דף הבית בידור ופנאי טלוויזיה כוכב נולד 8
כוכב נולד 8
שון 02/05/10 |  צפיות: 3703

רציתי לשיר... רציתי לשיר...עד שאגע באור, כי כל אחד יכול להיות זמר בצפייה ישירה בכוכב נולד, עושים אודישנים, עוברים שלבים בדרך לפסגה ובסוף זוכים גם לשיר!

ואם לא לא עולים לשלב הבא, אז תמיד ניתנת האפשרות להמשיך ולצפות בצפייה ישירה בכוכב נולד אצלכם על מסך המחשב, או על גביי מסך הטלויזיה שלכם בסלון בחיבור קל ופשוט.

עוד כוכב נולד לנו בארץ

תוכנית הטלוויזיה הנצפות ב צפייה ישירה "כוכב נולד" היא תוכנית מוזיקלית המבוססת על תוכנית הטלויזיה האמריקאית, אמריקן איידול...כאשר שם המקור של התוכנית התחיל כ"לא נפסיק לשיר", אך מהר מאוד שינה את שמו בגלל בעיות מיתוג כאלו ואחרות.

עד לשנת 2009 עברה תוכנית הטלויזיה, 8 עונות מוצלחות שבהם כל פעם מחדש, קם לו "כוכב נולד" בארץ שנה אחרי שנה,

צפייה ישירה בכוכב נולד נחשבת פרט להיותה תוכנית שירה מוזיקלית, כתוכנית ריאליטי המרתקת עשרות אלפים של מעריצים, מתעניינים וצופים ששרים כל יום מחדש את השירים הכל כך ידועים ואהובים לנו מהתוכנית, שכבר מזמן נחשבים ללהיטים בתחנות הרדיו בארץ.

כל שבוע מתמודדים בתוכנית מספר זמרים אשר צריכים בסופו של יום לעמוד מול הקהל והשופטים, שכולם מוזיקאים ואומנים שנותנים את הציון המועדף אליהם ואת האפשרות לתת לכם הצופים את האפשרות לשלוח מסרון עם הבחירה במתמודד המועדף וכך להשפיע על המשך התמודדותו בתוכנית, או הדחתו מסגל הזמרים המתחילים.

 

על הצלחתה של כוכב נולד אחראים יואב צפיר, שמוכר כל כך מתוכנית הבידור הישנה הקומדי סטור וכמובן שמצוות הפקה מנוסה, צוות שופטים איכותי וקהל מעריצים נאמן שצופה בצפייה ישירה בתוכנית כל עונה מחדש.

 

צפייה ישירה בכוכב נולד

מה טוב יתר מלראות בצפייה ישירה את צביקה הדר, מרגלית צנעני ואת שאר השופטים, שנותנים אנרגיות חיוביות וחיים לכל מערכון, בשביל שלכם הצופים יהיה הרבה יותר אקשן ועניין.

לראות, להתעדכן ולהיות חלק מהמציאות היום יומית שעל גביי המרקע זו כבר לא בעיה, זה חלק מאיתנו, תנו לעצמכם להתפנק בצפייה ישירה בכוכב נולד על גביי המסך שלכם, כי כוכב נולד זו המציאות שלנו בזמר הישראלי וכולם רוצים להיות הכי מעודכנים שיש...בצפייה ישירה בכוכב נולד.

http://www.tvland.co.il/show.asp?ID=272

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שון


 


מאמרים נוספים מאת שון
 
למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?
אז מי בעצם יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים ומי לא יכול, ולמה? ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר הופכים ליותר ויותר פופולאריים, הבעיה היא שכרגע רק כשני שליש ממרכיבי המשקפיים יכולים לעבור את הניתוח. מאמר זה מסביר לאיזו קבוצה אתם שייכים - לקבוצה שמתאימה לעבור את הניתוח או לצערכם לא.

מידע עסקי ו SWOT
הזדמנויות עסקיות הן הזדמנויות פוטנציאליות, אלא אם הארגון משכיל להשתמש במשאביו ולנצל את ההזדמנויות וע"י כך להשיג יתרון מול מתחריו

שיטות להצרת היקפים
11/08/11 | השמנת יתר
השיטה העיקרית להצרת היקפים הינה פעולה בה מגרים את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני.

הלבנת שיניים בלייזר
ניתן לקבוע כי היתרונות בהלבנת שיניים בלייזר אל מול השיטה המסורתית במרפאה הן לא רבות ואפילו לא משמעותיות.

למי לא מתאים ניתוח הסרת משקפיים?
במידה ואתם מעוניינים לבצע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ואתם רוצים לדעת דווקא למי אינו מתאים הניתוח, או שייתכן שאתם חלק מאלו שבאמת חבל שתחשבו על הניתוח ועל האפשרות של לבצע ניתוח הסרת משקפיים

שתלים מסיליקון להגדלת חזה
הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון הינו הניתוח הפופולארי והנפוץ ביותר בקרב נשים בעשור האחרון, ולכך סיבות שונות ומגוונות, הסיבות העיקריות הינן שיפור הדימוי העצמי, פתרון לבעיות אסתטיות, פסיכולוגיות, פיזיולוגיות, מיניות ועוד.

הזרקת בוטוקס
הזרקת בוטוקס הינו טיפול המטפל בקמטים הנוצרים כתוצאה מתנועת שרירים בלבד. מילוי קמטים בעזרת בוטוקס אינו אפשרי בכל קמט הנוצר על הפנים, אלא רק בקמטים אשר מקורם בכיווץ של שריר.

השיטות לניתוחי אף
בניתוחי האף הפלסטיים קיימות שתי שיטות ניתוחיות המתבצעות בשתי טכניקות, הטכניקה הסגורה והטכניקה הפתוחה עליהם נסביר במאמר זה.

הסרת שיער באמצעות IPL
הסרת שיער באמצעות קרן אור מוכרת בישראל גם כהסרת שיער באינפרא אדום, אולם הדבר כלל אינו נכון ואין שום קשר לאינפרא אדום (IR)

אופטומטריה
אופטומטריה הינו מקצוע העוסק בעיקרו במדידה של שבירת קרני אור בעיניים ובחוש הראייה אצל האדם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI