דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר מה קשור כאב ראש אל אבחון אירידולוגי
מה קשור כאב ראש אל אבחון אירידולוגי
אלישבע הניג 01/03/10 |  צפיות: 3807

על כאבי ראש ועל אבחון אירידולוגי

רבות כבר דובר על סוגים שונים של כאבי ראש ומיגרנות. רבים ניסו שיטות טיפול שונות, עברו בדיקות מבדיקות שונות, ונשארו עם הכאב המטריד. דבר אחד לא ידעו הסובלים: הפתרון למגוון כאבי ראש ניתן למצוא בתהליך הקרוי אבחון אירידולוגי.

לאחרונה, הגיע אלי בחור צעיר שהתלונן על כאבי ראש  מהם סובל בשנים האחרונות. הבחור שמע על  אבחון  אירידולוגי, והחליט לנסות  ולחוות על עצמו את התהליך של אבחון אירידולוגי, לאחר שנואש מכל הבדיקות והטיפולים שלא עזרו לו למצוא מזור לכאבי הראש שלו.

אבחון אירידולוגי קצר שארך דקות ספורות בלבד גילה את הסיבה שגרמה לבחור כאב ראש. המימצא הראשון היה שאישוניו של הבחור לא שווים בגודלם. אישון אחד בגודל נורמטיבי, ואישון שני, אישון ענק, המכסה כמעט את כל שטח האיריס. בתשאול שעבר, לא ידע להעיד על טראומה או מחלת חום או כל סיבה אחרת שבגללה ניתן לראות הבדלים ושינויים בגודל האישונים.

תופעה זו של אישון מוגדל באופן בולט שכזה מלמדת על פגיעה במערכת העצבים. גודלו המיוחד של האישון גורמת לרגישות רבה לאור ובהחלט יכולה לגרום כאבי ראש.

במהלך אבחון אירידולוגי מצולמות העיניים בזויות שונות של הסקלרה (לובן העין). וראה פלא – ברביע העליון של העין, התגלו סימני מצוקה באזור ההיפותלמוס (אזור במוח שמפקח על מערכת העצבים), והאיצטרובל.

הבחור מעולם לא חווה חוויה שכזו כמו שחווה במהלך אבחון אירידולוגי. מעולם, איש לא הסב את תשומת ליבו לכך, שפגיעה במערכת העצבים, שהתבטאה באישון מוגדל, כפי שהתגלתה תוך כדי אבחון אירידולוגי היא שעלולה להיות הסיבה לכאבי הראש מהם סבל.

מכתב מפורט  עם כל הממצאים שנמצאו במהלך אבחון אירידולוגי  להמשך הטיפול בתופעת כאב ראש של הבחור  הועבר אל הרופא המטפל.

כאמור, ישנם סוגים רבים של כאבי ראש. המשותף לכולם הוא המטרד שבגינו, ותחושת חוסר האונים של החולה.

אם יש למי מכם כאב ראש תמידי וטורדני, אם לא מצאתם את הפתרון הנכון לכאב הראש- שפוקדים אתכם מעת לעת, מומלץ לכם לעבור אבחון אירידולוגי!  אתם תידהמו ממה שתראו בעיני עצמכם, ועד כמה קל להשאיר מאחור את כאבי הראש שמטרידים אתכם ומשבשים את חייכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלישבע הניג

אלישבע הניג עיסוי רפואי (ללא אופי מיני) אבחון אירידולוגי בן גוריון 254, גבעתיים 03-7322668, 054-4657977 www.elisheva.co.il

http://www.facebook.com/ehenig                            

http://www.youtube.com/results?search_query=elishevahenig&aq=f



 


מאמרים נוספים מאת אלישבע הניג
 
למה להאמין?
על ההבדל בין אבחון אירידולוגי ואבחונים אחרים

אירידיולוגיה - שאלות שכיחות
ככל שהאירידולוגיה חודרת יותר לתודעת הציבור, כך חוזרות ועולות שאלות קבועות. אף כי אנשים מתחילים לגלות עניין יותר ויותר באירידולוגיה, תמיד יבקשו לברר וממקור ראשון את מה שאינם בטוחים בו עדיין.

אירידיולוגיה, רפואת עיניים ומה שביניהם
אירידולוגיה עוסקת אמנם בעין, אבל טעות היא לחשוב אירידיולוגיה היא רפואת עיניים, ושכל אירידולוג הוא מרפא עיניים, או כל רופא עיניים הוא אירידיולוג. ההתבוננות בעין, היא הדבר המשותף לשני בעלי המקצוע – גם הרופא וגם האירידולוג, אך הממצאים שכל אחד ימצא הם אחרים.

מה קשור כאב ראש אל אבחון אירידולוגי
רבות כבר דובר על סוגים שונים של כאבי ראש ומיגרנות. רבים ניסו שיטות טיפול שונות, עברו בדיקות מבדיקות שונות, ונשארו עם הכאב המטריד. דבר אחד לא ידעו הסובלים: הפתרון למגוון כאבי ראש ניתן למצוא בתהליך הקרוי אבחון אירידולוגי.

זיהוי מחלות כרוניות על ידי אבחון אירידולוגי
01/03/10 | מחלות לב
מי בינינו, ובמיוחד מי שיש לו יסוד גנטי לדבר, אינו מעוניין לדעת על מחלות כרוניות או ממאירות? בלב מי לא מקנן הפחד שמא הוא נושא חלילה מחלה כרונית שהיית קרוב לודאי למי מהוריו?

עיסוי רקמות לספורטאים, ומה עם כל השאר?
01/06/09 | אימונים
מניסיון לימודיי ועבודתי בשטח, אני יכולה לומר שישנם עוד סוגים נוספים של עיסוי מלבד עיסוי שבדי, עיסוי רקמות עמוק ו- עיסוי ספורטאים. למה אם כן שלא נשאל את השאלה גם לגבי העיסויים האחרים?

עיסוי רקמות עמוק
עיסוי רקמות עמוק פועל על הרבדים העמוקים של מערכת השרירים ומטפל בבעיות כרוניות ופתולוגיות. הטכניקות הטיפוליות של עיסוי רקמות עמוק כוללות טריגר פוינט, אקטיבציה, הנעת מפרקים, מתיחות ו-pnf בנוסף למכשירים כמו מערכת אלקטרודות ((tens ואחרות.

עיסוי ספורטאים
המושג עיסוי ספורטאים מתייחס למהות מיוחדת של עיסוי רפואי שעושים בה שימוש לפני, במהלך ואחרי פעילות אתלטית. כל זאת כדי להביא ספורטאים ליכולת ביצוע ספורטיבית מרבית על ידי הפגת עייפותו, הרגעה והפחתת נפיחויות ושרירים מתוחים, לשפר את הגמישות ולמנוע פציעות. קיימים ממצאים היסטוריים המעידים שגם לפני 3000 שנה, עיסוי ספורטאים היה בשימוש בתרבויות שונות.

אירידולוגיה וצורת אבחון אירידולוגי
אירידולוגיה היא מדע העוסק בזיהוי חולשות אברי הגוף על ידי אבחון כפי שמשתקפים על פי מקומם בגלגל העין. קרבת העין למוח ולמרכזי העצבים הרבים השולטים בו, עוזרים למפות את אברי הגוף השונים, לזהות בהם חולשות גנטיות או נרכשות, העלולות להביא לתחלואים ומחלות אם לא ישמור האדם על בריאותו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI