דף הבית הודעות לעיתונות לימודים סניף חדש ל"יואל גבע" בירושלים
סניף חדש ל"יואל גבע" בירושלים
ענבר 12/06/08 |  צפיות: 4027

"יואל גבע", ביה"ס מספר 1 לבגרות ופסיכומטרי פותח סניף פסיכומטרי חדש בירושלים. הסניף ימוקם במכללה לחינוך ע"ש דוד ילין, בניין ד, קומה 2 (שכונת בית הכרם, רח' המעגל 7). קורסי הפסיכומטרי הראשונים בסניף יחלו בחודש אוקטובר ויכינו את התלמידים לקראת הבחינה הפסיכומטרית של מועד דצמבר 2008. החל מחודש ספטמבר יינתנו בסניף גם שירותי מזכירות ושירותי ייעוץ והכוונה לקראת לימודים אקדמיים. לקורסי הפסיכומטרי של מועד דצמבר 2008 ואילך ניתן להירשם החל מהשבוע.

שמעון גבע, מנכ"ל בית הספר ציין כי " פתיחת הסניף בירושלים הנה חלק מההתפתחות הטבעית של בית הספר מחוץ לאזור גוש דן והשרון. אנו ערים לביקוש הרב לקורסים שלנו בכל הארץ, ונמשיך לפתוח סניפים חדשים תוך שמירה על האיכות הגבוהה של הקורסים ושל ההוראה בקורסים."

בית הספר לבגרות ופסיכומטרי של יואל גבע פועל משנת 1991, ומונה 9 סניפים בערים תל-אביב, הרצליה, ראשון לציון, כפר סבא, פתח תקווה, חיפה, הקריות, באר שבע וירושלים.

         


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענבר

בגרויות

 

פסיכומטרי



 


מאמרים נוספים מאת ענבר
 
סקירה היסטורית של כלכלת ישראל בקום המדינה
לקראת סוף תקופת המנדט, הייתה הכלכלה היהודית בארץ ישראל מעין אי של מודרניות וקידמה במזרח התיכון, מה גם שהארץ נהנתה ממערכת מנהלית מסודרת ויעילה. יכולת זו תרמה רבות להצלחתו של היישוב היהודי לעמוד במלחמת השחרור. פעילות כלכלית זו התרחשה בנסיבות קשות במיוחד, כאשר כל הצעירים היו מגויסים וכאשר כ-40% מהתוצר הוקדשו לביטחון ולמאמץ המלחמתי. למרות תנאים אלה, התוצר הלאומי לא פחת ב-1948, לעומת השנה הקודמת.

סניף חדש ל"יואל גבע" בירושלים
12/06/08 | לימודים
"יואל גבע", ביה"ס מספר 1 לבגרות ופסיכומטרי פותח סניף פסיכומטרי חדש בירושלים. הסניף ימוקם במכללה לחינוך ע"ש דוד ילין, בניין ד, קומה 2 (שכונת בית הכרם, רח' המעגל 7). קורסי הפסיכומטרי הראשונים בסניף יחלו בחודש אוקטובר ויכינו את התלמידים לקראת הבחינה הפסיכומטרית של מועד דצמבר 2008.

ביה"ס "יואל גבע" לבגרות ופסיכומטרי משיק מערכת אינטרנטית לתרגול פסיכומטרי חינם
03/06/08 | לימודים
"יואל גבע", ביה"ס מספר 1 לבגרות ופסיכומטרי השיק באתר הבית שלו מערכת חדשה לתרגול פסיכומטרי. המערכת מאפשרת לגולש באתר לפתור מספר פרקי פסיכומטרי לדוגמה, ולקבל משוב מפורט על ביצועיו. בשונה מהתרגול הפסיכומטרי הקיים כיום ברחבי הרשת, המערכת של "יואל גבע" אינה מציגה ציון סופי סתמי, אלא משוב על מידת ההצלחה בנושאי הבחינה השונים, כאשר לצד המשוב יכול הגולש לעיין בדפי הסבר לתשובות.
התרגול במערכת אינו כרוך בתשלום.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI