דף הבית ביטוח ביטוח חיים החשיבות של ביטוח חיים
החשיבות של ביטוח חיים
אי מדיה בניית אתרים 18/02/10 |  צפיות: 3645

אנו דואגים לרווחת משפחתנו, אנו דואגים שכולם לא יחסר ושילדינו יהיו מאושרים, אך האם תמיד נוכל להגן על משפחתנו? האם דאגנו לעצמנו לגיל הפנסיה שגם שלא נוכל לעבוד נוכל לדאוג למקור הכנסה? רכישת ביטוח חיים מבטיח כי במקרה של מוות או נכות נוכל להבטיח כי נוכל להמשיך להתקיים, יחד עם זאת ביטוח חיים יכול להוות גם אפיק חסכון לגיל הפנסיה.

ביטוח חיים יכול לכלול ביטוח חיים ריסק המגן עלינו במקרה של מוות או ביטוח חיים הכולל כיסוי במקרה של אובדן כושר עבודה.

ביטוח חיים יכול לכלול סוגים שונים של ביטוחים: ביטוח חיים ריסק שהינו בסיסי המכסה במקרה של מוות, ביטוח חיים הכולל כיסוי במקרה של אובדן כושר עבודה,  ביטוח חיים הכולל תוכנית חיסכון לגיל הפרישה ועוד.

יתרונות ביטוח חיים

ביטוח חיים מהווה עבורנו ביטחון כלכלי במקרה של אסון. הביטוח אמנם כוללים דמי ניהול יקרים אך יחד עם זאת בעל יתרונות רבים.

ביטוח חיים הינכם יכולים לקבוע את סכום הפיצויים, בהתאם להכנסות ורמת החיים.

פוליסת ביטוח חיים אינה ניתנת לביטול באופן חד צדדי מטעם חברת הביטוח, למעט מקרים בהם המבוטח לא משלם את הפרמיה וחברת הביטוח הודיעה לו על כך.

חברת הביטוח פטורה מתשלום רק במקרה של התאבדות.

פוליסת ביטוח חיים הכולל מרכיב חיסכון מאפשרת לבטוח לקבל כספים בתוך תקופת הביטוח, במקרה של מוות בני המוטבים יהיו זכאים לכספים החיסכון.

סוגי ביטוחי חיים

ביטוח חיים יכול לכלול ביטוח ריסק ועד ביטוח הכולל אובדן כושר עבודה ותוכנית חיסכון לגיל הפרישה. להלן מספר סוגי ביטוחי חיים:

ביטוח ריסק - ביטוח למקרה מוות בלבד. ביטוח המכסה במקרה של מוות בלבה ומקנה למוטבים סכום כסף באופן חד פעמי בהתאם לסכום שנקבע. חברת הביטוח תשלם תגמולים במקרה של מוות בתקופת הביטוח בלבד. ביטוח ריסק וביטוח אובדן כושר עבודה חדלים להתקיים לאחר גיל הפרישה.

ביטוח חיים למשכנתא - ביטוח חיים הנעשה במסגרת הלוואה למשכנתא מטרתה לכסות את הפיצוי במקרה של מוות של הלווה, תשלום יתרת ההלוואה תשלום למלווה, לרוב הבנק.

ביטוח מנהלים - ביטוח מנהלים כולל בתוכו ביטוח חיים. ביטוח חיים מורכב מסכום הפרשה חודשי של העובד ושל המעביד. ביטוח מנהלים כולל ביטוח במקרה של נכות, מוות, אובדן כושר עבודה, פיצוי פיטורין וחסכון לגיל הפרישה. חלק מסכום החיסכון בביטוח מהווה סכום פיצויי במקרה של פיטורי העובד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אי מדיה בניית אתרים

אי מדיה בניית אתרים מתמחה בתחום בניית אתרים תדמייתיים, בניית אתרים שיווקים, קידום אתרים, עיצוב אתרים ועוד. בין האתרים שאנו מקדמים, הום פלוס פורטל לבית, המרכז לרפואה טבעית המתמחה בטיפולים במגוון מחלות ובעיות רפואיות.



 


מאמרים נוספים מאת אי מדיה בניית אתרים
 
אלרגיה
אלרגיה היא תגובה בלתי רצויה של מערכת החיסון כלפי חומרים שאינם מזיקים לגוף. אלרגיה יכול להיות מוצרי חלב, בוטנים, דגים, תרופות, ארס של דבורים, אבקני צמחים, קרדית האבק ועוד.

החשיבות של ביטוח חיים
ביטוח חיים מהווה ביטחון כלכלי במקרה של אסון, ביטוח חיים יכול להיות ביטוח ריסק או ביטוח חיים הכולל חסכון. המאמר עוסק ביתרונות הביטוח, מהם סוגי הביטוחים הקיימים.

לימודי רפואה משלימה
בחירת תחום לימוד אינו פשוט, האם ללמוד לימדוים אקדמאיים או מקצוע שנוכל לעסוק בו עם סיום הלימודים. לימודי רפואה משלימה הינו תחום הכולל לימודי עיסוי, לימודי רפואה סינית, לימודי רפלקסולוגיה ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI