דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים MWC 2010: ג'וניפר חושפת פתרונות חדשים לאופטימיזציה של תעבורת נתונים ניידת
MWC 2010: ג'וניפר חושפת פתרונות חדשים לאופטימיזציה של תעבורת נתונים ניידת
ילון מדר 16/02/10 |  צפיות: 2970

ג'וניפר הכריזה על שלושה פתרונות ניידות חדשים, שיענו על הצורך הבוער של ספקי תקשורת לבצע אופטימיזציה של תעבורה ניידת ולהפחית את המורכבות של הרשתות. כחלק מכך, ג'וניפר סוללת את הדרך למעבר רציף מ- 3G לרשתות 4G ו- LTE. הפתרונות החדשים, שהינם מפרוייקט "פאלקון" שג'וניפר חשפה באוקטובר האחרון, מבוססים על פלטפורמת Junos ועל משפחת נתבי ה- MX 3D, אשר משלבים טכנולוגיה התומכת בהתאמה דינאמית לביקוש ברוחב פס, משתמשים ושירותים.

הפתרון הראשון, Juniper Traffic Direct, עונה על אתגרי חוויית המשתמש והעלויות שנוצרו כתוצאה מהצמיחה המהירה בתעבורה הניידת. הפתרון מבצע אופטימיזציה של התעבורה על ידי שילוב בין ניהול מדיניות חכמה לגבי משתמשים בין מדיניות יישומים. זאת, כאשר נתב ה- MX 3D מספק ניתוב עומסים של עיקר הנתונים ישירות אל האינטרנט. הפתרון השני, Media Flow, מבצע אופטימיזציה של רשתות ניידות ונייחות, כדי ליצור תעבורה  יעילה של וידאו ומדיה עשירה. בכך הפתרון מסייע לספקי תקשורת להפחית עלויות תפעול. הפתרון השלישי, Juniper Mobile Core Evolution, יאפשר לספק שירותי 3G ו- 4G על גבי אותה הרשת. הפתרון ימנף את נתבי ה- MX 3D ומערכת ה- Junos ויאפשר קיצור זמן היציאה לשוק והפחתה של סיכונים בתהליך הגדלת היקפי התעבורה, המנויים והיישומים.

"הצמיחה המטאורית בתעבורת נתונים ניידים יצרה צורך קריטי בתעשייה להפחתה של עלויות התפעול של הרשתות במקביל לשיפור חוויית המשתמש", אמר ראג'ן ראגהוון, מנכ"ל, Ankeena Networks, שותפה של ג'וניפר בפיתוח. "ג'וניפר היא הראשונה בתעשייה לספק פתרון חדש לאופטימיזציה של תעבורה, המשלב בין ניתוב עומסים ו- caching לאספקה יעילה יותר של תוכן ישירות למנויים".

לדברי דודי אילן, מנכ"ל ג'וניפר ישראל, "המפעילים הסלולריים ניצבים בפני אתגר לא פשוט ומנסים לשפר את חוויית המשתמש ולספק שרותים חדשים תוך כדי הורדת העלויות התפעוליות לאספקת השרות. הפתרונות החדשים של ג'וניפר מאפשרים את האצת ההתפתחות של שרותי הפס הרחב ברשתות הסלולר עם טכנולוגיה פורצת דרך ומערכת פתוחה לשותפים ופיתוחים הסוללים את הדרך למעבר יעיל לטכנולוגיות G4 ". 

אודות ג'וניפר נטוורקס

חברת ג'וניפר נטוורקס הינה מובילה בתחום הפתרונות לרשתות בעלות ביצועים גבוהים. חברת ג'וניפר מציעה תשתיות רשת בעלת ביצועים גבוהים, היוצרות סביבה מגיבה,יציבה ואמינה לקידום ההפעלה של שירותים ויישומים על גבי רשת אחידה. רשתות אלה דוחפות קדימה עסקים. מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת www.juniper.net.

חברת ג'וניפר נטוורקס נסחרת בנאסד"ק תחת הסימול JNPR. ג'וניפר נטוורקס ישראל עובדת בשיתוף עם בזק בינלאומי,בינת,נטקום מלמ-תים,IBM,טלדור תקשורת ומשווקים מובילים נוספים וחברות ההפצה REL וזברה טק.

על לקוחות ג'וניפר בישראל נימנים: צה"ל, סלקום, בזק, בזק בינלאומי, HOT, פלאפון, 012 SMILE, פרטנר, נטוויז'ן 013, מירס,אקספון,שרותי בריאות כללית,קופ"ח מכבי,ביטוח מנורה,כלל ביטוח, רשות הדואר, אל על, בנק לאומי,טבע,צים,מרוול,תנובה,סופרפארם ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ילון מדר


 


מאמרים נוספים מאת ילון מדר
 
קבוצת חיון, נציגת סמסונג, משיקה בישראל סדרת כונני גיבוי חיצוניים בעלי כניסת USB 3.0
28/02/11 | גאדג'טים
מדובר בכוננים חדשים בעלי קצב העברה מהיר ביותר בזכות ממשק USB 3.0 המאפשר העברת נתונים של עד 5 ג'יגה לשנייה. הפתרון בעל המהירות הגבוהה, אידיאלי במיוחד בתקופה זו שבה איכות הקבצים ומשקלם גדל בעקבות סרטים ומשחקים באיכות HD.

קבוצת חיון, נציגת סמסונג בישראל, יוצאת בשיתוף פעולה שיווקי עם ארגון "קלאב 50"
במסגרת המהלך, יינתנו הטבות ומחירים בלעדיים לחברי "קלאב 50 " על מגוון מוצרים מובילים המשווקים בישראל על ידי "קבוצת חיון" תוך חשיפת הפעילות בערוצי התקשורת של המועדון.

נציגת סמסונג משיקה בישראל כונן חיצוני חדש מהסדרה היוקרתית S2- בגודל 2.5" ובנפח של 1 טרה
הפתרון בעל הנפח גדול במיוחד ביחס לגודלו הפיזי של הכונן, אידיאלי במיוחד בתקופה זו שבה איכות הקבצים ומשקלם גדל בעקבות סרטים ומשחקים באיכות HD.

קבוצת חיון משיקה בישראל את מקרן התלת מימד הראשון של סמסונג
31/01/11 | גאדג'טים
למקרן טכנולוגיה חדשנית המאפשרת המרת שידור דו מימדי סטנדרטי לתלת מימד בזמן ההקרנה. המקרן נחשף לראשונה במסגרת מפגש מקצועי, שערכה לאחרונה קבוצת חיון, לכ 100 משווקים בנושא חידושים טכנולוגיים של סמסונג בעולם המולטימדיה.

סמסונג משיקה בישראל את סדרת הנטבוקים SHARK
מדובר בסדרה NF החדשה של סמסונג הכוללת 2 דגמים: NF210 ו- NF110. המחשבים נהנים, בין השאר, מעיצוב ייחודי הכולל ציפוי מבריק בגימור שנהב; סוללה המספקת זמן עבודה של מ 10.7 - 14 שעות; משקל נמוך במיוחד 1.35 ק"ג ומסך 10.1LED HD ".

סמסונג משיקה בישראל סדרת נוטבוקים חדשה עתירת ביצועים ויכולות עיבוד גרפיקה גבוהות
מדובר בסדרת RF510 של סמסונג, הנהנית, בין השאר, מעיצוב חדשני המאופיין בגימור יוקרתי, משטח קריסטלי וגימורים עגולים; מסך HD LED; מעבד Intel® Core™ i5; כרטיס גראפי Nvidia GeForce GT 330M, המציע יכולות עיבוד גרפיקה גבוהות ביותר; מערכת הפעלה Windows 7; חריץ USB 3.0 ו- Bluetooth 3.0 High Speed.

קבוצת חיון משיקה "מחשביזיה" בעלת טכנולוגיית LED הראשונה של SAMSUNG בישראל
01/12/10 | חומרה
מדובר בדגם ה- XL2370HD מסדרת ה- MFM HD\ TVשל סמסונג - מסך משולב מחשב וטלויזיה בגודל 23 אינץ' . המסך, בעל יתרון עצום של חיסכון במקום ומתאימים במיוחד לחדרי שינה וילדים שבהם בדרך כלל נמצא גם מחשב וגם טלויזיה.

סמסונג משיקה בישראל נוטבוק עם דם כחול
מדובר בדגם R590 היוקרתי של סמסונג, הנהנה, בין השאר, מעיצוב חדשני המאופיין בגימור איכותי בנגיעה של צבע כחול, משטח קריסטלי וגימורים עגולים; מקלדת ארגונומית מלאה; קישוריות מושלמת ומסך HD LED. בנוסף, ה- R590 מצויד במעבד Intel® Core™ i5, מערכת הפעלה Windows 7 ו- Bluetooth 3.0 High Speed.

סמסונג נותנת לכם את ההזדמנות לראות באמת 6:6
לראשונה בישראל, חשפה קבוצת חיון, נציגת סמסונג, את ה- Samsung SyncMaster MD230 - מיצג ייחודי ענק המורכב מ-6 מסכים בגודל 23 אינץ' מחוברים על גבי מעמד יחיד. המיצג המרהיב נחשף במסגרת אירוע הגיימינג התחרותי הגדול בישראל שהתקיים על ידי אתר המשחקים Vgamesבהוד השרון.

קבוצת חיון, נציגת סמסונג העניקה חסות GOLD לאליפות ישראל במשחקי מחשב של Vgames
גולת הכותרת של סמסונג בתחרות הגיימרים של Vgames היה ה- Samsung SyncMaster MD230 - מיצג ייחודי ענק המורכב מ-6 מסכים בגודל 23 אינץ' מחוברים על גבי מעמד יחיד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI