עסקים
האינטרנט גדל ומתרחב בצעדי ענק ומיליוני אתרים חדשים נוספים לו בכל יום ברחבי הגלובוס. ארגונים רבים, גדולים וקטנים, בנו אתרים ומארחים אותם על שרתים שונים ברשת. האתר משקף את הארגון ואת עסקיו. אתר אטרקטיבי תופס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ומעודד אותו לגלוש בו זמן רב. על כן חיוני לרכוש חברת בניית אתרים מקצועית לאפיין, לעצב ולתכנת אתר שנראה טוב ואכן מוסיף ערך לעסק.

פרויקטים של בניית אתרים בשנה האחרונה
אנשים רבים טועים לחשוב שהתחום של בניית אתרים הוא פשוט. נדמה לה שבניית אתרים כמו פייסבוק או טוויטר הם עניין של כמה ימי עבודה ושניתן לשכפל אותם לאתרים אחרים בקלות. אנשי בניית אתרים יספרו לך על כל הפעמים שלקוחות אמרו להם עד כמה קל זה לבנות אתר... המציאות שונה לחלוטין כפי שיודעים היטב אנשי עיצוב אתרים ואנשי בניית אתרים ופיתוח.

ללקק את התות – איך לגרום לאישה להגיע לאורגזמה
16/11/09 | דייטינג
עובדה מאוד מצערת היא שנשים רבות עוברות שנים ואפילו חיים שלמים מבלי לחוות אורגזמות מבן זוגן. להלן כמה עצות שיסייעו לך ללמוד איך להביא אותה לאורגזמה ואפילו להרבה אורגזמות בעת קיום יחסי מין.

עיצוב אתרים נגישים לאנשים עם מוגבלויות
ברשת האינטרנט של היום קיימים אינספור אתרים המאפשרים לקהל הגולשים הרחב למצוא את מבוקשו. עם זאת, לפחות 25% מקהל הגולשים אינו יכול לגלוש באתרים אלו בשל מוגבלויות שונות.

משחקי תפקידים בחדר המיטות
משחקי תפקידים בחדר המיטות הוא מושג שמבוגרים רבים אינם מבינים וודאי שאינם משתמשים בם בחיי המין שלהם. משחקי תפקידים כאלה יכולים לשפר פלאים את חיי המין שלך ואת הסיפוק שלך מפעולות סקס שגרתיות.

איך להיות גבר מושך
18/10/09 | דייטינג
הבנה של מה אישה מחפשת בגבר היא הצעד הראשון בלימוד הסוד איך להיות גבר מושך וסקסי בעיני אישה. לגברים רבים הרעיון של כיצד למשוך נשים הוא פשוט מסתורין אחד גדול. זה מובן וטבעי, היות וגברים ונשים שונים מבחינות רבות כל כך, קשה מאוד לבני מין אחד להיכנס לתוך מוחו של בן או בת המין השני ולהבין אותו.

זמן להיפרד
את אומרת לעצמך כבר המון זמן, שנכון יש סקס מעולה ואת מתה עליו, אבל את אומללה כבר יותר מדי זמן..

מומחי אסטרולוגיה ומנבאי עתידות
כמעט כל אחד מאיתנו דואג לגבי העתיד בתקופה כלשהי בחייו, אנו דואגים לגבי פרנסה, יחסים, בריאות או כל נושא אחר ועושים כל שביכולתנו להבטיח עתיד טוב. בעיתות קשות וכשהכוח האישי שלנו נחלש, חלק מאיתנו פונה לתחומים כמו אסטרולוגיה בתקווה להבין יותר מה מחכה להם בעתיד ואיך להתכונן לקראתו.

שיווק מסעדות – עיצוב לוגו למסעדה
04/10/09 | מיתוג
כדי להבין מה צריך לשם עיצוב לוגו יעיל, להלן כמה תכונות שניתן לזהות בלוגו אפקטיבי. לוגו טוב הוא לוגו קל לזיהוי, אפילו במבט חטוף או ממרחק, הוא לוגו קל לזכירה, הוא מעביר מסר של מי אנחנו, הוא מעביר מסר של מה אנחנו עושים והוא מרמז על סגנון השירות.

עיצוב אתרים – ניוזלטר ומיני סייט
עיצוב אתרים נועד לתת ערך מוסף למוצר או לשירות או למידע באתר האינטרנט שלכם ולגרום לגולש להסתכל, להתעניין ולהתעכב כאשר הוא גולש בו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI