דף הבית אינטרנט והחיים ברשת עיצוב אתרים עיצוב אתרים - דינו של עסק
עיצוב אתרים - דינו של עסק
אילון לוטם 19/01/10 |  צפיות: 3854

עיצוב אתרים

בעולם של ימינו, עסק שלא עומד לרשותו אתר דינו כשל עסק שלא קיים.
העולם שלנו אינטרקטיבי, מהיר ומשתנה באופן תדיר ולכן הקמת אתר אינטרנט היא הדרך היעילה ביותר להיות עם "היד על הדופק" בכל העת.

כשמדובר בתחזוק אתר אינטרנט הנושא את שם החברה, לא די בבנייתו כדי להצליח- יש להשקיע גם באלמנט עיצוב אתרים על מנת לקבל אתר אינטרנט דינמי ומושך לקוחות.
נשאלת השאלה- אילו מאפיינים הופכים אתר אינטרנט מאתר רגיל לאתר דינמי שבסופו של דבר ימשוך אליו לקוחות? התשובה כאמור טמונה באלמנט עיצוב אתרים.
עיצוב אתרים יעיל הוא עיצוב שיגרום לאתר לראות אסתטי ומושך: האתר יתאפיין בגרפיקות מהמעלה הראשונה, בסרטוני תדמית, בבאנרים נוחים וכו'.
מעבר לכך, כשמדובר בהיבט עיצוב אתרים , חשוב מאוד לוודא שהנדסת האנוש מטיבה עם הלקוח. הנדסת אנוש חשובה יותר כנראה מכל האלמנטים יחדיו כי גם אם האתר יהיה אסתטי ומלא בתוכן- במידה והוא לא יהיה נגיש ונוח למשתמש, כל התוכן והעיצוב יהיה לחינם.
אלמנט נוסף החשוב בנושא עיצוב אתרים היא הקפדה על התוכן, בין אם זה ברמה של השקעה במאמרים איכותיים או פלטפורמת מכירות נגישה.

עיצוב אתרים הוא אלמנט מכריע בכל הנוגע לאתר האינטרנט שלך והוא למעשה זה שיקבע את מידת הצלחתו או כשלונו ולכן זה נושא שיש לדון בו בכובד ראש.
למידע נוסף אודות עיצוב אתרים, אנא פנו לאתר-http://www.nirity.com/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילון לוטם


 


מאמרים נוספים מאת אילון לוטם
 
עיצוב אתרים - דינו של עסק
אילו מאפיינים הופכים אתר אינטרנט מאתר רגיל לאתר דינמי שבסופו של דבר ימשוך אליו לקוחות?

משחקי מחשב
תקצירים של משחקי מחשב - מומלץ

טבעות אירוסין - טבעת אירוסין
טקס הנישואין מהווה את פסגת הצהרת הכוונות החברתיות והרגשיות בין שני בני הזוג. בשנים האחרונות עבר הטקס הרבה שינויים ותמורות בהתאם לתרבות המודרנית ואחת מהן היתה בדמות הענקת טבעת אירוסין.

קורס לעיצוב אופנה - לימודי עיצוב אופנה
כשאדם עם אוריינטציה לאופנה ועיצוב מגיע לנקודה בחייו בה הוא מעוניין ללמוד את התשוקה שלו במטרה ליישמה בעתיד, הנטיה הטבעית שלו תהיה בדרך כלל אל בתי הספר הגדולים למקצועות האופנה הקיימים בארץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI